- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit in een groepsapp met bodybuilders van NL en BE topniveau..daar word ik ook al liefkozen 'Afrika' genoemd

19:30 Taggliatelle + kipfilet + spinazie + ui + kookroom en knoflookcroutons (~750kcals)
lekker man...Dat ga ik binnenkort ook eens maken!https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R683838/tagliatelle-met-spinazie-en-knoflookcroutons

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R683838/tagliatelle-met-spinazie-en-knoflookcroutons
Zelfgemaakte knoflookcroutons zijn goud! Met hamblokjes maken is lekkerder trouwens, maar dat vind de vrouw niet lekker![]()

ALPHA-MAN!!!Thanks! Met hamblokjes it is...Hier hebben ze niets in te brengen![]()

), 12 (iets beter al..)
), 10 (prima, ook qua TUT & MMC
)
), 7 (2 paused reps
)
)
)
)
) ss 5kg: 25 (easy..)
), 20 (en wederom
) ss 7.5kg: 20 (sqeez & hold
), 20 (prima. genoeg zo voor abs blijkbaar
)
)
)
(
)
. Ik wil slapen, de hele dag netflixen terwijl het buiten regent en een dikke vette pizza bestellen om vervolgens de volgende dag t*ring hard te trainen en bakken met energie hebben zonder dat je 1 stap buiten zet en het gevoel hebt dat al je gains weer wegsmelten. Dit kun je eigenlijk geen training noemen! Maar goed, beter iets..dan weer niets!Ligt niet aan jou hoor Marv, van dit weer word je gewoon futloos en gaar (ik in ieder geval wel). Je hebt in ieder geval getraind en daar gaat het om![]()
Damn..zo herkenbaar dit!Ik heb precies hetzelfde. Ik ben echt helemaal OP.
Dacht eigenlijk dat ik me na dit weekend wel beter zou voelen. Eindelijk carbs, niet nadenken over wat ik eet, lekker een SOCIAAL LEVEN.
Nou, ik voel me nog verschrikkelijker dan voor de contest. Ik wil slapen, de hele dag netflixen terwijl het buiten regent en een dikke vette pizza bestellen om vervolgens de volgende dag t*ring hard te trainen en bakken met energie hebben zonder dat je 1 stap buiten zet en het gevoel hebt dat al je gains weer wegsmelten.
dus.
Ik heb net na mijn training nog overwogen naar de stad te lopen om carbs te halen..bananen mij part! Maar het gaat niet helpen! Het moet gewoon weer even overal een beetje afkoelen ben ik bang.

Dit kun je eigenlijk geen training noemen! Maar goed, beter iets..dan weer niets!
Morgen rust en ergens uit lunchen. Misschien maar een beetje een refeed dag van maken..
Damn..zo herkenbaar dit!Ik heb net na mijn training nog overwogen naar de stad te lopen om carbs te halen..bananen mij part! Maar het gaat niet helpen! Het moet gewoon weer even overal een beetje afkoelen ben ik bang.
Wel apart trouwens dat niet iedereen er last van heeft. Overigens voor mij wel een reden om nooit, maar dan ook nooit van mijn leven permanent in een zonnig oord te gaan wonen..
Opvakantie gaan vind ik heerlijk..maar altijd 30°C...no thanks!![]()
Vooral als je dan gaat bedenken wat je allemaal nog moet doen. pffffffffffffffffffff. Is het al winter...En het vreemde is wel..ik hou van de zomer...Ik heb hier eigenlijk altijd wel last van. Maar voorheen ging ik dan na school gewoon slapen, en savonds chillen, en heb je geen verplichtingen, en weet je niet eens wat de sportschool inhoud.
Maar het lijkt wel alsof alles zwaarder is wanneer het warm isVooral als je dan gaat bedenken wat je allemaal nog moet doen. pffffffffffffffffffff. Is het al winter...

En het vreemde is wel..ik hou van de zomer...
Maar alleen als ik vrij ben![]()

Dat dusJa ik ook, wanneer ik al getraind heb in de ochtend, niks te doen heb behalve een bbq en lekker met mijn porum in de zon zit met een lekker drankje![]()

Zelfs daar heb ik niet echt zin in nu

Can I get an amen!Ik wil slapen, de hele dag netflixen terwijl het buiten regent en een dikke vette pizza bestellen om vervolgens de volgende dag t*ring hard te trainen en bakken met energie hebben zonder dat je 1 stap buiten zet en het gevoel hebt dat al je gains weer wegsmelten.