Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe mijn SLDL/RDL's zwaarder dan sommige powerlifters hier op het forum deadliftenOver deadliften zullen we maar niet opnieuw beginnen, alhoewel je wel beter zou gaan deadliften...![]()

JAAAA...
nomnom, popcorn!!
Lekker 'shaken'
Goede vraag..ik heb volgende week zoveel vretentjes dat dat eigenlijk wel geschikt lijkt...

Alleen was ik er niet om te happen

Waarom niet..of bedoelde je dat je hier front row zat?
Sorry..

Klopt zowaar nog ook..was serieus druk..

), 11 (sqeez
), 10 (t*ring!)
)
)
)
)
)
) + 3 + 3 + 3 + 2 (myo-set)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)

(Eigenlijk best wel tevreden!
)Wil je een vrijdagrel?Ik doe mijn SLDL/RDL's zwaarder dan sommige powerlifters hier op het forum deadliften![]()
nee, row als in een relWaarom niet..of bedoelde je dat je hier front row zat?
IIFYM (wel netjes noteren allemaal

Huh..... OK, ik reken het goed
goed lezen...sommige..
Oude rellert!
Die oefeningen kan ik dan weer welNot a single correct RDL/SLDL has been seen that day.
Klopt..goed idee ook natty
geen zin om de snoepjes mijn dieet in te rekenen vandaagnee, row als in een rel
IIFYM (wel netjes noteren allemaal
Huh..... OK, ik reken het goed
DB presses zijn stevig hoor.

Limitless van Muscle Rage (in NL verkrijgbaar).Marv stimmert. Wat is je favoriete pwo. Geef eens tips en waar jij ze weg haalt mag wel in pb. Vind blast kut en fully loaded wel prima maar verwacht nog iets meer van een pwo eigenlijk.
Je bedoelt in dit topic zeker, of op het hele forum?Zitten hier op het forum dan ook mensen die daadwerkelijk trainen?

Marv stimmert. Wat is je favoriete pwo. Geef eens tips en waar jij ze weg haalt mag wel in pb. Vind blast kut en fully loaded wel prima maar verwacht nog iets meer van een pwo eigenlijk.

Whaahahaha
Pump on the beach & NoxiPro uit DuislandMarv stimmert. Wat is je favoriete pwo. Geef eens tips en waar jij ze weg haalt mag wel in pb. Vind blast kut en fully loaded wel prima maar verwacht nog iets meer van een pwo eigenlijk.
is het wat die Limitless?Limitless van Muscle Rage (in NL verkrijgbaar).
Niet algemeen te verkrijgen, maar wel gemakkelijk via internet is Monster (met 1,3 DMAA).
dat er altijd gezaagd wordt over mijn deads en regelmatig ook door gasten die zelf nog geen 100kg deadliften..maar er werkelijk niks mis is met mijn deads..Dan hebben sommige powerlifters/strongman/crossfitters ook een beter fysiek dan de gemiddelde "bodybuilder" hier op het forum, maar wat is nu je punt?
mwoah..Zitten hier op het forum dan ook mensen die daadwerkelijk trainen?
op het hele forum Neet!Je bedoelt in dit topic zeker, of op het hele forum?![]()
Devils shot..hoe kon il die vergetenBlast is ook een budget pwo. Stelt niks voor.
Devil Shot is lekker spul, die voel je wel![]()
nope die nog niet. Maar hoor er goede verhalen overIemand de boogieman al geprobeerd?
Zaten precies wel veel NO-boosters in.
Ik hou wel van die kerel, alleen daarom zou ik een pot kopen.