MuscleMeat

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Bedoel je die 210kg doe je met perfecte Katvorm pakte?

• Topic Starter Topic Starter
Niet hier momenteel..
Mag ik wel zeuren over je deadlifts dan?
Jij wel..

Lig er overigens niet wakker van ;)

Bedoel je die 210kg doe je met perfecte Katvorm pakte?
Vroeger was alles beter! Kan het filmpje niet meer vinden van mijn PR ooit..maar die zag er een stuk minder erstig uit dan het wel bekende filmpje waarnaar je verwijst:roflol:

Gisteravond nog een B52, wat chips e snoep..dus was vanmorgen ongeveer 0.5kg zwaarder.

Enfin, vanmorgen beentjes getraind..

Legs:
Pre-exhaust: Alternate lying legcurl (plate-loaded. gewicht/kant):
10kg: 10 (warmup)
15kg: 10 (controlled), 10 (top:D)
17.5kg: 6 (pittig!), 6 (nipt:o)

Heel elevated FSQ:
40kg: 12
60kg; 10 (prima:D)
70kg: 10 (TUT & MMC:fire:)
80kg: 8, 6 (t*ring:fire:)
90kg: 3 (nice:D), 3 (oef:o), 3 (fuaaark:fire:)
100kg: 1 negatieve rep :roflol:

SLDL:
60kg: 10
80kg: 10 (controlled reps:fire:)
100kg: 8 (top:D)
120kg: 3 (grip fail, gladde handen:o), 8 (met straps:o)
140kg: 6 (pff:fire:)

Smith calfraise ss Hyper extention (2-2-1-1):
110kg: 12 (TUT & MMC:fire:) ss Bw: 20
150kg: 12, 12 (controlled!) ss Bw: 20, 20 (brand lekker!)
180kg: 12, 12 (lekker!:fire:) ss Bw: 20
200kg: 10 (t*ring:o), 10 (2f.), 9 (1f.)

Lekker volume zo:thumbs:

Incline legpress (plate-loaded, totaal gewicht. 1 sets = wide / normal / close / high / calfs):
103kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (easy!)
128kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (top:D)
153kg: 10 - 10 - 10 - 10 - 10 (al wat pittiger!)
178kg: 10 - 10 - 10 - 10 (doodgaan:o) - 10 (na korte pauze:o)
203kg: 10 - 10 - 10 (korte pauze:eek!:) - 10 - 12 (fuaark:fire:)
203kg: 21 (normal stance:fire::fire:)

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (Benen zijn aardig naar de klote!:eek!:)

En de tot nu toe geplande en gegeten voeding..

Geplande voeding zaterdag 23-06-2018:
7:30 2 koppen koffie + Xamoi + yohimbine
8:15 1 kop koffie + ~15g rozijnen
Pre-workout: 1 scoop .50 Calibre (Grenade)
Intra-workout: 11g BCAA (Scitec)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 1 appel + 65g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 15g rozijnen + multivit & vit D
15:00 100g musclemeat kipspies
16:00 Barebells Salty peanut protein bar (~199kcals, 20g protein)
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 Gepanneerde kipwraps met honingmostersaus (~850kcals):meal:

~1935kcals, E/K/V: 200g (41%) / 175g (36%) / 50g (23%)

Boogie man niet te vinden of uitverkocht.
Pump on the beach uitverkocht
Devils shot uitverkocht wel een limited editie is dat een fijne marvin?
Noxipro kon ik ook niet vinden

Limitless wil ik ook wel proberen maar denk dat ik meer heb aan 1 met 1.3dmaa lekker gek gaan door die sportschool.

Ja precies, hier zijn die mensen bijna niet :D
Het bovenstaande lijkt met squats en deadlifts toch wel een soort op een training?

Limitless wil ik ook wel proberen maar denk dat ik meer heb aan 1 met 1.3dmaa lekker gek gaan door die sportschool.
Aawh crap..ik was er al bang voor! Duitsland heeft sindskort blijkbaar 1.3DMAA ook in de ban gegooid:sad:

Die nieuwe Devil's shot schijnt wel aardig te zijn. (even gecheckt, ook aardig wat stims, maar wel andere)

Die Re1gn schijnt ook ziek te zijn, maar @vntl vond die zelfs te gek..

Alpha Drive zit ook 1.3DMAA in, die is ook wel ok geloof ik. Preworkouts van Blackline zijn ook wel het checken waard. Eigenlijk moet je gewoon even rond neuzen op die site..

• Like
Waarderingen: vntl

Zelf PWO samenstellen een idee?

4g Betaine
2g L-citrulline
2g Creatine nitraat
500mg Caffeine
250mg EGCG
75mg 3,4-methyleendioxymethamfetamine
50mg Zuid-Amerikaanse kokospalm zaad extract
30mg Efedrine

Heb hier goede verhalen over gehoord

4g Betaine
2g L-citrulline
2g Creatine nitraat
500mg Caffeine
250mg EGCG
30mg Efedrine

Veeeeel te veel gedoe:roflol:

Ja, waren je benen oprecht alweer hersteld vandaag?! :o

Het bovenstaande lijkt met squats en deadlifts toch wel een soort op een training?
Aawh crap..ik was er al bang voor! Duitsland heeft sindskort blijkbaar 1.3DMAA ook in de ban gegooid:sad:

Die nieuwe Devil's shot schijnt wel aardig te zijn. (even gecheckt, ook aardig wat stims, maar wel andere)

Die Re1gn schijnt ook ziek te zijn, maar @vntl vond die zelfs te gek..

