AndroidHealthClinic

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Dat scheelt wel idd :p Arme Marvin, ik zie het al helemaal gebeuren.. Wel een mooi smal kistje dan :D

Same year, same...ehm different Marvin...

Ik doe al jaren mee aan deze contest, dus waarom dit jaar ook niet! Ik zal ook dit jaar de strijd weer aan gaan voor de befaamde vierde plek!:flex:

Over ongeveer 3 weken ga ik eerst op vakantie, en zal daarna (na mijn bulk dus:roflol:) alles weer oppakken..

Komen jullie hier weer mee Marvinnen?
:marvin:

Even een shape update van vorige week om dit log mee te starten, al denk ik dat mijn shape er 10 juni wel enigzins anders uitziet:

Oja, ik moet ook niet vergeten dat het wel de bedoeling is dat ik eind augustus in mijn trouwpak pas!:rolleyes:

Je hebt nog geen AAS gebruikt vermoed ik? In tegenstelling tot de tegenstand ben je geen massamonster maar wel gezond sportief gebouwd. Succes met de wedstrijd!

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Je zult het goedbedoelde advies maar gelijk overnemen en ergens liggen te creperen omdat 't er een beetje naast zat :roflol:
:roflol: inderdaad..beetje MrGreen praktijken

Maar wel lean liggen creperen!
dat dan weer wel:woot:

Hmm..:rolleyes:
Lol, ik neem 20mg in 1 keer.
Je bent volgens mij wel een stukje langer met iets meer massa.

Ik ga ook vast niet dood, maar het moet ook niet enorm onprettig worden
Dit
Dat scheelt wel idd :p Arme Marvin, ik zie het al helemaal gebeuren.. Wel een mooi smal kistje dan :D
Ook weer waar..zou dat goedkoper zijn?
Je hebt nog geen AAS gebruikt vermoed ik? In tegenstelling tot de tegenstand ben je geen massamonster maar wel gezond sportief gebouwd. Succes met de wedstrijd!
Correct..op allerhande preworkouts, stimulanten en clenbuterol na heb ik nog nooit iets gebruikt waar ik groter van word. :shake::shake:

Geen massamonster inderdaad, maar zien wel waar het schip strand! Thanks & welkom :cheer:

Maar wel gezonde spieren.

Lekkere tan, marvin als je hem helemaal doorcut ben je dan niet bang dat er zo weinig over blijft?

Hoeft ook niet, je ziet er atletisch uit en je bent semi-naturel ;) Nohomo trouwens :o
:o
Haha, true story
Ik ben het toonbeeld van gezond #healthy
Hoezo no homo, geeft toch niet joh :kiss:

Ik vind Marvin ook best een lekkere knul :o
:roflol: thanks denk..
:roflol: Dit log gaat wel snel vooruit (al 14 pagina's) dus populair is hij blijkbaar wel...
Het is hier meestal wel 'gezellig'...

..meestal..
Lekkere tan, marvin als je hem helemaal doorcut ben je dan niet bang dat er zo weinig over blijft?
Ik doe over 11 dagen eerst weer een 12 daagse bulk:trollface:
Als hij al zijn gains weg cut dan blijft er een heel groot hart over.
Dat dan weer wel:heart:
Zoveel heeft ie niet om kwijt te raken :p
I know! Als je niks hebt, kun je ook niks verliezen..

Omdat er vraag naar een recente foto was heb ik het geprobeerd. 10 spiegelselfies gemaakt maar die waren allemaal kut, toen maar gewoon een selfie..

Conclusie flexen en selfies maken is kut! Ik vind mezelf als ik gewoon in de spiegel kijk droger, maar ach..laten we het eerlijk houden hier:thumbs:

Terug
Naar boven