- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O ja, best beschaafd. Het zijn de pindasausen en 'salades' die het vaak zo vet maken.
Was de kip mislukt, of had het dierenbevrijdingsfront ingegrepen?![]()
Mijn vriendin en schoonzusje hadden geen kip gehaald. Gelukkig had ik overdag al 300g op..want kippen krijgen van mij geen rustdag natuurlijk!True, true!Tja als je 1x per week normaal eet en de rest als een Afrikaan dan kun je moeilijk aankomen...![]()

Nomnom..popcorn

Afrikanen sturen voedselpakketen op naar Marvin omdat hij het beter kan gebruiken dan hen![]()
wat heerlijk ditHo ho..mijn borst is best prima. De rest klopt best aardig..![]()
Kijk, dezelfde kuiten, dezelfde taille, dezelfde borstspieren...![]()
Genoeg Tuinesie dagen onderweg

Never..of althans geen noemenswaardige bulk..

O kak, dat was de 2e BBQ al weer? Ik dacht dat dit nog over die van je werk gingMijn vriendin en schoonzusje hadden geen kip gehaald. Gelukkig had ik overdag al 300g op..want kippen krijgen van mij geen rustdag natuurlijk!

Ja..want het boost je metabolisme minimaal met 80%

Zie foto'sO kak, dat was de 2e BBQ al weer? Ik dacht dat dit nog over die van je werk ging
Was die kip wel gelukt?

Ik vond het ook nogal aan de zwarte kant, maar dat zal wel haute cuisine zijn zeker, daar ken ik niets vanZiet er meer uit als een zwaar verkoold stuk rib, dan kip![]()

Precies

Ik zat te wachten tot iemand dit zou zeggen. Het viel goed mee, maar was inderdaad iets verbrand. Dit kwam door de bereiding..direct in de kolenZiet er meer uit als een zwaar verkoold stuk rib, dan kip![]()

Zie hierbovenIk vond het ook nogal aan de zwarte kant, maar dat zal wel haute cuisine zijn zeker, daar ken ik niets van

& clendat gecombineerd met drank, snoep, fastfood en fat burners...
= fatburner
Een beta2-agonist benoemen als fatburner is verdomme hetzelfde als zeggen speed = fatburner

Een beta2-agonist benoemen als fatburner is verdomme hetzelfde als zeggen speed = fatburner![]()