- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oglukkugmaar
Hou je je een klein beetje in ..... factor 3 boven planningOmdat ik donderdag geopereerd ben en voor Mn herstel moet bewegen en enkel kan wandelen![]()

Gelukkig maar inderdaad!
Op het moment ben ik niet bang voor @Punjab. Als die meer dan 500m kan lopen word het anders

Ik twijfel weleens of fietsen echt zoveel verbrand..of fiets je 40km/uur?Ik fiets in een halfuur 400 tot 500 calorieën waarom zou je dan bijna 2 uur gaan lopen :O.
Omdat ik donderdag geopereerd ben en voor Mn herstel moet bewegen en enkel kan wandelen![]()

Dat dus, maar herstel lijkt al goed te gaan..
Uhu..

Maar wie heeft de planning gemaakt?Hou je je een klein beetje in ..... factor 3 boven planning![]()
:
)
Nog niet naar de wc geweest, dus aardig full of shit.
Shape ook wat fluffy, maar zie nog vaak 6 abs.

Varken

Duidelijk
Zo voel ik me ook..

ja..zowieso..@Skatermarvin Nee maar wel 13/14 KM in een halfuur. Denk je dat de crosstrainer meer zou verbranden ook al staat er minder op het apparaat?
so trueMarvin man, de zomer is geen tijd om te cutten voor mensen als ons hahaha
allemaal veel te gezellig..
), 8 (kortere TUT), 7 (fuaaark
lekker stretchen)
)
)
)
), 10 (2 lelijk
), 10 (t*ring
)
)
dikke rear delt pump)
)
), 10 (1f..)

(Prima workout
)
De casseine vind ik niet zo (heb ananas). De isolaat is prima, maar bestel denk toch gewoon weer bij XXL volgende keer

)
)
)
) ss 24kg: 20 (whut?)
)
) ss 32kg: 16 (oef
)
), 7, 6 (laatste rep slowmotion..
)
)
)
)