Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, ik moet kijken of het wel allemaal in mijn buik past..Heb jij dat echt nodig een proefdiner? Ga je het niet van de eerste keer kunnen?
)
)
)
), 10
), 8 (grip fail
)
)
)
)
)
), 10(2f.)+10partials (3f.)
)
)
)
), 10+7hammer (
), 7+8hammer (prima zo
)

(Best prima eigenlijk, maar niet bijzonder!)Zo beter toch..die eerste 8 waren ook net aan..dus een echte myo-set

I see what you did there

Honger best aanwezig..zeker op dagen als deze, maar extreem is het niet.Hoe valt het eigenlijk mee met je hongergevoel/emoties op zulke lage kcals?

Libido..is ook mwoah..verkies soms slapen boven seks![]()
Honger best aanwezig..zeker op dagen als deze, maar extreem is het niet.
Emoties, mwoah..soms een beetje grumpy, maar valt over het algemeen mee. Energie, helemaal kut soms..veel slapen op de bank, mijn lijf voelt soms behoorlijk lang moe..terwijl ik echt een ochtendmens ben.
Libido..is ook mwoah..verkies soms slapen boven seks![]()

Dat is normaal in de nakuur hoor. Binnen een paar weekjes voel je je stukken beter!
#kurenvoorplek4 #kurenishuren #allesvoordegainz

True..daarom hou ik ook van vakantie, dan heb je daar meer tijd voor..Maar je gaat wel als een speer! En dan sex je toch gewoon in de ochtend![]()

True..daarom hou ik ook van vakantie, dan heb je daar meer tijd voor..
Ochtend seks, lunch seks..én avondseks![]()
ook leuk nieuwe locaties uitproberen 

Even mijn log een beetje opleuken, omdat er niet getraind wordt vandaag..

En van die jarenlange toewijding van mij!Wel verdacht bolle schouders, is dat van alleen de clen?![]()

+ ~20-25 snoepjes (apekoppen enzo, ~675kcals
)Libido..is ook mwoah..verkies soms slapen boven seks![]()
Know the feeling. Wat teveel cardio en te weinig eten en mijn roze puddingbuks hangt erbij als de haren van een zwabber

Ach hij werkt nog prima..ook wanneer ik heel diep cut..maar de behoefte is er dan gewoon niet zo..Know the feeling. Wat teveel cardio en te weinig eten en mijn roze puddingbuks hangt erbij als de haren van een zwabber
erectieproblemen zijn niet om te lachen..
Know the feeling. Wat teveel cardio en te weinig eten en mijn roze puddingbuks hangt erbij als de haren van een zwabber

Ach hij werkt nog prima..ook wanneer ik heel diep in een cut zit..