AndroidHealthClinic

Contest Log Skatermarvins eeuwige cutlog (2014)

• Topic Starter Topic Starter
Prima training! Heb je dit tijdens de wedstrijd gedaan of zo?
Nope..van 16:00 tot 17:30 :D
Haha lekker rustig toch :), Sterke squats!
Thanks gozer! Viel me alles mee zo na bijna 2 weken geen benen trainen.
Hevig die training.
Ik zou halverwege gewoon in slaap vallen omdat m'n energie gewoon weg is.
Whaha, moet wel lukken toch!

Prima training man :thumbs:
Verstandig repouts niet te ver te pushen!

Prima training man :thumbs:
Verstandig repouts niet te ver te pushen!
Zo is het maar net! Ik weet ook niet hoeveel rek er uberhaupt nog zit in mijn repout nu ik rondloop op een tekort. Echter is deze week het tekort misschien wel erg groot (4x2500kcals en 3x1800-1900kcals bij een onderhoud van 2600-2700kcals.), maar dit even ter compensatie van vorige week (vakantie). Als ik zaterdag weer een beetje tevreden ben met mijn shape trek ik mijn trainingsdag kcals weer even omhoog naar 2600-2700kcals.

Maar mocht ik hoe dan ook targets niet meer halen dan ga ik tijdens deze cut overstappen naar een regulier split schema

Iets zoals dit:

Ma: Rug, hamstrings & kuiten
Di: Rust
Wo: Borst, schouders & buik
Do: Rust
Vr: Quads, kuiten & buik
Za: Biceps, triceps (+ 1 oefening borst)
Zo: Rust

Voor de contest alleen maar droppen in VP dan, procentje of 3-4 moet lukken als je het rustig aanpakt. Massa zal je wel behouden. Voordeel is dat je al onder de 10 zit :)

Voor de contest alleen maar droppen in VP dan, procentje of 3-4 moet lukken als je het rustig aanpakt. Massa zal je wel behouden. Voordeel is dat je al onder de 10 zit :)
Hmm, zag wel dat het krap wordt met een kleine 7 weken te gaan + 1 prepweek tot het inleveren van de foto's. Wil namelijk niet pas in de laatste week foto's (laten) maken.

Ben daarom hard aan het nadenken over mijn aanpak deze cut en of het verstandig is mijn trainingsdagen weer iets te uppen..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:49 ----------

Vanmorgen weer naar mijn werk gefietst! Wat een ploetertocht zeg met die opkomende spierpijn in mijn benen. Dat beloofd wat morgen, want de tweede dag na leg-day is de spierpijn meestal het ergst:eek!:

Vandaag weer lekker low carb/low kcals (ondanks mijn fietstocht naar het werk en het feit dat ik vanavond nog ga klussen:o).

Voeding, donderdag 19-06-2014:
6:15 6g BCAA + 3g citruline malaat + 250mg caffeine
9:00 1L groene thee
11:00 30g whey + 20g notenmix + 2 visolie + vit D
12:30 150g kipfilet + 75g spinazie + 100g rosbief + Blik monster Energy zero
15:00 150g kipfilet + 75g spinazie
16:00 6g BCAA
18:00 Avondeten (~750kcals) + 35g casseine + 120g bevroren frambozen (proteinfluff)

~1780kcals, E/K/V = 200g (45%) / 100g (22%) / 65g (33%)

Het gaat je lukken man, succes :)

Om even off topic te gaan man.... leuk dat je een huis gekocht heb. Wat ga je allemaal klussen? Nog ideeën over de inrichting, vloer, keuken, muren etc of wat is het plan?? Van goed stevig klussen kun je in elk geval dikke popeye armen kweken! (zeker van stucadoren) :D

Het gaat je lukken man, succes :)
Ik doe mijn uiterste best!:thumbs:

Om even off topic te gaan man.... leuk dat je een huis gekocht heb. Wat ga je allemaal klussen? Nog ideeën over de inrichting, vloer, keuken, muren etc of wat is het plan?? Van goed stevig klussen kun je in elk geval dikke popeye armen kweken! (zeker van stucadoren) :D
Stucen is gelukkig al gedaan. Sauzen heb ik grotendeels zelf gedaan en moet het trappengat nog doen.

