AndroidHealthClinic

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Dafuq is dit nu weer voor toevoeging? :roflol: Is dat Koreaanse paksoi ofzo? Er komt steeds meer ellende bij man hahaha
Schrijf het eens andersom.. ;) De vorige stond het gewoonweg andersom op het potje.. Xamoi..

Maar de werking was ook wel iets anders..:angstig:

1500 kcals incalculeren is wel wat weinig hoor ;)

• #1.283
  • #1.288
Enfin, preventieve straffcardio was toch ergens goed voor.

Shape onveranderd vanmorgen..meting & weging zelfs gelijk aan gister!:woot:

Het eten gister..

• Voorgerecht: Ouzo & Garlic bread
  • Hoofdgerecht: Mixed Grill van kipfilet, ossenhaas, varkenshaas & gyros met Tzaziki, friet & mayonaise + 1 glas witte wijn
  • Nagerecht: 2 bolletjes vanille ijs met slagroom, caramelsaus en nootjes
Het hoofdgerecht..

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het nagerecht:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder vannacht extreem slecht geslapen!:zzz: Een uur of 23:00 naar bed gegaan en werd alweer wakker om 01:30uur..helemaal vastgeplakt aan mijn bed..
Daarna om 3:00uur weer wakker..nog vastgeplakter:zweet:Toen ben ik maar met mijn kussen op het laminaat gaan liggen..:rolleyes:
Dat sliep ook weer niet echt geweldig, dus ben er 5:00uur uit gegaan..even de was opgevouwen en daarna naar mijn werk gereden:driving:. 6:05uur begonnen dus vandaag.. :coffeepc:

Vandaag "lekker" legday in mijn pauze bij Flexx gym..zonder airco..can't wait!!

Huisvrouw game is strong :cool:

Huishouden valt ook onder strafcardio toch?

• #1.293
Ik hou van Grieks eten! Mijn vriendin is er alleen niet zo dol op.. Maar om de zoveel tijd sushi vind ik ook prima.
Ik sliep vannacht eigenlijk wel redelijk, maar heb ik kleine ventilator naast mijn bed staan. Heb jij dat niet?

• #1.296
:o
Ik hou van Grieks eten! Mijn vriendin is er alleen niet zo dol op.. Maar om de zoveel tijd sushi vind ik ook prima.
Ik sliep vannacht eigenlijk wel redelijk, maar heb ik kleine ventilator naast mijn bed staan. Heb jij dat niet?
Daarin komen ik en mijn vriendin erg goed overeen..we houden wel van hetzelfde eten gelukkig. En vinden ook veel de dezelfde dingen vies..:o

Ik heb wel een ventilator, maar dan kan de vrouw niet slapen van het gezoen.. #bètasukkel

• #1.297
Crap! Geen legday vandaag..moest ineens langer doorwerken.

Dus legday wordt verplaatst naar morgen!:sad:

Terug
Naar boven