MuscleMeat

Skatermarvin's contest log 2013 "Droger dan ooit.."

Bezoekers in dit topic

Dat is precies mijn belevenis. En het is de perfecte manier je ripped de zomer in te sturen. Nu ik weet dat ik het kan wil ik alleen maar beter presteren de volgende keer. Ik zal dus zeker mee doen en kijk er nu al naar uit :)
Hoop dat je de tijd gaat vinden naast je huis, al zal dat zeker de eerste maanden lastig worden denk ik..
Woon nu gelukkig al op mezelf, dus het is enkel klussen. Daar valt vast wat trainen om heen te plannen..

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 21:52 ----------

Even de shoot foto's quoten naar deze pagina:
Bij deze nog wat foto's die de collage niet gehaald hebben:

"Most musculars"
Bekijk bijlage 42843

Bekijk bijlage 42845

"Side abs/serratus"
Bekijk bijlage 42846

"Back lat spread"
Bekijk bijlage 42847

"Side chest"
Bekijk bijlage 42852

black&white
Bekijk bijlage 42855

"Back double biceps (b&w)"
Bekijk bijlage 42854

"Pre-pumping"
Bekijk bijlage 42848

Bekijk bijlage 42849

Bekijk bijlage 42850

Bekijk bijlage 42851

"Abs"
Bekijk bijlage 42853

"Side abs & serratus (b&w)"
Bekijk bijlage 42856

"Pre-shoot pumping"
Bekijk bijlage 42661
 
Topshape!!!
 
Whut, dikke traps ook. Brute shape zeg! Tof.
 
Woon nu gelukkig al op mezelf, dus het is enkel klussen. Daar valt vast wat trainen om heen te plannen..

Moet bij jou sowieso helemaal goed komen met de discipline en motivatie die jij hebt! :thumbs:

Dat is precies mijn belevenis. En het is de perfecte manier je ripped de zomer in te sturen. Nu ik weet dat ik het kan wil ik alleen maar beter presteren de volgende keer. Ik zal dus zeker mee doen en kijk er nu al naar uit :)
Hoop dat je de tijd gaat vinden naast je huis, al zal dat zeker de eerste maanden lastig worden denk ik..

Pfff wordt volgend jaar sowieso dan wederom beestachtig ;)
Denk dat ik maar jaartje oversla of ik moet me shape van Flex Cup door kunnen trekken met wat extra massa :P
 
Moet bij jou sowieso helemaal goed komen met de discipline en motivatie die jij hebt! :thumbs:



Pfff wordt volgend jaar sowieso dan wederom beestachtig ;)
Denk dat ik maar jaartje oversla of ik moet me shape van Flex Cup door kunnen trekken met wat extra massa :P
Denk ook wel dat het goed komt! Ik denk dat als de Flex je goed afgaat dat je goed weet hoe je succesvol moet cutten. 2 maanden dedication richting de forum contest en je kan prima scoren denk. We hoeven ook niet perse te winnen al zou dat natuurlijk wel leuk zijn.. :rolleyes::o
 
Denk ook wel dat het goed komt! Ik denk dat als de Flex je goed afgaat dat je goed weet hoe je succesvol moet cutten. 2 maanden dedication richting de forum contest en je kan prima scoren denk. We hoeven ook niet perse te winnen al zou dat natuurlijk wel leuk zijn.. :rolleyes::o

Hehe, ja maar druist beetje weer tegen me planning in dan :)
Denk dat ik in 2015 weer mee doe, wilde namelijk na de Flex Cup 16 maanden gaan clean bulken.
Verwacht namelijk op zo'n 85kg te eindigen op het podium en wil op me 25e 100kg zien te halen...
Dus dan heb ik precies 16 maanden de tijd om maandelijks 1kg schoon zien te pakken!

Maar net wat je zegt winnen is leuk, maar de ervaring is mij ook meer waard!
Helaas is met het anonieme stemmen de lol er voor mij persoonlijk wel gauw van af :(
Heb namelijk geen idee hoe mensen me nu beoordelen en daar ging het me juist om...
 
