- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat contrast bij jullie thuis is niet te doen volgens mij!
Lekker proppen!!!Ik heb geen honger zit alleen tot de neusgaten vol met eten.![]()

Die 850 is óf een beschaafde BBQ óf een of andere maaltijdsalade, daar moeten echter nog de B52´s en Haribo snoepmix + bittergarnituur bij opgeteld worden.
~175-200g varkenshaas en een salade met:
nee, nee het is niet altijd feest..Die 850 is óf een beschaafde BBQ óf een of andere maaltijdsalade, daar moeten echter nog de B52´s en Haribo snoepmix + bittergarnituur bij opgeteld worden.
Voeding, woensdag 16-05-2018:
6:30 Xamoi + Yohimbine
Vaak pissen waarschijnlijk.. en een snelle rikketik.
Klopt..het leven is een feestje!

Jup..maar of ik er ook sneller droog van wordt?
Dit dusVaak pissen waarschijnlijk.. en een snelle rikketik.
Pls stay safe

)
)
Dat contrast bij jullie thuis is niet te doen volgens mij!
Bij mij valt dat wat dat betreft wel mee..ik en mijn vriendin eten beide fitgirl kcals..
Lekker proppen!!!
) "Schep je nou nog een keer op?!" 
Mwa, Ik weet nou eenmaal dat hij meer mag en kan eten dan mij. In mijn cut word ik een echte feeder richting Pun.
Heb je wel genoeg gegeten? Hier, neem nog wat chips. Ik heb oreokoekjes voor je gehaald.. oh en m&ms! EAT IT!!!!!!!!!!!
Het voelt soms wel oneerlijk hoor, ik kan namelijk net zoveel eten als hij (soms zelf nog wel meer) "Schep je nou nog een keer op?!"
![]()
Als ik jou je gang zou laten gaan dan was ik nu 135kg met een VP van 20% 
Het zijn natuurlijk ook geen wondermiddelen..
Haha, lekker feeder blijven uithangen. Wel met eten bezig zijn, maar zelf niet eten is wel herkenbaarMwa, Ik weet nou eenmaal dat hij meer mag en kan eten dan mij. In mijn cut word ik een echte feeder richting Pun.
Heb je wel genoeg gegeten? Hier, neem nog wat chips. Ik heb oreokoekjes voor je gehaald.. oh en m&ms! EAT IT!!!!!!!!!!!
Het voelt soms wel oneerlijk hoor, ik kan namelijk net zoveel eten als hij (soms zelf nog wel meer) "Schep je nou nog een keer op?!"
![]()

Als ik jou je gang zou laten gaan dan was ik nu 135kg met een VP van 20%
![]()

Het zijn natuurlijk ook geen wondermiddelen..
*poef, alle vet weg*

was het masr zo..matige workout, maar dat post ik morgen
Verdomme!