- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat denk je zelf?Weet iemand wanneer je uiterlijk moet inleveren..wie weet wordt ik wel droger op vakantie..
Waarom die fotoshoot niet op dag 1 op Gran Canaria? Geeft toch veel mooiere plaatjes dan in je achtertuin?Verder vanmorgen wat foto's gemaakt. Even snel en met nauwelijks pomp. De vrouw moet helaas nog werken vandaag. Verder duidelijk te weinig geoefend met poseren, dus dat was ook drama..Misschien vanavond nog een paar foto's maken.
Dagje laden met cocktails en carbs 😎Waarom die fotoshoot niet op dag 1 op Gran Canaria? Geeft toch veel mooiere plaatjes dan in je achtertuin?

Was wel iets langer, maar niet veel..Lekker vochtig op die laatste foto
Ach iig dag of 2 kunnen shinen by the Pool![]()

)
)
)
), 12 (2f.
)
), 12 (rammen), 10 (2f.
)
)
)
), 10 (1 flink forced)
)
meer controlled)
)

(Prima workout)Helemaal eens.Mooi cut resultaat, en daarna met een drankje, bordje eten en onsje meer voel je je weer gelukkiger![]()

Lijkt er wel op! Met name de armen💪Helemaal eens.
Is het de belichting of heb ik hier en daar toch wat massa gepakt de afgelopen 4 jaar?
![]()
Ja, ja..ook op mijn waist en niet op mijn kuiten![]()
Oogt toch echt een flink stuk voller/brederHelemaal eens.
Is het de belichting of heb ik hier en daar toch wat massa gepakt de afgelopen 4 jaar?
![]()
.zekerrrrrrr, je kijkt voller!! meer lijntjes, ik zeg vooral doorgaan!!Helemaal eens.
![]()

Zou toch fijn zijn!
Zeker massa gepakt! Dat doe je beter dan ik, misschien volgend jaar weer eens meedoen met de contest![]()
Jij ook nog hier trouwens..Haha, ze zijn behoorlijk sterk en als ik een oefening doe zien ze er qua vorm best prima uit, maar groeien ho maar!
Zou toch mooi zijn

)
)
), 10 (2f.
)

(beetje matige training..
)zekerrrrrrr, je kijkt voller!! meer lijntjes, ik zeg vooral doorgaan!!![]()
Lats & triceps vallen wel een pak beter op bij de rechtse pic. Nice.