Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
28-29km / 80-90min / ~700-800kcals

Wim is een collega, een sfeerbederver..Slow negative shoulderpresses.... ik ben trots op je
WTF is Wim?
Valt tegen hoor..woog voor het weekend 77.5kgJe schijt je gewicht van het weekend wel lekker vlot weg![]()
Met een taille van 72-72.5cm
Vond het ook goed! Morgen nog een dag
de collega waar je wel eens mee traint en het dan niet opschiet?

Nee, dat is een prima kerel, die heet Sebastiaan..de collega waar je wel eens mee traint en het dan niet opschiet?![]()
Zeker een collega die al het gebak op eet. Te gemeen voor woorden...

Nog veel erger!!Zeker een collega die al het gebak op eet. Te gemeen voor woorden...![]()
DAKANNIE!!

Wat heb jij nou op je rug zitten?Wel een goeie foto van Wim op insta. Potverdikkeme dat is me er een.
of is dat een fotomontage?Dat is photoshop ja.Wat heb jij nou op je rug zitten?of is dat een fotomontage?
Wel dus

Whahaha..Wel een goeie foto van Wim op insta. Potverdikkeme dat is me er een.
..Wat heb jij nou op je rug zitten?of is dat een fotomontage?
Zou wel vet zijn!
Valt mee..hij heeft een extra dag vrij!

)

Ik heb wel eens zo'n soort tat gezien (bij een van onze turners), maar die ogen bij je schouderbladen zien er echt als diepe gaten uit

Heb je zijn kop weleens gezien?

Dat laatste vooral..maar vind het ook wel een fijne burner..Xamoi vond je toch niet zoveel meerwaarde hebben? Of vind je het fijn spul vanwege stimmed up te zijn.
Dat laatste vooral..maar vind het ook wel een fijne burner..

.Vind het altijd lastig om vast te stellen hoeveel je nu daadwerkelijk meer verbrand. Maar Xamoi geeft iets meer feel good..In vergelijking met de ouwe ECA stack dan? ? Ik heb lekker de mogelijkheid om de ouwe ECA stack samen te stellen omdat ik alle ingrediënten apart heb liggen.