rob91
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.742
- Lengte
- 1m87
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Whahaha..typfout. De 06 moest 07 zijnBen je in 16 dagen 4,9kg afgevallen??
Ziet er Goed uit! Top 3, maar dat had ik al gezegd![]()

Teach DBB your secretThanks! Bij jou de shoot goed gegaan?
Direct na een vakantie zou ik het wel kunnen trouwens. Ik kom altijd mega vveel vocht aan..in een week verlies ik daarvan gerust al een kilo of 3. Als ik mijn dieet spot on zet is in 2 weken 4.9kg niet ondenkbaar..

: 2040kcals, E/K/V: 210g (40%) / 215g (41%) / 45g (19%)
:
Die breyers is best ok. Maar moet gewoon bekennen dat ik teveel een zoetekauw ben om van dat low kcals ijs echt lekker te vinden.Wil je laten weten hoe die smaak Breyers is? Ik hou vaak niet van vanille-smaak ijs, maar wil deze binnenkort wel proberen denk ik.
Chocolate vond ik érg lekker en romig. Mint choc chip vond ik ook verrassend lekker en fris.
Edit: die cardio![]()
Thanks Bas! Ik ben benieuwdIk ben heel benieuwd naar de foto's man! Ik zag daarnet ook nog iets voorbij komen op FB en dat ziet er echt veelbelovend uit.
Dat de beste moge winnen..![]()

Thanks

Benieuwd naar je foto's en de andere kandidaten. Dit ziet er goed uitWel een side chest foto om de boel wat op te leuken..
Haha..

hmm..dan moet ik die eens proberen. Welk is je favo?
Anders ik wel!Benieuwd naar je foto's en de andere kandidaten. Dit ziet er goed uit![]()
Weinig centimeter polsen..skère ecto polsen

Thanks!Je staat er erg goed bij. De BBQ's en vreetpartijen heb je goed weten je compenseren, knap. Dat je altijd shredded blijft vind ik echt noemenswaardig. Ik raak al bloated van een bak havermout.

(Heb gister niet eens heel gek gedaan eigenlijk. 1 flinke B52, 1 protein bar en 2 tosti's als ontbijt..geen snoep of chips verder)
Ik moet gewoon eens naar mijn lijf luisteren. Normaliter zou ik gewoon stug gaan trainen, maar dat wordt toch niks.Ik weet niet of het komt omdat het het einde van de contest is, of omdat het buiten eindelijk een beetje afkoelt, maar inderdaad, dat lamlendig voelen... pffffffffffff![]()