- Waardering
- 3.905
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vrijdag...reldag!

)
)
)
)
)
)
)
)
)
) ss 10kg: 8 (prima
)
), 7 (op=op) ss 10kg: 8, 8 (pittig
), 8 (beetje gooien
)
) ss 3.75kg: 10 (2f.) ss 5kg: 12 (mwoah..)
) ss 3.75kg: 10 (lelijk
) ss 5kg: 12 (niet al te mooi)
)

(Feels achteraf matig..)
)
)
Zo herkenbaar toen mijn vriendin ging cutten voor haar wedstrijdMwa, Ik weet nou eenmaal dat hij meer mag en kan eten dan mij. In mijn cut word ik een echte feeder richting Pun.
Heb je wel genoeg gegeten? Hier, neem nog wat chips. Ik heb oreokoekjes voor je gehaald.. oh en m&ms! EAT IT!!!!!!!!!!!
Het voelt soms wel oneerlijk hoor, ik kan namelijk net zoveel eten als hij (soms zelf nog wel meer) "Schep je nou nog een keer op?!"
![]()

2600kcals denk
Een keer wat anders geprobeerd. Ga vast niet volledig overlopen
Jij moet zowieso een feeder zijn..Zo herkenbaar toen mijn vriendin ging cutten voor haar wedstrijd![]()

waarom zou ik feeden als ik het zelf ook op kan eten?2600kcals denk
Een keer wat anders geprobeerd. Ga vast niet volledig overlopen
Jij moet zowieso een feeder zijn..![]()
Samen vreten is gezelligwaarom zou ik feeden als ik het zelf ook op kan eten?

Op rustdagen..

ZOVEELHoeveel Yohimbine nam je nou? Zag net nog ergens dat je moet mikken op 2mg per kg bw

ZOVEEL
Ik zou al compleet bereoerd worden bij 10mg in 1x. Ik neem caps van 5mg, maximaal 2 per dag
sorry... dat was iets anders

0.2mg/kg bwHoeveel Yohimbine nam je nou? Zag net nog ergens dat je moet mikken op 2mg per kg bw

Dacht alsorry... dat was iets anders
Dacht dat je tot max 50mg mocht gaan![]()

Hue hue
Dat is nog aardig wat in mijn geval. Met 15mg word ik niet vrolijk volgens mij..
WhahahahaAh ja...
Die 2mg was nicotine kauwgom tegen de honger en ter ondersteuning van de vetverbranding...

Maar wel lean liggen creperen!
Je zult het goedbedoelde advies maar gelijk overnemen en ergens liggen te creperen omdat 't er een beetje naast zat![]()