- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
De weegschaal zei van niet
Weging & meting:
Gewicht: 78.9kg (+1.4kg t.o.v gister)
Taille: 74.5cm (+1.5cm t.o.v gister)
Oeps..
Maar het was het waard..
Volgende keer beter

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De weegschaal zei van niet
Weging & meting:
Gewicht: 78.9kg (+1.4kg t.o.v gister)
Taille: 74.5cm (+1.5cm t.o.v gister)
Oeps..
Maar het was het waard..

Uhu..

Gains maken is ook super easy
Snap niet dat mensen dat zo moeilijk vindenIk maak me ook niet druk hoor. Gister uberhaupt teveel gegeten
Komt ook een keer 1kg vocht aan van een veel te zoute pizza![]()

Uhu..
Gains maken is ook super easySnap niet dat mensen dat zo moeilijk vinden

Dat red ik zelfs..dan gaan we het niet hebben over hoe het eruit zietNee snap ik ook niet
Zou zo 120kg wegen als ik meer ging eten![]()

)
)
)
)
)
), 10 (lekker
)
), 8 (prima!)
)
)
) - 6 (oef
)
)
)
)
), 10 (TUT!), 10 (2 licht forced)

(Gezien de omstandigheden best prima!)Dat red ik zelfs..dan gaan we het niet hebben over hoe het eruit ziet![]()

Doe jij zelf nog wel wat aan trainen, of zit je alleen anderen te bekommentariseren tegenwoordig?Nee snap ik ook niet
Zou zo 120kg wegen als ik meer ging eten![]()

Ach.... dit is het enige log waar nog iets gebeurt vandaagDe training van vanmorgen ging best ok, maar het hield niet over.

Hoezo ik heb ook gewoon gebuffeldDoe jij zelf nog wel wat aan trainen, of zit je alleen anderen te bekommentariseren tegenwoordig?
Ach.... dit is het enige log waar nog iets gebeurt vandaag![]()
Doe jij zelf nog wel wat aan trainen, of zit je alleen anderen te bekommentariseren tegenwoordig?![]()

O, excuseer
Ik kom zo even gluren....Dat is minder leuk. Hoop dat het niks ernstigs is.Ja hoor trainen gaat best goed, onderrug blessure gehad. Daarvan aan het herstellen.
Is ook zo

Dat dusNee ziet er zeker niet uit maar zou makkelijk gaan. Hardgainers snap ik echt niet![]()
Blij dat ik nog wat lezen heb geregeldDoe jij zelf nog wel wat aan trainen, of zit je alleen anderen te bekommentariseren tegenwoordig?
Ach.... dit is het enige log waar nog iets gebeurt vandaag![]()
Goed bezig..maar anders krijgen klappen van @Punjab
Je blijft in ieder geval bezig..Ja hoor trainen gaat best goed, onderrug blessure gehad. Daarvan aan het herstellen. Commentaar geven is ook zooo leuk![]()
O, excuseerIk kom zo even gluren....
Dat is minder leuk. Hoop dat het niks ernstigs is.
Is ook zo![]()

Dat is minder leuk. Hoop dat het niks ernstigs is.
Is ook zo![]()

Ik fiets in een halfuur 400 tot 500 calorieën waarom zou je dan bijna 2 uur gaan lopen :O.

Omdat ik donderdag geopereerd ben en voor Mn herstel moet bewegen en enkel kan wandelen![]()