Wat een ontzettend goed resultaat. Ik heb het idee dat jij nu echt de goede kant op gaat, super gedaan en ik denk dat het voor jou zeker mogelijk is om nog meer spiermassa aan te zetten op een natuurlijke manier:)
 
Goeie foto's en goed eindfysiek!!
 
Goede foto's, ik heb je max punten gegeven.

Vooral die tweede foto van boven was mooi, heb je nog tips om die buikspieren aan de zijkant te trainen?
Ik doe nu stronglifts, dus veel squatten en deadliften, nu zeggen ze dat los buik ernaast niet nodig is, maar heb jij hier ervaring mee? (en dan vooral gericht op de zijkant)
 
Wat een ontzettend goed resultaat. Ik heb het idee dat jij nu echt de goede kant op gaat, super gedaan en ik denk dat het voor jou zeker mogelijk is om nog meer spiermassa aan te zetten op een natuurlijke manier:)
Ik ga mijn best doen het komende jaar!:thumbs:

Goeie foto's en goed eindfysiek!!
Thanks Rox! Goede vakantie gehad?

Goede foto's, ik heb je max punten gegeven.

Vooral die tweede foto van boven was mooi, heb je nog tips om die buikspieren aan de zijkant te trainen?
Ik doe nu stronglifts, dus veel squatten en deadliften, nu zeggen ze dat los buik ernaast niet nodig is, maar heb jij hier ervaring mee? (en dan vooral gericht op de zijkant)
Thanks gozer! Dat waardeer ik natuurlijk enorm.

Voor goede buikspieren is buiten genen je vetpercentage het meest belangrijk, maar dat wist je waarschijnlijk al. Zelf ben ik van mening dat je buik aanpakken wel thuis hoort in je schema. Gewoon 1 maximaal twee keer per week.

Meestal pak ik dan een of twee oefeningen voor rechte buikspieren (rope crunch/standin rope crunch/machine crunch/swissball crunch/cable pull-trough)
En 1 of 2 oefeningen voor de zijkant (side machine crunch/dumbel side bends/woodchoppers met hoge pulley (cable) en heb vroeger veel side crunches gedaan.)

Specifiek onderbuik doe ik zelf eigenlijk niet, maar daarbij zou je kunnen denken aan leg/knee raises.
 
Tnx goed idee, ik vind 3 keer per week trainen met SL al zo weinig :)

Nu pak ik er dan een dag bij met cardio/buik :)
 
Ik ga mijn best doen het komende jaar!:thumbs:

Thanks Rox! Goede vakantie gehad?

Thanks gozer! Dat waardeer ik natuurlijk enorm.

Voor goede buikspieren is buiten genen je vetpercentage het meest belangrijk, maar dat wist je waarschijnlijk al. Zelf ben ik van mening dat je buik aanpakken wel thuis hoort in je schema. Gewoon 1 maximaal twee keer per week.

Meestal pak ik dan een of twee oefeningen voor rechte buikspieren (rope crunch/standin rope crunch/machine crunch/swissball crunch/cable pull-trough)
En 1 of 2 oefeningen voor de zijkant (side machine crunch/dumbel side bends/woodchoppers met hoge pulley (cable) en heb vroeger veel side crunches gedaan.)

Specifiek onderbuik doe ik zelf eigenlijk niet, maar daarbij zou je kunnen denken aan leg/knee raises.

vakantie was zeer nice, was alleen eigenlijk net te lang.
Voor het eerst in 2 jaar ongeveer dat ik twee weken niet getraind heb :P
 
Thanks iedereen voor de support en stemmen! Ik ben blij met mijn vijde plaats!

Mijn doel is bereikt, droger dan ooit!:thumbs:


Hier nog een paar duo foto's van mij en Bob tijdens de shoot











Marvin-Overige-0456.jpg


Marvin-Overige-0455.jpg


441-snip.JPG


Bob-Extra-0445%20bijgesneden%202.jpg


Bob-Extra-0445%20klein.jpg
 
In! Nice shape. Succes komende jaar;)
 
Back
Naar boven