- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wilde er stiekem wat extra op doen, maar wat bleek nu..ik had gister het zakje geraspte kaas weggegooid omdat ik deze niet meer fatsoenlijk dicht kreeg

Met name deze BBQ variant is oprecht zeer smakelijk.
Verrek, dat valt wel mee ja: https://www.yr.no/place/Zambia/Lusaka/Lusaka/statistics.html
Ik hou wel van een beetje knapperige rand.Aan de andere kant is dit ding dus zeer macro vriendelijk en eet ik ze best graag ondanks de keiharde rand en de skère hoeveelheid kaasMet name deze BBQ variant is oprecht zeer smakelijk.
Kijk..het is geen afgehaalde pizza bij een pizzeria natuurlijk, maar hier kan ik mezelf toch enigzins mee pleasen..

Deze ziet er prima uit ja, een handje kaas extra zou ook geen kwaad kunnen, naar wensZiet er goed uit die pizza, keertje proberen denk ik.

Klopt, stenen nemen enorm veel warmte op. Maar in de bossen is het dan weer vochtig.... kan me herinneren dat het bij de Zambezi aardig benauwd was.Het is heel erg off topic, maar in Afrika is het in de steden veel warmer (soms wel 10 graden) dan in de bossen, daar is 28C al heel warm.
Dat zal het dan zijn, ik was meteen genezen ookDomino's zijn ook geen echte pizza's, maar Amerikaans fastfood.

Ik vind met name de BBQ variant erg lekker, maar de gewone Pollo ook..Ziet er goed uit die pizza, keertje proberen denk ik.
Het is heel erg off topic, maar in Afrika is het in de steden veel warmer (soms wel 10 graden) dan in de bossen, daar is 28C al heel warm.

Haha..degene die ik nu heb is wat milder. De oude had wel een beetje een speedy-feel, maar niet of dat je pillen hebt geslikt.Haha netjes, had 1x iomax genomen was de halve dag uit me plaat man. Nooit meer hahaha

Deze rand is soms erg erg knapperig..lees: HARD. Met wat extra kaas is die nog lekkerder inderdaad!Ik hou wel van een beetje knapperige rand.
Heb voor het eerst van mijn leven vorige week bij Dominos een pizza gehaald, en die vond ik tegenvallen, erg vet en zout
Deze ziet er prima uit ja, een handje kaas extra zou ook geen kwaad kunnen, naar wens
Klopt, stenen nemen enorm veel warmte op. Maar in de bossen is het dan weer vochtig.... kan me herinneren dat het bij de Zambezi aardig benauwd was.
Ik vind domino's op zijn tijd best smakelijk (wel de Italians!). Maar is discrimineer niet als het om pizza gaat...Domino's zijn ook geen echte pizza's, maar Amerikaans fastfood.
Er zijn gelukkig legio pizzeria's of pizza ketens..en anders kun je het nog zelf maken..
)De diepvriespizzas van AH Excellent vind ik wel prima, en lekker makkelijkEr zijn gelukkig legio pizzeria's of pizza ketens..en anders kun je het nog zelf maken..

De zeevruchten of zalm zijn ook lekker hoorEnkel geen fruit op je pizza?
Mijn zeevruchten pizza vond je ook al niks..

Klopt..ik ben niet zo van de vis, maar denk dat ik dat nog wel zou eten..Enkel geen fruit op je pizza?
Mijn zeevruchten pizza vond je ook al niks..

Die ken ik niet..eens kijken in de super!De diepvriespizzas van AH Excellent vind ik wel prima, en lekker makkelijk
De zeevruchten of zalm zijn ook lekker hoor![]()
)
)
)
), 10, 8 (nipt
)
)
)
)
)
)
)
)

(Zo op papier eigenlijk best ok..
)Ik zie het grote verschil ook niet

Precies..waarom zou je dan moeilijk doen? Als je ook gewoon een gore pomp kunt pakken?
Precies..waarom zou je dan moeilijk doen? Als je ook gewoon een gore pomp kunt pakken?
Haha netjes, had 1x iomax genomen was de halve dag uit me plaat man. Nooit meer hahaha