- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Pure efi is toch niet meer te vinden man. Sterker nog, volgens mij zit het zelfs niet eens meer in de ECA stacks tegenwoordig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel slappe hap inderdaad!Pure efi is toch niet meer te vinden man. Sterker nog, volgens mij zit het zelfs niet eens meer in de ECA stacks tegenwoordig.
Wat is een goede source..Gewoon ECA van een goede source pakken. Je voelt zelf wel of het goed gedoseerd is
?True. Uit de UK denk?
Kan alleen maar webshops vinden die enkel binnen Canada leveren...
Mehh...UK-site = Je kan je nog enkel aanmelden als je 3-4jaar geleden al 'klant' was

Pure efi is toch niet meer te vinden man. Sterker nog, volgens mij zit het zelfs niet eens meer in de ECA stacks tegenwoordig.
Aha
Haha..ouwe junk!
Uhu..lang leve stims!+1
Deze jongens helpen me de laatste 10dagen al lekker uit de nood.
Hmm..teveel moeite!Kan alleen maar webshops vinden die enkel binnen Canada leveren...
Aha..UK-site = Je kan je nog enkel aanmelden als je 3-4jaar geleden al 'klant' was

Mooie doseringIk heb zo mijn resources, laten we zeggen dat je het op google chrome niet meer vind nee.
Heb ze van 30 MG per stuk.

Toch jammer dat mijn PM box, ondanks dat men weet dat ik een stimjunk uh...extreme cutter ben, ook nog leeg is...
![]()

(~680kcals)*
)Een hekel aan fietsen maar gek op snoepjes... Got it...(preventieve) Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
28-29km / 80-90min / ~700-800kcals
You see what I did there

Wel zonde natuurlijk. Zo kan ik moeilijk verwachten dat morgen de weegschaal de positieve kant uit slaat..Een hekel aan fietsen maar gek op snoepjes... Got it...![]()