- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks voor alle tips...Zonde man! Hang een wit of zwart laken aan de muur en ga daarvoor staan. Dan nabewerken; dmv een brush de achtergrond lichter (wit) of donker (zwart) maken. Dan heb je een smooth achtergrond met jou volledig in focus.
En zorg voor licht van opzij/boven voor epic schaduw effect. Bijv naast een raam.
...maar dit dus..

Niet..of althans..niet nu.
Op die zooi die ik heb zou je je echt fuckd up voelen..op 100mcg per dag..
Fotoshoot in de lift
Ook goed inderdaad! Maar wil ook weer niet zo ver gaan om wat selfies op te sturen..
Aangeboren?

Aangeboren?
Hoe noem je dat als je het zelf veroorzaakt?
/QUOTE]
Je eigen stomme rot schuld?![]()
Zelfveroorzaakt?

Want verder zijn we allemaal uiterst brave burgers die er alles aan doen om zo min mogelijk ziektekosten te veroorzaken

), 12 (prima
)
)
)
)
), 9 (slow controlled reps
), 8 (oef
)
)
) ss 26kg: 20
) ss 30kg: 15 (op=op
)
)
), 12 (1f.), 11 (2f.
)
)
) ss 5kg: 15 (controlled)
)

(Nu weer ranzig en vies op werk
..morgen rustdag. Denk op de fiets naar werk
)

You whaaaaat?Beter schieten ze op met de levering van het olympisch zwembad voor in de tuin![]()

En nog getraindNetjes hoor, ik weet niet of ik gemotiveerd genoeg ben om te trainen in de warmte![]()

Snap ik..snap ik! Vandaag is helemaal goor! Vies plakkerig!Herstellen met dit weer is zo gek nog niet, maar wandelen na 11u is niet meer te doen hier in Noord Limburg
Beter schieten ze op met de levering van het olympisch zwembad voor in de tuin![]()

Goede vraag..Tot 19h overleven op 900kcals en al cardio gedaan. Hoe hou je het uit....

Goede vraag..
Mijn nieuwe Iomax laat me ook nog depri voelen, jeeeej![]()
beetje test is gezonder voor je (a)Ja

Totale Marvin logicaEn de dag gestart met preventieve strafcardio..want ga vanavond uit eten![]()

Waarschijnlijk wel..maar doen we nietKap toch met die zooibeetje test is gezonder voor je (a)

Uhu

Is dat Koreaanse paksoi ofzo? Er komt steeds meer ellende bij man hahaha