XXL Nutrition

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Is dat lab zo ongezond dan?
Kun je net zo goed gaan blasten, ga je iig nog buff je kist in op je 45e :D

• Topic Starter Topic Starter
Met aas erbij zou je de 40 niet halen :roflol:
True true..

Een beta2-agonist benoemen als fatburner is verdomme hetzelfde als zeggen speed = fatburner:roflol:
Want speed is geen fatburner?

Moet je eens en weekje proberen..:rolleyes:

:o
In dat opzichte wel ja. Maar we hadden het over Marvin zijn levensverwachting, dus mogen de sterkere 'fatburners' wel apart benoemd worden:o
Waarom zou ik?:windup:

En definieer sterk?
Is dat lab zo ongezond dan?
Kun je net zo goed gaan blasten, ga je iig nog buff je kist in op je 45e :D
Lab ansich is niet ongezond. De lucht wordt per uur ~7keer ververst. Verder werken we met zwaardere chemicalieen in afgezogen zuurkasten.

Echter..je knoeit weleens wat op je hand..je ruikt weleens aan iets om vast te stellen etc..:emo:

Lab ansich is niet ongezond. De lunch wordt per uur ~7keer voor mij ververst.

Fixed!

.je ruikt weleens aan iets om vast te stellen etc..:emo:

*Denkt in plaatjes...ziet Marvin aan dingen ruiken om vast te stellen*

giphy.gif

Verder werken we met zwaardere chemicalieen in afgezogen zuurkasten.

Echter..je knoeit weleens wat op je hand..je ruikt weleens aan iets om vast te stellen etc..:emo:
Ruiken aan dingen is toch wel iets waar ik wat van heb geleerd op het ene jaartje chemie dat ik had gevolgd. Enkele uren werken in een lab, 2 vrienden: 'hey dit ruikt best lekker'. Enkele uren later thuis aan het kokhalzen voor ruim een dag:roflol::roflol:. Weet niet meer precies wat het was, misschien butylacetaat oid.

2d4bad.jpg

Alles wat je levensverwachting nog meer omlaag haalt dan de gemiddelde bende:roflol:
Geweldig..wel waar van die AAS trouwens..
Zul je zelf nu ook wel ondervinden..
Ruiken aan dingen is toch wel iets waar ik wat van heb geleerd op het ene jaartje chemie dat ik had gevolgd. Enkele uren werken in een lab, 2 vrienden: 'hey dit ruikt best lekker'. Enkele uren later thuis aan het kokhalzen voor ruim een dag:roflol::roflol:. Weet niet meer precies wat het was, misschien butylacetaat oid.
haha..vaak is het bij het afdampen van mijn acetylerings reagents wat bestaat uit pyridine en azijnzuuranhydride. Boterzuur is ook lekker om aan te ruiken of aan je vingers te krijgen..

#trainenzondergainen

Of je gaat bulken :trollface:

Oja shit..dat kan ik wel:roflol:

#trainenzondergainen

Of je gaat bulken :trollface:
Hè..gelukkig is het nu zaterdag! En mogen we niet meer rellen.. :windup:
Om dik te worden wel. Ik ben niet ontevreden met mijn shape hoor. Heb me ook wel neergelegd bij het feit dat ik natty nooit echt buff ga worden..

About yesterday:roflol:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Kipsate, omdat lekker en proteins:woot:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder geen drankjes of iets.. ;)

De meting en weging viel weer mee:roflol:

Meting & weging:
Gewicht: 78.6kg (-0.5kg t.o.v gister)
Taille: 72.8cm (-0.2cm t.o.v gister:o)

Straks met @flexx123 een Pull workout in Gouda en daarna waarschijnlijk lunchen bij de "Beren":marvin:

:roflol:

Ik heb netjes pasta salade op met kipfiletreepjes home Made by @HillR :engel:

Maar zie dat hier gains gemaakt gister :flexbiceps:

Mooi te horen dat flexx nog leeft.
Gelukkig kan jij nooit een hernia krijgen aangezien je daarvoor een ruggengraat moet hebben!

Zag filmpjes van flexx voorbij komen waar hij vannacht niet helemaal nuchter erbij liep :o

Terug
Naar boven