Vanavond ga ik met mijn pa plintjes op de muur doen van de huiskamer en keuken. Buiten wat schroefwerk geen zware bezigheid.
Ik heb nog een hoop meubels van mijn oude huis (huur) dus die zal ik grotendeels gewoon gebruiken.

Beneden heb ik 60x60cm antraciet grijze vloer tegels, de muren zijn wit behalve 1 welk ik grijs geverfd heb. Verder heb ik een hoogglans witte keuken en voornamelijk hoogglans witte meubels. Het geheel zal er dus redelijk strak uitzien.:D

Als het wat meer vorm begint te krijgen zal ik bij interesse wat foto's plaatsen.

Gaat mooi worden dat hoor ik al.

Low carb dagje, monster energy zero, zit dus helemaal geen suikers in / koolhydraten?

Heb vandaag ook maar een monster zero gekocht voor wat energie!

Hoe doe jij je eiwitinname eigenlijk op jou gewicht ? bepaalde richtlijnen ? zeker als je zo laag in kcal zit had ik wat hoger verwacht

Dan blijven WE je maar eeuwige volgen :thumbs:
succes weer man..

Groet, ree..

Suc6 bro.
Je hebt een prima een beach fysiek :)

Zeker leuk om wat fotos te zien als de klus in huis geklaard is!

Hoe doe jij je eiwitinname eigenlijk op jou gewicht ? bepaalde richtlijnen ? zeker als je zo laag in kcal zit had ik wat hoger verwacht
Qua eiwitten reken ik zo'n 2.5-3g per kg VVM. IMO is meer niet nodig als naturel. Tegen het einde van mijn cut zal ik op low carb dagen BCAA en mogelijk eiwitten wat verhogen, maar niet naar extremen..

Dan blijven WE je maar eeuwige volgen :thumbs:
succes weer man..

Groet, ree..
Welkom hier Ree!

Ah boeie, dat verandert je lichaamscompositie niet, dus dat maakt niet uit haha :D
True story..misschien dat die cafeine zelfs positief is voor je lichaamssamenstelling..

Geen home gym in je nieuwe woning? :D
+1 net wat ik soms denk :roflol:
Homegym heb ik wel overwogen hoor! Heb namelijk een idioot grote zolder. Maar de sportschool zit ook op 500m en de sfeer daar + het grotere assortiment doet mij (voorlopig) niet vertrekken.

Suc6 bro.
Je hebt een prima een beach fysiek :)
Thanks!:D Zou graag wat groter worden als een beach fysiek, maar lijkt er natty niet in te zitten.. *zucht*
Zeker leuk om wat fotos te zien als de klus in huis geklaard is!
Komt goed!:thumbs:

Vandaag super, super brak opgestaan! Sloom in mijn kop en erg vroeg wakker, dus ben benieuwd wat de training brengt!

1 week weer even strak op dieet werpt in ieder geval zijn vruchten af:

Gewicht dinsdag: 82.0kg --> vandaag: 80.1kg (weg vocht!:D)
Taille dinsdag: 75.5cm --> vandaag: 74.0cm

De planning voor vandaag qua training & food..

Dag 3: Benchpress (Wendler) + UB:
Benchpress:
47.5kg: 5
57.5kg: 5
65kg: 3
70kg: 5
77.5kg: 5
85kg: 5+
70kg (first set last): 1-3x8
Dumbel shoulder press (alternate):4x8-12
Chin-up:30-40reps (Myo)
Close grip cable row:3x8-12
Hang clean & (push)press:
Dumbell shrugs:3x8-12
Face-pulls:3x8-15
Preacher curl:3x8-12
Pushdown:2x8-12

Voeding, vrijdag 20-06-2014:
9:00 1L groene thee
11:00 85g havermout + 30g whey + 15g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie + 2 visolie
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 75g spinazie
Pre-workout: 1 scoop cellmass + 1g agmatine + 3g citruline malaat
Post-workout: 10g dextro + 30g whey + 1 scoop cellmass + banaan
18:00 Avondeten (~750kcals) + 20g casseine

~2440kcals, E/K/V = 190g (31%) / 290g (48%) / 55g (21%)

Terug
Naar boven