JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I know..op vakantie ook vaak enorm last van..Srs denken dat je direct afvalt omdat je een dagje veel hebt bewogen.
But who was vocht.
mijn verwachting is een top 3 voor jou
Misschien. Straks het haardhout weer terugstapelen tegen de nieuwe overkapping en schutting, kijken of we daar nog wat grammen mee kunnen verliezen.

Dat gevoel ken ik, gisteren 10km hardgelopen en nog flink wat werk gedaan thuis en in de tuin. Minimaal 1000kcal in de min en vanmorgen geen gram lichter.![]()

Ik neem het gemiddelde van de laatste 3 metingen, dat komt neer op een week of iets meer, als het dan nog niet daalt is het echtSrs denken dat je direct afvalt omdat je een dagje veel hebt bewogen.
But who was vocht.

Ja, ik word er langzaam ook een beetje depri van
Waarschijnlijk vreet ik toch gewoon teveel verborgen calorieen![]()
Mijn verwachting is nipt plaats 4

Misschien. Straks het haardhout weer terugstapelen tegen de nieuwe overkapping en schutting, kijken of we daar nog wat grammen mee kunnen verliezen.![]()
lekker zweten!Mogelijk..veel mensen vergeten het hapje hier en daar en de olie waarin ze bakken.Ja, ik word er langzaam ook een beetje depri van
Waarschijnlijk vreet ik toch gewoon teveel verborgen calorieen![]()

True..true. Ik weeg nu ook wel elke dag, maar dat is meer macht der gewoonte tijdens cutten dan echt nodig...je wilt gewoonweg een dalende trend zien en schommelingen horen daar wel een beetje bij..Ik neem het gemiddelde van de laatste 3 metingen, dat komt neer op een week of iets meer, als het dan nog niet daalt is het echt![]()
Man, man..volgens mij heb ik een kast vol van die dingen!
Hihi dankjewel vond jou ook wel sexy

Goosebumpsss
Hmm..ik weet het zo net nog niet!Als @wovano geen foto's instuurt is je kans wel groot op plek 3
Alleen maar liefde!!

I see what you did 'there'to
De 'voeding'

Ik compenseer dit wel weer..of uit een soort afgunst/"Marvin is niet dedicated"
WhahahahaEn qua drinkgedrag nu ingedeeld bij de contest voor de vrouwen![]()

Precies!

)
)
) ss 35kg: 12 (sqeeez!
)
), 10 (alternate, sqeez & hold
), 10 (alternate, 2f.) ss 50kg: 12 (t*ring!0, 10 (1f.), 12 (3f.
)
)
)
)
)
) ss 3kg: 15
) ss 4kg: 15 (beetje smijten)
) ss 3kg: 15, 15

(Hmm, echt genieten zonder airco, ik was 1 vieze glimmende ransbak nadien

)Ach mijn vriendin weet gelukkig niks van sluitertijden..en wij beide niet van foto bewerking..
Dus er staat gewoon teringzooi op de achtergrond![]()