Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwoah, IMO allemaal smoesjes richting mezelf. Cutten is toch grotendeels dieten. Dus als ik iets minder vaak kan trainen, maar wel mijn dieet aanscherp moet ik toch wel op een aardig fysiek uit kunnen komen..Huh? Je ging de contest toch overslaan i.v.m. drukte enzo?
Ben wel erg benieuwd hoe droog je kan worden!

Thanks & welkom!In man , altijd interessant en leuk jou logSucces !
Welkom hier Koek!
Ik ook...het huidig deelnemers veld ziet er al sterk uit!IN
Leuk dat je meedoet man!
Ben benieuwd waar je ditmaal gaat eindigen.

Klopt sexy

Welkom hier
Yeah buddy!
Thanks!

Haha, zo stap ik eigenlijk heel veel dingen in. Ben van mezelf ook niet ontzettend competatief en weet mezelf over het algemeen goed te plaatsen en mijn kansen in te schatten.."We zien wel waar het schip strand.." Echt een winners mentaliteit
Succes met je squats en deadlifts op dezelfde dag in een kcal deficit!
Als ik me al voorbereid op festivals wat ik niet altijd doe is het vaak 2 dagen low(er) carb en depletion workouts (woensdag & donderdag) om vervolgens vrijdag eiwitten en vetten omlaag te schroeven (om niet mijn kcals te erg te verhogen) en mijn carbs flink te verhogen. Dit trek ik dan door t/m zaterdagochtend en dan ga ik naar het festival..damn gast, je liet me schrikken.. topic gesloten!!?? maar gelukkig gaan we hier verder
Vraagje, hoe bereid je je voor op festivals?? 2-3 dagen depleten en dan carbloaden op de dag zelf?

Lang niet gedaan, maar het zal niet makkelijk worden. Andersom is voor mij helemaal een no-go..Mooi trainingsvooruitzicht en goede pre-festival planning
Vind je het niet super killing heavy deadlifts na heavy squats?
Vroege vogel, ik was ook voor de wekker wakker geworden.. voel me niks waard.
Ga je wk kijken of gewoon trainen?
volstampen met eten (IIFYM) en dan na wedstrijd borst/biceps
hopelijk zit dat mijn slaap niet in de weg.Alleen op de dag laden is zinloos. Er zijn wedstrijdgasten die bijna 2 dagen laden. Echter ben ik alles behalve een wedstrijdatleet

Hmm, valt te overwegen. Eens kijken hoe ik me na de squats voel..Haha, nou, dat gaat lekker wordenMisschien kan je je warm up bij je deads dan wat herschikken dat je toch nog
niet zoveel setjes moet doen voor je aan je werksets begint

Ik ga voor de wedstrijd trainen van 16:00 tot 17:30 ofzo..Vroege vogel, ik was ook voor de wekker wakker geworden.. voel me niks waard.
Ga je wk kijken of gewoon trainen?
Haha, dat zijn ook mooie plannen..succes met trainen en genieten! Ik hou me gewoon aan mijn schemaBeidenvolstampen met eten (IIFYM) en dan na wedstrijd borst/biceps
hopelijk zit dat mijn slaap niet in de weg.
Lang niet gedaan, maar het zal niet makkelijk worden. Andersom is voor mij helemaal een no-go..

Hmm, valt te overwegen. Eens kijken hoe ik me na de squats voel..![]()

Het is goed uitgepakt..of althans! Targets zijn gehaald!Dat zou ik inderdaad ook al helemaal niet gaan trekken nee
Maar succes, hopelijk pakt het goed voor je uit allemaal!
Heb inderdaad de repouts zo goed als weg gelaten!Ik zou gewoon gaan squatten, geen jokers oid. Dan één setje deads om even in de groove te komen
en dan gelijk je werksets. Eventueel SQ en DL zonder rep outs. Gewoon targets halen![]()