Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Veel kan er toch niet meer in die maag zitten lijkt me.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel kan er toch niet meer in die maag zitten lijkt me.

Na mijn vakantie (13 juni) woog ik 82.4kg (dat was na 2 a 3 dagen thuis, dus vocht eraf) en een taille van 76.0cmHoe speel je het zelfs klaar om op 1 dag nog een cm van die taille af te krijgen.
Je begon op ~76 cm omtrek? Misschien handig om te refereren naar het begin van je cut/contest, geeft een beter overzicht van jouw progressie imo.
Liefs
Massive
Gewoon adem in en het meetlint wat strakker aantrekken
zo kan het ookDenk dat het inderdaad fluctuaties in carbs & maag+darminhoud is.
Veel kan er toch niet meer in die maag zitten lijkt me.![]()

Ik meet al zoveel jaar dat dat uitgesloten is.Menselijke marge ook, centimeter meer omhoog kan een totaal andere mting geven.
)Ik zou helemaal gek worden van elke dag mijn taille meten![]()
Thanks..
Haha..gewoon 1 gaat je strakker trekken!Zelf wordt ik minstens 4x/week met de neus op de feiten gedrukt, omdat ik bij elke training mijn powerlift belt draag: maat L, 4de gaatje, 96cm.
), 10 (sqeez!)
)
)
)
)
)
)

(Training begon supergaar, voelde met slap en energieloos, maar heb goed herpakt)
Thanks!

moest even kijken wat je daar gedaan had.... SLDL en leg curls zijn denk de boosdoener? Ik vond die lying leg curls ook best pittig (had ze deze week voor het eerst gedaan).heb serieus nog spierpijn in mijn hamstrings van maandag![]()

Verjaardag vermoed ik
Edit: of is het omdat hij in ondertrouw is gegaan?

jup..en nu weer alles sore door het traplopen.moest even kijken wat je daar gedaan had.... SLDL en leg curls zijn denk de boosdoener? Ik vond die lying leg curls ook best pittig (had ze deze week voor het eerst gedaan).
bedankt!
Thanks
Ondertrouw..
JupVerjaardag vermoed ik
Nope
Edit: of is het omdat hij in ondertrouw is gegaan?

haha..echt hè

jup..en nu weer alles sore door het traplopen.
Niet zo een gezond dagje vandaag
Voor de lunch een stroopwafel en als lunch 4 bruine bolletjes, 4 krentenboterhammen met boter en twee glaasjes sap.
Later op de middag een mini magnum double caramel en net een large italian pizza met kip, shoarma, paprika, ui en knoflooksaus...en twee radlers 0.0
Maar goed..we hebben ook verhuisd van 9:30-18:30uur...cardiooooo

De weegschaal zei van niet

)