Fitness Seller

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

:fluit::fluit::fluit:

Ik heb geen honger zit alleen tot de neusgaten vol met eten.:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
~175-200g varkenshaas en een salade met:

• Veldsla
  • Komkommer
  • Cherrytomaatjes
  • Pijnboompitten
  • 1/2 avocado
  • 50g opgebakken katenspek
  • Dressing van mosterd/honing/balsamico/olijfolie/knoflook.
Geen idee of het 850kcals of minder is, maar dat maakt niet uit. Eiwitten zijn hoog genoeg en carbs nog lager dan berekend
Die 850 is óf een beschaafde BBQ óf een of andere maaltijdsalade, daar moeten echter nog de B52´s en Haribo snoepmix + bittergarnituur bij opgeteld worden.
nee, nee het is niet altijd feest..

Maar we verdomd vaak feest

Klopt..het leven is een feestje!

Vier het dan ook!:marvin:
Jup..maar of ik er ook sneller droog van wordt?
Vaak pissen waarschijnlijk.. en een snelle rikketik.

Pls stay safe
Dit dus:exactly:

Enfin, low carb dag van gister betaald zich uit. Helaas blijft mijn taille & onderbuik een beetje steken, maar oog al wel wat droger..

Weging & meting (12 days out):
Gewicht: 79.3kg (-0.9kg t.o.v gister:D)
Taille: 73.0cm (nog steeds gelijk:o)

En de planning voor vandaag..

Dag 30: Quads & Delts:
Leg extentions (3-0-X-1):

3x10

V-squat (plate-loaded) (3-0-X-0):
4x6-8

Incline legpress close stance (plate-loaded. Gewicht exclusief slee ~53kg) (3-1-X-0):
4x12-15 + dropset (3)

Seated db OHP (3-1-X-0) ss Busdriver plate frontraise (3-0-X-0):
4x6-8 ss 4x8

Seated db sideraise (3-0-X-1) ss Cable side raise (3-1-X-0) ss Bent over db side raise (3-0-X-1):
4x8 ss 4x8-10 + dropset (3) ss 4x10-12 + dropsets (2)

En de voeding..

Voeding, donderdag 17-05-2018:
7:00 2 koppen koffie + 5mg yohimbine
9:00 1 kop koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 235U (XXL)
Post-workout: 30g whey isolaat (Prozis)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 Avondeten(~750kcals)
19:30 25g nightprotein (XXL)

~1895kcals, E/K/V = 190g (40%) / 175g (37%) / 50g (23%)

:aai:

Dat contrast bij jullie thuis is niet te doen volgens mij!

Bij mij valt dat wat dat betreft wel mee..ik en mijn vriendin eten beide fitgirl kcals..

Lekker proppen!!!

Mwa, Ik weet nou eenmaal dat hij meer mag en kan eten dan mij. In mijn cut word ik een echte feeder richting Pun.

Heb je wel genoeg gegeten? Hier, neem nog wat chips. Ik heb oreokoekjes voor je gehaald.. oh en m&ms! EAT IT!!!!!!!!!!!

Het voelt soms wel oneerlijk hoor, ik kan namelijk net zoveel eten als hij (soms zelf nog wel meer :roflol: ) "Schep je nou nog een keer op?!" :sad:

Mwa, Ik weet nou eenmaal dat hij meer mag en kan eten dan mij. In mijn cut word ik een echte feeder richting Pun.

Heb je wel genoeg gegeten? Hier, neem nog wat chips. Ik heb oreokoekjes voor je gehaald.. oh en m&ms! EAT IT!!!!!!!!!!!

Het voelt soms wel oneerlijk hoor, ik kan namelijk net zoveel eten als hij (soms zelf nog wel meer :roflol: ) "Schep je nou nog een keer op?!" :sad:

:haha: Als ik jou je gang zou laten gaan dan was ik nu 135kg met een VP van 20% :roflol:

Ik merk daar dus ook niets van met Yohimb... :(
Het zijn natuurlijk ook geen wondermiddelen..

*poef, alle vet weg*

Haha, lekker feeder blijven uithangen. Wel met eten bezig zijn, maar zelf niet eten is wel herkenbaar:roflol:

:haha: Als ik jou je gang zou laten gaan dan was ik nu 135kg met een VP van 20% :roflol:
:roflol:

how-i-feel-on-leg-day-vs-two-days-after-leg-day-meme.jpg

In

Terug
Naar boven