Yasunni
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog niet eerder gevraagd. Maar heb een tijd terug een artikel gelezen van Victor Mooren over totale week trainingsvolumes. Gebasseerd daarop ben ik mijn assistance oefeningen gaan kiezen, zodat ik over de week ongeveer voldoe aan bijvoorbeeld 5 sets voor biceps.Misschien al eerder gevraagd, maar hoe kom je aan die assistanceoefeningen?

Aha, helder. Ik wil beginnen met wendler omdat ik veel te veel freestyle met mn compounds en geen significante progressie boek. Wil voor assistance aan de ene kant wel genoeg oefeningen doen gericht op bodybuilding, maar niet te veel nodeloze guilty pleasure pomp oefeningenNog niet eerder gevraagd. Maar heb een tijd terug een artikel gelezen van Victor Mooren over totale week trainingsvolumes. Gebasseerd daarop ben ik mijn assistance oefeningen gaan kiezen, zodat ik over de week ongeveer voldoe aan bijvoorbeeld 5 sets voor biceps.
Maar in de loop van mijn schema heb ik wel het een en ander gewijzigd en in sommige gevallen gekozen voor assistance oefeningen welk ook daadwerkelijk assistance oefeningen zijn voor mijn mainlifts. Zo deed ik voorheen speedboxsquats om mijn squats te verbeteren en doe ik floorpresses en paused benches om mijn bench te verbeteren.
Voorheen deed ik ook nog weleens speed deadlifts of rackpulls voor mijn deads..![]()

Wendler is zeker goed om wat gestructureerder met de compounds om te gaan! Via deze site kun je ook een bodybuilding template kiezen. Maar vind het zelf vaak te weinig volume..Aha, helder. Ik wil beginnen met wendler omdat ik veel te veel freestyle met mn compounds en geen significante progressie boek. Wil voor assistance aan de ene kant wel genoeg oefeningen doen gericht op bodybuilding, maar niet te veel nodeloze guilty pleasure pomp oefeningen![]()
Hmm, ik neem BCAA's wel. Maar durf niet te zeggen of ik er echt baat bij heb. Voor mijn gevoel is het geen must en zul je pas echt hard spieren gaan afbreken onder een procentje of 7. Ook dan is het niet echt significant IMO. Naar 4% als natty gaat hoe dan ook ten koste van spiermassa en daar helpt zelfs 100g BCAA per dag niet tegen.in!
Hoe veel waarde hecht jij aan BCAA's? heb je het idee dat het echt helpt?
Ben zelf ook aan et cutten (-5.5kg nu) en gebruik geen BCAA's. heb nog niet het idee dat ik erg veel kracht verlies, maar ik zit natuurlijk ook iets hoger in vp nog.

Whahaha...of gewoon Tren/Test en clen...ik zeg, ga gewoon super diep cutten en pak 6 weken winny![]()

Haha thanks Massive!

Tja, het is zomer he..

Merci Mathijs!
Thanks microgolfoven

Helaas vliegt mijn kleurtje er zo weer af! Ik heb dat altijd...als ik op vakantie ben prima weer in NL, kom ik terug...schijtweer. Ach er liggen vast nog wat mooie dagen in het verschiet!Weer succes bro! Ik zal je natuurlijk weer volgen. En inderdaad goed bruin geworden man![]()
Benchpress zoals ik van mezelf ondertussen wel verwacht vies slappe hap...een repout van 6 met slechts 85kg. Best triest eigenlijk! Overall wel tevreden met mijn training!
)
)
)Wendler is zeker goed om wat gestructureerder met de compounds om te gaan! Via deze site kun je ook een bodybuilding template kiezen. Maar vind het zelf vaak te weinig volume..
http://blackironbeast.com/5/3/1/calculator
Of Wendler ook ideaal is tijdens de cut is maar de vraag overigens..
Hmm, ik neem BCAA's wel. Maar durf niet te zeggen of ik er echt baat bij heb. Voor mijn gevoel is het geen must en zul je pas echt hard spieren gaan afbreken onder een procentje of 7. Ook dan is het niet echt significant IMO. Naar 4% als natty gaat hoe dan ook ten koste van spiermassa en daar helpt zelfs 100g BCAA per dag niet tegen.
Zelf neem ik het overigens ook omdat de gene die ik neem ook gewoonweg lekker zijn en niet hoog in carbs (4-5g/100g). BCAA caps hebben helemaal nauwelijks carbs, maar dan voel ik me net zo'n pillen junk als ik weer 16 van die dingen aan het inslikken ben..![]()

Whahaha...of gewoon Tren/Test en clen...
Haha thanks Massive!
Tja, het is zomer he..
Merci Mathijs!
Thanks microgolfoven
Helaas vliegt mijn kleurtje er zo weer af! Ik heb dat altijd...als ik op vakantie ben prima weer in NL, kom ik terug...schijtweer. Ach er liggen vast nog wat mooie dagen in het verschiet!
Dooooooooooommmmiiinaaaatooooooooor
---------- Toegevoegd om 09:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------
ik suck op het gebied van fora... dat is alweer eens duidelijk geworden![]()
Jaa man zo voel ik me beetje alpha