XXL Nutrition

Contest Log Skatermarvin: We gaan voor plek 4!

Goeie biafra pose :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.342
Ik zit in een groepsapp met bodybuilders van NL en BE topniveau..daar word ik ook al liefkozen 'Afrika' genoemd:roflol:

Enfin, vandaag nog steeds moe...maar ga natuurlijk niet nog een dag gym skippen!

Dus naar de gym voor legs, met wat meer focus op hamstrings & kuiten en misschien maar weer eens abs meepakken:o

De voeding..

Voeding, dinsdag 31-07-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop 235U (XXL)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 25g caseine (Prozis)
19:30 Taggliatelle + kipfilet + spinazie + ui + kookroom en knoflookcroutons (~750kcals)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 165g (36%) / 40g (21%)

• #1.344
  • #1.347
Pff, ik weet niet wat het is (ik denk de warmte van afgelopen week en de warmte wat overal nog is..in huis, in de gym etc..), maar ik ben gewoon helemaal gaar..op..en slapper dan slap..

Voordat ik naar de gym ging voelde ik me best prima, maar al lopende leek de energie stap voor stap te verdwijnen. Eenmaal binnen voelde 60kg SLDL al zwaar...nou dan weet je het wel..:o

Waardeloze training:
SLDL:

60kg: 15 (voelt al zwaar..:o), 12 (iets beter al..)
80kg: 10 (best ok:D), 10 (prima, ook qua TUT & MMC:fire:)
90kg: 10
100kg: 8 (pff:o), 7 (2 paused reps:emo:)

Hier had ik het dus al fucking warm..en voelde ik me al leeg:angstig:

Machine calfraise (ramping):
35kg: 8
45kg: 8 (TUT & sqeez!)
55kg: 8 (lekker:D)
65kg: 8 (vanaf hier begon het apparaat stroef te lopen:o)
70kg: 8
75kg: 8 (pittig:o)
80kg: 8 (1f.)

Beetje spelen met TUT..Ok, ok..dit voelde nog best goed:o

Rope crunch (standing) ss Cable woodchoppers:
15kg: 25 (bijna buikspierkramp:emo:) ss 5kg: 25 (easy..)
17.5kg: 20 (Krááámp..daar was ik al bang voor:o), 20 (en wederom:emo:) ss 7.5kg: 20 (sqeez & hold:fire:), 20 (prima. genoeg zo voor abs blijkbaar:o)

Cable fly's (omdat het kan):
10kg: 12 (sqeez!)
12.5kg: 12
15kg: 12 (1f.), 12 (2f.:fire:)

Ook dit ging niet geweldig..

Alternate lying legcurl (plate-loaded. gewicht/kant):
5kg: 15 (warmup, matige MMC..en voelt wederom...SLAP!:emo:)
10kg: 8 (voelt zo leeg), 8, 8 (1f. man man..)

Leg extention:
26kg: 3 sets pompen (beetje klooien met TUT, sqeez en shit..)

Rating: :marvins: (:janken:)

Ligt niet aan jou hoor Marv, van dit weer word je gewoon futloos en gaar (ik in ieder geval wel). Je hebt in ieder geval getraind en daar gaat het om :D

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben echt helemaal OP.
Dacht eigenlijk dat ik me na dit weekend wel beter zou voelen. Eindelijk carbs, niet nadenken over wat ik eet, lekker een SOCIAAL LEVEN.

Nou, ik voel me nog verschrikkelijker dan voor de contest :P. Ik wil slapen, de hele dag netflixen terwijl het buiten regent en een dikke vette pizza bestellen om vervolgens de volgende dag t*ring hard te trainen en bakken met energie hebben zonder dat je 1 stap buiten zet en het gevoel hebt dat al je gains weer wegsmelten.

dus.

• #1.350
Ligt niet aan jou hoor Marv, van dit weer word je gewoon futloos en gaar (ik in ieder geval wel). Je hebt in ieder geval getraind en daar gaat het om :D
Dit kun je eigenlijk geen training noemen! Maar goed, beter iets..dan weer niets!

Morgen rust en ergens uit lunchen. Misschien maar een beetje een refeed dag van maken..

Ik heb precies hetzelfde. Ik ben echt helemaal OP.
Dacht eigenlijk dat ik me na dit weekend wel beter zou voelen. Eindelijk carbs, niet nadenken over wat ik eet, lekker een SOCIAAL LEVEN.

Nou, ik voel me nog verschrikkelijker dan voor de contest :P. Ik wil slapen, de hele dag netflixen terwijl het buiten regent en een dikke vette pizza bestellen om vervolgens de volgende dag t*ring hard te trainen en bakken met energie hebben zonder dat je 1 stap buiten zet en het gevoel hebt dat al je gains weer wegsmelten.

dus.
Damn..zo herkenbaar dit!:zzz: Ik heb net na mijn training nog overwogen naar de stad te lopen om carbs te halen..bananen mij part! Maar het gaat niet helpen! Het moet gewoon weer even overal een beetje afkoelen ben ik bang.:dunno:

Wel apart trouwens dat niet iedereen er last van heeft. Overigens voor mij wel een reden om nooit, maar dan ook nooit van mijn leven permanent in een zonnig oord te gaan wonen..

Opvakantie gaan vind ik heerlijk..maar altijd 30°C...no thanks!:yawn::zweet:

Dit kun je eigenlijk geen training noemen! Maar goed, beter iets..dan weer niets!

Morgen rust en ergens uit lunchen. Misschien maar een beetje een refeed dag van maken..

Damn..zo herkenbaar dit!:zzz: Ik heb net na mijn training nog overwogen naar de stad te lopen om carbs te halen..bananen mij part! Maar het gaat niet helpen! Het moet gewoon weer even overal een beetje afkoelen ben ik bang.:dunno:

Wel apart trouwens dat niet iedereen er last van heeft. Overigens voor mij wel een reden om nooit, maar dan ook nooit van mijn leven permanent in een zonnig oord te gaan wonen..

Opvakantie gaan vind ik heerlijk..maar altijd 30°C...no thanks!:yawn::zweet:

Ik heb hier eigenlijk altijd wel last van. Maar voorheen ging ik dan na school gewoon slapen, en savonds chillen, en heb je geen verplichtingen, en weet je niet eens wat de sportschool inhoud.
Maar het lijkt wel alsof alles zwaarder is wanneer het warm is :P Vooral als je dan gaat bedenken wat je allemaal nog moet doen. pffffffffffffffffffff. Is het al winter...

• #1.352
Ik heb hier eigenlijk altijd wel last van. Maar voorheen ging ik dan na school gewoon slapen, en savonds chillen, en heb je geen verplichtingen, en weet je niet eens wat de sportschool inhoud.
Maar het lijkt wel alsof alles zwaarder is wanneer het warm is :P Vooral als je dan gaat bedenken wat je allemaal nog moet doen. pffffffffffffffffffff. Is het al winter...
En het vreemde is wel..ik hou van de zomer...

Maar alleen als ik vrij ben:roflol:

• #1.354
Ik wil slapen, de hele dag netflixen terwijl het buiten regent en een dikke vette pizza bestellen om vervolgens de volgende dag t*ring hard te trainen en bakken met energie hebben zonder dat je 1 stap buiten zet en het gevoel hebt dat al je gains weer wegsmelten.
Can I get an amen! :bow2:

Ken er nog één die helemaal gaar is.
Inmiddels 8,5 week strict aan het cutten, maar vandaag de knoop doorgehakt om te stoppen. Zelfs de trap op lopen zorgde voor verzuurde benen en duizeligheid.

Terug
Naar boven