AndroidHealthClinic

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

• Topic Starter Topic Starter
Volgens internet weegt zoete medium popcorn 180g..100g zoete popcorn ~400kcals, dus tel uit je winst ;)

Mochten we toch nog honger hbben na de film...:mc:

Ik lust geen zoete popcorn, dus ik wist niet dat ‘t zoveel kcals was. Damn!! Dan is zout toch beter volgens mij...Have fun in de bios! :popcorn2::mc:

Ik lust geen zoete popcorn, dus ik wist niet dat ‘t zoveel kcals was. Damn!! Dan is zout toch beter volgens mij...Have fun in de bios! :popcorn2::mc:
Scheelt niet zoveel..zout weegt alleen minder..maar qua kcals per gram maakt het volgens mij weinig uit of je zout of zoet pakt.

De film was tof..en heb braaf geen burgers meer gehaald nadien. Meting en weging helaas wel weer gelijk..maar 80kg is vaak wel het punt waarop ik wat meer mijn best moet gaan doen.

Daarom vandaag...

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90minuten / ~29km / ~800kcals

En de voeding..

Voeding, dinsdag 26-06-2018:
Pre-cardio: Xamoi + Yohimbine
Post-cardio: 6g BCAA (Scitec)
7:30 1 kop koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet roasted paprika + 125g spinazie + Nocco Caribbean
15:00 150g kipspies + 100g wok verde mix + 15g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA (Scitec)
17:30 30g nightprotein (XXL)
18:30 Avondeten (~850kcals)

~1760kcals, E/K/V = 190g (43%) / 115g (26%) / 60g (31%)

Extra tandje bij maat! :lifter:

:roflol: JE bent gewoon te sociaal

Al een update over de Xamoi en Yohimbine?

Popcorn is zonde van de kcals, neem dan schepsnoep of m&m's :p
+ krijg altijd moordneigingen als er iemand popcorn zit te knagen naast je in de bios

Popcorn is wel gewoon echt lekker :popcorn:

Deels is de media daar debet aan. Tegenwoordig zie ik om de haverklap programma's op de NPO waarin een zogenaamde arts of geleerde een hoop onzin loopt te verkondigen en mensen bang loopt te maken.

Popcorn is zonde van de kcals, neem dan schepsnoep of m&m's :p
+ krijg altijd moordneigingen als er iemand popcorn zit te knagen naast je in de bios
Bioscoop en popcorn heb ik inmiddels aan elkaar gelinkt. Ik ga gewoon niet eens naar bioscopen waar ze het niet hebben.

To be honest vind ik snoep of M&M's ook lekkerder, maar deze bak popcorn was nog in te fitten. Wanneer je mij los laat gaan met schoepscheppen kun je erop rekenen dat ik zeker 300g haal..of 500:roflol:

Ik stop vaak wel even met graaien en kauwen wanneer een film stille momenten heeft hoor...Rustaaahg!
Popcorn is wel gewoon echt lekker :popcorn:
Dat zeker
Avondeten inwisselen voor popcorn :roflol:. Dat is wel het toppunt van IIFIYM.

Je doet wel erg je best om niet per ongeluk top 3 te eindigen he. :D
:jk:
I know..maar niks vreten in de bios kan ik gewoon niet. Ik lach me ook altijd dood als ik mensen zie posten dat ze prepmeals of iets mee nemen naar de bios:roflol:

Ik ga hoe dan ook voor plaats 4!
Niet vergeleken met snoep of m&m's :eating:
Ik vind gelukkig beide lekker
Wel als je meer van hartige dingen houdt :engel:
Ik eet zoete popcorn:o
Zoet en zuur man met bakken suiker :D
Zure snoepjes:heart:
Of als je bang bent voor suikers. :angstig:
Sommige mensen zijn bang voor suikers, zout, e-nummers of zelfs geheel voor koolhydraten. Dan heb je best een kutleven. :laugh:
Nou...zo een iemand ben ik in ieder geval niet:roflol:
Dit..:exactly:
Deels is de media daar debet aan. Tegenwoordig zie ik om de haverklap programma's op de NPO waarin een zogenaamde arts of geleerde een hoop onzin loopt te verkondigen en mensen bang loopt te maken.
Jup..sad but true. Gelukkig laat het gros hier zich niet volledig hersenspoelen door het voedingscentrum..

Ik had hier ook serieus meer van verwacht...Heb er wel 3 potten doorheen gejast trouwens :hahaha:
Echt? Kun je het nog krijgen trouwens, want vind het best fijn spul:o

De planning voor vandaag..push-workout & vreten:roflol:

Post straks meer..nu nog thuis

Terug
Naar boven