- Waardering
- 327
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is degene met de verkeerde dosering dan juridisch aansprakelijk? Maakt het uit of iemand een disclaimer toevoegt dat geen van deze adviezen opgevolgd moeten worden zonder een arts te raadplegen?
Je zult het goedbedoelde advies maar gelijk overnemen en ergens liggen te creperen omdat 't er een beetje naast zat![]()

Schrale troost

Omdat er vraag naar een recente foto was heb ik het geprobeerd. 10 spiegelselfies gemaakt maar die waren allemaal kut, toen maar gewoon een selfie..
Conclusie flexen en selfies maken is kut! Ik vind mezelf als ik gewoon in de spiegel kijk droger, maar ach..laten we het eerlijk houden hier
de kunst is om je beginfoto's zo ongunstig mogelijk te maken en het eindresultaat in half natty lighting met de juiste hoek en pompKen je struggle. Op insta enz maakt iedereen zichzelf groter, breder, beter dan hij werkelijk is.
Terwijl ik me op elke foto slechter vind, dan in real life.

Van rechts onder bij kaarslicht schijnt de ideale hoek te zijn...de kunst is om je beginfoto's zo ongunstig mogelijk te maken en het eindresultaat in half natty lighting met de juiste hoek en pomp![]()

Ik ben naar mijn mening minder schraal dan het lijkt. Echter..moet je van iemand van 1.80m bij 79kg ook niet al te veel verwachten natuurlijk..In die foto vind ik je er aardig 'skinny' uitzien... Terwijl ik ook echt wel foto's van je heb gezien waar je er beter uit zag. Gelukkig heb je nog even tot eind van de contest.
Vast niet..je bent zelf te lomp dan om gewoonweg te luisteren en aannames te doenIs degene met de verkeerde dosering dan juridisch aansprakelijk? Maakt het uit of iemand een disclaimer toevoegt dat geen van deze adviezen opgevolgd moeten worden zonder een arts te raadplegen?![]()

Dit dus! Ik ben zo slecht in selfies of spiegel foto's!Ken je struggle. Op insta enz maakt iedereen zichzelf groter, breder, beter dan hij werkelijk is.
Terwijl ik me op elke foto slechter vind, dan in real life.
Dat komt wel goed..ik maak wel beginfoto's op 10 juni:roflol;de kunst is om je beginfoto's zo ongunstig mogelijk te maken en het eindresultaat in half natty lighting met de juiste hoek en pomp![]()
VerdommeVan rechts onder bij kaarslicht schijnt de ideale hoek te zijn...
Uit @johnyjordaan’s “ultimate guide to the perfect d*ck pick”.

), 10 (lekker!
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
), 8 (fik erin
)

(Lekker om weer eens op een andere manier te trainen, morgen Pull!)
)
)
Goed lezen..
Goed lezen..
"Geplande voeding zaterdag 19-05-2018:"

En dan vandaag! Wel wat dingen toegepast uit het trainingschema welk ik volgde, zoals trage negatieven en pre-exhausten met fly's..
PUSH!
Cable fly's (high puley):
10kg: 10 (warmup)
15kg: 10 (TUT & MMC), 10 (lekker!
)
Dropset: 17.5-->15-->12.5-->10kg: 5, 5, 6, 11 (top)
Dumbbell press:
20kg: 15 (trage negatieven..)
24kg: 13 (controlled reps)
28kg: 10 (nipt)
30kg: 8 (lekker!)
34kg: 8 (snellere reps)
38kg: 5 (1 lichte spot)
Paused incline smithpress (3-1-X-0):
50kg: 15 (top)
70kg: 9 (pff, aardig op al van de presses hiervoor!), 8 (nipt!), 5+5halve reps (pumped!)
50kg: 12 (lekker hoor! super gecontrolleerd!)
Seated OHP:
37.5kg: 12 (top MMC)
47.5kg: 8
57.5kg: 6, 6 (t*ring wat zwaar)
47.5kg: 8 (laatste nipt..)
Lying db tricep extention (3-1-X-1):
8kg: 12 (TUT & MMC)
10kg: 9 (pff!), 6 (man wat moeizaam!)
Dropset: 10-->8-->6kg: 6, 4, 8 (t*ring)
6kg: 12 (super controlled)
Frontraise (alternate):
6kg: 17
8kg: 15 (top MMC & sqeez)
10kg: 14 (3 beetje smijten)
8kg: 14 (1f.)
6kg: 15 (supercontrolled..sqeez on top)
Rope p.d ss Alternate DB side raise:
10kg: 15 ss 3kg: 15 (sqeez!)
15kg: 13 (1f.) ss 3kg: 10+5 snelle reps met 2 armen tegelijk
15kg: 12 (2f.) ss 3kg: 10+10 pompreps met twee armen tegelijk (leeg!)
5kg: 15 (slow reps, single arm.)
Incline pushups (smith) (1 set = under bar / skullcrushers / pushup):
Bw: 12 (2f.), 5 (man, man), 8 (fik erin
)
Rating:(Lekker om weer eens op een andere manier te trainen, morgen Pull!)
En de weging en meting van vanmorgen..iets zwaarder, maar dat was wel te verwachten na die uitschieter van gister naar beneden..
Weging en meting (10 days out):
Gewicht: 79.0 (+0.7kg t.o.v gister)
Taille: 72.5cm (-0.5cm t.o.v gister)
Snap er niks van soms!
Na het sporten mijn shake genomen en daarna eerst even boodschappen gedaan en langs de action en bouwmarkt geweest. Dit resulteerde erin dat ik pas 'ontbijt' at om 12:55uur..
Geplande voeding zaterdag 19-05-2018:
7:30 2 koppen koffie + Xamoi + 5mg yohimbine
8:20 1 kop koffie
Pre-workout: 1 scoop .50 Calibre (Grenade)
Intra-wokout: 10g BCAA (Scitec)
Post-workout: 30g whey isolaat (Prozis)
12:55 25g havermout + 25g bambix + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + vit D
14:00 5mg yohimbine
15:00 XXL bar white chocolate pistachio cream crunch (XXL, 273kcals, 18.3g eiwit) + 25g whey isolaat (Prozis)
18:00 120g bevroren aardbeien + 35g nightprotein (XXL)
19:15 Maaltijdsalade TexMex met kip, zoete aardappel en bonen (Jumbo, 455kcals: 31.9g eiwit)
~1460kcals, E/K/V: 170g (48%) / 110g (31%) / 35g (21%)

Precies, en als bonus nog een heel aardige trap voor de spiegelVind het geen beroerde foto, tuurlijk geen massa monster maar wel prima lijnen!

Staat daar echt FATFOREVER?

True..denk dat je als naturel master genen moet hebben om een massa monsters te zijn..Vind het geen beroerde foto, tuurlijk geen massa monster maar wel prima lijnen!
die ohp viel wat tegen, maar die dbp waren wel echt lekker. Goed gecontroleerd ook
maar staat er nu fat of fit?

Was zeker geen halve training..wel lekker even dat freewheelen en gewoon lekker knallen.Dat was geen halve training maat
Precies, en als bonus nog een heel aardige trap voor de spiegel![]()
dat vroeg ik me ook af..aardig misplaatst logo of is het een powerliftgym/crossfitbox..

Ik dacht dat die in Eindhoven woonde. Doe hem de groetenZometeen naar Flexx in Wadinxveen voor een Pull workout!