- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Dat is ook wat waard...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, ik neem 20mg in 1 keer.ZOVEEL
Ik zou al compleet bereoerd worden bij 10mg in 1x. Ik neem caps van 5mg, maximaal 2 per dag
Jij bent ook 115 kg
Same year, same...ehm different Marvin...
Ik doe al jaren mee aan deze contest, dus waarom dit jaar ook niet! Ik zal ook dit jaar de strijd weer aan gaan voor de befaamde vierde plek!
Over ongeveer 3 weken ga ik eerst op vakantie, en zal daarna (na mijn bulk dus) alles weer oppakken..
Komen jullie hier weer mee Marvinnen?
Even een shape update van vorige week om dit log mee te starten, al denk ik dat mijn shape er 10 juni wel enigzins anders uitziet:
Oja, ik moet ook niet vergeten dat het wel de bedoeling is dat ik eind augustus in mijn trouwpak pas!![]()
Je zult het goedbedoelde advies maar gelijk overnemen en ergens liggen te creperen omdat 't er een beetje naast zat![]()
inderdaad..beetje MrGreen praktijkendat dan weer wel

Hmm..

Je bent volgens mij wel een stukje langer met iets meer massa.
Dit
Ook weer waar..zou dat goedkoper zijn?Dat scheelt wel iddArme Marvin, ik zie het al helemaal gebeuren.. Wel een mooi smal kistje dan
![]()
Correct..op allerhande preworkouts, stimulanten en clenbuterol na heb ik nog nooit iets gebruikt waar ik groter van word.Je hebt nog geen AAS gebruikt vermoed ik? In tegenstelling tot de tegenstand ben je geen massamonster maar wel gezond sportief gebouwd. Succes met de wedstrijd!

Nohomo trouwens 
It's complicatedJe hebt nog geen AAS gebruikt vermoed ik? In tegenstelling tot de tegenstand ben je geen massamonster maar wel gezond sportief gebouwd. Succes met de wedstrijd!
Hoeft ook niet, je ziet er atletisch uit en je bent semi-naturelNohomo trouwens
![]()

Hoezo no homo, geeft toch niet joh
Ik vind Marvin ook best een lekkere knul![]()
Dit log gaat wel snel vooruit (al 14 pagina's) dus populair is hij blijkbaar wel...Lekkere tan, marvin als je hem helemaal doorcut ben je dan niet bang dat er zo weinig over blijft?
Lekkere tan, marvin als je hem helemaal doorcut ben je dan niet bang dat er zo weinig over blijft?

Hoeft ook niet, je ziet er atletisch uit en je bent semi-naturelNohomo trouwens
![]()

Haha, true story
Ik ben het toonbeeld van gezond #healthy
Hoezo no homo, geeft toch niet joh
Ik vind Marvin ook best een lekkere knul![]()
thanks denk..Het is hier meestal wel 'gezellig'...Dit log gaat wel snel vooruit (al 14 pagina's) dus populair is hij blijkbaar wel...
Ik doe over 11 dagen eerst weer een 12 daagse bulkLekkere tan, marvin als je hem helemaal doorcut ben je dan niet bang dat er zo weinig over blijft?

Dat dan weer welAls hij al zijn gains weg cut dan blijft er een heel groot hart over.

I know! Als je niks hebt, kun je ook niks verliezen..

Nog 11 dagen...sooooon!!!
..maar nu eerst nog wat ruimte creeren om te gainen..
28mei een kilootje of 77 en mijn taille op 71-72cm zou nice zijn..
Als ik ooit nog ga bulken..dan zal dat niet bewust of naturel zijn