Alpha Drive zit ook 1.3DMAA in, die is ook wel ok geloof ik. Preworkouts van Blackline zijn ook wel het checken waard. Eigenlijk moet je gewoon even rond neuzen op die site..
Van die reign word ik zelfs naar, rot spul

4g Betaine
2g L-citrulline
2g Creatine nitraat
500mg Caffeine
250mg EGCG
30mg Efedrine

Wat een gedoe zeg, haal een pak pep wat pomp zooi er door fl*kkeren opsnuiven en gaan!

VOOR GOUD!!

Re1gn klinkt best interessant: cafeïne, theacrine, yohimbine, N-Phenethyl Dimethylamine (te vergelijken met DMAA), een metaboliet van norepinefrine wat ook zowat net zo effectief als DMAA is, en een extract van Kanna (25mg extract of 25mg pure alkaloïden van Kanna? :o). Gezien de stiekeme benamingen en de ervaringen hier ga ik uit van 25mg alkaloïden en niet 0.5% & 0.2% van 25mg:roflol:.

C.macroceras extracted for alkaloids moest ik toch wel bij lachen.. Alsof je een PWO hebt met cafeïne waar staat 'cocao beans extracted for alkaloids'.

Dat is god***domme nog eens een hardcore preworkout!1!

Laatst bewerkt:
Re1gn klinkt best interessant: cafeïne, theacrine, yohombine, N-Phenethyl Dimethylamine (te vergelijken met DMAA), een metaboliet van norepinefrine wat ook zowat net zo effectief als DMAA is, en een extract van Kanna (25mg extract of 25mg pure alkaloïden van Kanna? :o). Gezien de stiekeme benamingen en de ervaringen hier ga ik uit van 25mg alkaloïden en niet 0.5% & 0.2% van 25mg:roflol:.

C.macroceras extracted for alkaloids moest ik toch wel bij lachen.. Alsof je een PWO hebt met cafeïne waar staat 'cocao beans extracted for alkaloids'.

Ah dus er zit dus yohimbine in? Krijg er koud zweet van, rillingen en kippenvel .. echt naar spul reign

Ah dus er zit dus yohimbine in? Krijg er koud zweet van, rillingen en kippenvel .. echt naar spul reign
Altijd eerst researchen wat je neemt :D. C.macroceras bevat voornamelijk yohimbine als alkaloïde. En er staat extracted for alkaloids, dus eigenlijk zeggen ze gewoon dat er alleen yohimbine in zit van de c. macroceras verdomme:roflol::roflol:

Altijd eerst researchen wat je neemt :D. C.macroceras bevat voornamelijk yohimbine als alkaloïde. En er staat extracted for alkaloids, dus eigenlijk zeggen ze gewoon dat er alleen yohimbine in zit van de c. macroceras verdomme:roflol::roflol:
Ja @Skatermarvin dacht het ook aan de hand van me symptomen.. weet ik veel wat c. Macaroni en d. Spaghetti is .. al die fancy namen :roflol:

Ja @Skatermarvin dacht het ook aan de hand van me symptomen.. weet ik veel wat c. Macaroni en d. Spaghetti is .. al die fancy namen :roflol:
:roflol::roflol::roflol::roflol: google is je vriend

Vaso6 = ECGC
C. Macroceras = Yohimbine
Eria Jarensis = N-Phenethyl Dimethylamine
Julgens Regia = Octradrine, metaboliet van norepinefrine

Ja, waren je benen oprecht alweer hersteld vandaag?! :o
Ja hoor..herstel vrij vlot..

In b4: aas comments
hahah..jouw kennende was 1 scoop daadwerkelijk 2.5

Wat een gedoe zeg, haal een pak pep wat pomp zooi er door fl*kkeren opsnuiven en gaan!

VOOR GOUD!!
Zo is het heel dat neusschotje afbreken!
Re1gn klinkt best interessant: cafeïne, theacrine, yohimbine, N-Phenethyl Dimethylamine (te vergelijken met DMAA), een metaboliet van norepinefrine wat ook zowat net zo effectief als DMAA is, en een extract van Kanna (25mg extract of 25mg pure alkaloïden van Kanna? :o). Gezien de stiekeme benamingen en de ervaringen hier ga ik uit van 25mg alkaloïden en niet 0.5% & 0.2% van 25mg:roflol:.

Hnnng
Uhu..
Haha..ik google voordat ik een dergelijke pot ook altijd even. Er moet natuurlijk wel genoeg troep inzitten..

..wil verdomme geen 85 worden:rolleyes:
Haha..dat is inderdaad om verboden substanties er gewoon in te houden. Zo blijft de pwo legaal maar zit die stiekem ramvol rotzooi omdat de dopingautoriteiten ook geen idee hebben
:roflol::roflol::roflol::roflol: google is je vriend

Vaso6 = ECGC
C. Macroceras = Yohimbine
Eria Jarensis = N-Phenethyl Dimethylamine
Julgens Regia = Octradrine, metaboliet van norepinefrine
brb even bestellen..

Of stuur je ehm op @vntl ?

Haha..dat is inderdaad om verboden substanties er gewoon in te houden. Zo blijft de pwo legaal maar zit die stiekem ramvol rotzooi omdat de dopingautoriteiten ook geen idee hebben
Zou ik een PWO mogen verkopen als er staat: 'Erythroxylum novogranatense extracted for alkaloids'?:roflol:

Zou ik een PWO mogen verkopen als er staat: 'Erythroxylum novogranatense extracted for alkaloids'?:roflol:
I see what you did there! Krijg je wel lekker verdoofd bekkie van als je dat op gaat drinken:roflol: Verder zal die pwo ook niet goedkoop zijn..

Waarom ook niet..vandaag een blik monster van 3.99euro leeg gedronken..

En eindelijk een keer een reep van Barebells geprobeerd. Prima reepje..zeker met slechts 1.5g suiker:woot:

Terug
Naar boven