- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Limitless bevat DMHA, een afgeleide van DMAA, iets minder sterk, maar (nog) niet verboden hier. Ik heb nog een pot Jack3d oude formule staan, maar deze vind je enkel hier en daar op markplaats nog voor € 50, dat vind ik 'm niet waard. Ik heb 'm vorig jaar ergens voor € 35 gekocht.Boogie man niet te vinden of uitverkocht.
Pump on the beach uitverkocht
Devils shot uitverkocht wel een limited editie is dat een fijne marvin?
Noxipro kon ik ook niet vinden
Limitless wil ik ook wel proberen maar denk dat ik meer heb aan 1 met 1.3dmaa lekker gek gaan door die sportschool.
Waarom ook niet..vandaag een blik monster van 3.99euro leeg gedronken..

Die kost hier 389 forint, pakweg 1 uuuro en 20 cent
Als dat verzenden nou eens niet zo duur was geweest...dan had ik een handeltje begonnen![]()

Haha, thanksJeetje... moet ik serieus naar je training kijken?
OK. Om eerlijk te zijn: die FSQ en SLDL zijn zeker wel serieus![]()
Nu alleen nog kuiten die groeien..
Not4Pussy is sinds kort een andere formule. Ik vind DMHA niet zo fijn eerlijk gezegd..Limitless bevat DMHA, een afgeleide van DMAA, iets minder sterk, maar (nog) niet verboden hier. Ik heb nog een pot Jack3d oude formule staan, maar deze vind je enkel hier en daar op markplaats nog voor € 50, dat vind ik 'm niet waard. Ik heb 'm vorig jaar ergens voor € 35 gekocht.
Ik zou Not4Pussy en Alpha Drive wel eens willen proberen, goeie ervaringen over gehoord, maar nog nooit op.
Damn..dat zijn betere prijzen.Die kost hier 389 forint, pakweg 1 uuuro en 20 cent
Als dat verzenden nou eens niet zo duur was geweest...dan had ik een handeltje begonnen![]()
Daar wordt het ook niet goedkoper van denk..
Geen ervaring mee

Gelijk op de terugweg wat ander spul mee, dan verdiend het zich zowieso terug..
)
)
)
)
)
)

(Ach, het was extra ipv preventieve strafcardio..)Wordt jullie bruiloftsdiner BBQ+friet? Dat is wel origineel18:00 Proefdiner voor bruiloft: BBQ + friet e.d (beefburger, kipspies, steak etc.) + grand dessert

BBQ inderdaad met brood, friet, salade etc. Wel geserveerd aan tafelWordt jullie bruiloftsdiner BBQ+friet? Dat is wel origineel![]()

Die komt er ook
(check IG storie van gister
)Nope, geen monster.Mooi man! Ik zou zeggen: schijt hebben aan franse liflafjes en zo als dat niet jullie ding is
Ook blikken Monster erbij als drinken?![]()
18:00 Proefdiner voor bruiloft: BBQ + friet e.d (beefburger, kipspies, steak etc.) + grand dessert

Het smaakte ook allemaal erg goed! Goede stukken vlees en lekkere bijgerechtjes.Dat klinkt al goed!
Hoe zit het met de plannen van het snoepbuffet? Gaan jullie die ook nog doen ?![]()
want ga naar de bios..
Nee, de nieuwe Jurasic World film

(Niet goed, maar ook niet slecht..)19:00 Avondeten: Medium zoete popcorn + cola zero (~750kcals)*