MuscleMeat

Skinnyvet en bulken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Kun je binnenkort resultaat delen over afgelopen 7-10 dagen qua gewichtsverlies ?
Was ik al van plan

Wil je dat ik me elke dag weeg? want ben van plan om het 1/2 keer per week te doen

dagelijks fokt beetje met me hoofd en mentale gezondheid

Heb je slimme weegschaal kan verbinden met een app? Dan gewoon tijdje op staan & niet kijken app houd het wel bij, dan kijk je 1-2x per week op de app. Kan beter elke dag op weegschaal staan en niet te serieus nemen dan je zelf elke dag aankijken in spiegel tenzij je echt gek bent op jezelf natuurlijk

Heb je slimme weegschaal kan verbinden met een app? Dan gewoon tijdje op staan & niet kijken app houd het wel bij, dan kijk je 1-2x per week op de app. Kan beter elke dag op weegschaal staan en niet te serieus nemen dan je zelf elke dag aankijken in spiegel tenzij je echt gek bent op jezelf natuurlijk

Liefst doe ik 1/2 x per week weegschaal en 1 x per maand in de spiegel kijken.

En nee heb geen slimme weegschaal

• Like
Waarderingen: RLS
Weeg altijd in de ochtend maar doe dan wel gewoon 1/2 x per week
anders wordt ik gek haha
had laast bijna de weegschaal kapot gegooid.
Het is al vaker gezegd, maar dat niet dagelijks meten gaat het er niet beter of makkelijker op maken. Ik zou je er toch overheen proberen te zetten. Er zijn ergere dingen in het leven dan een tegenvallend nummertje op de weegschaal toch?! Relativeer het en hou je aan je plan.

Liefst doe ik 1/2 x per week weegschaal en 1 x per maand in de spiegel kijken.

En nee heb geen slimme weegschaal
Tunturi slimme weegschaal €20 bol.com

Prima apparaatje kan je net iets meer bijhouden dan slechts je gewicht het is nogsteeds een richtlijn maar komt in de buurt van realiteit
Screenshot_20240908-211344.png

Beter wel elke dag meten vond ik ook niks maar ben het komen te respecteren, heb weegschaal direct naast mn bed met display schermpje onder mn bed dus kan het niet zien, ik sta er 10sec op en dan kleed ik me aan. Ik kijk miss 2x per week op de app en zeker niet direct na opstaan

Als we al rekening moet houden dat dagelijks op de weegschaal “te spannend” is word het niks.

Data is een kompas, met weinig data duurt het langer voor je er komt. Al doe je ALLES volgens het “boekje” duurt het al een eeuwigheid, laat staan dat je het express nog meer vertraagd.

• Like
Waarderingen: RLS
Als we al rekening moet houden dat dagelijks op de weegschaal “te spannend” is word het niks.

Data is een kompas, met weinig data duurt het langer voor je er komt. Al doe je ALLES volgens het “boekje” duurt het al een eeuwigheid, laat staan dat je het express nog meer vertraagd.
Kreeg ik dat advies niet laatst van je?

Kreeg ik dat advies niet laatst van je?
Als je eens wist hoevaak ik hier dingen 4829x moet herhalen en dat men het nog niet doet/snapt zou je bijna zeggen dat ik hier de dommerik ben.

Misschien is dat ook wel zo 🧐

• Like
Waarderingen: mrc
Behalve gewicht zeggen die cijfers precies niks ;)
Ze zeggen niks precies dus alles met ruim korreltje zout nemen MAAR ben ermee begonnen toen weken niet in gym geweest was, zag gelijk gigantische verschil in vochthuishouding & tijdens begin cut ook eerst vooral vochthuishouding later bf% dus lijkt enigszins wel overeen te komen met wat gebeuren moet.
Zullen zien zodra begin met volgende kuur dan wil ik nog enkele week blijven door cutten of vet blijft afnemen terwijl de rest gaat toenemen

Jammer maar duidelijk
dan maar kijken

Wie is beetje goed in bodyvet in te schatten hierzo?

Jaa dat is dus bij mij ook het geval alleen bij mij was het maanden tot een jaar

maar die weegschaal is geen slecht idee nee
Muscle memory kick wel in duurde bij mij maar een week voordat weer goed voelde in gym en na 3 week eerst pr alweer gezet (korte pauzes kunnen soms voordelig zijn voor lange termijn progressie durven sommige te beweren omdat je lichaam dan een de kans gekregen heeft volledig te herstellen) maar een jaar is lang. Des ondanks denk ik dat in 1.5-2 maand je wel weer op je top bent, miss nogsteeds vetter dan voorheen maar instaat met zelfde intensiteit te trainen als voorheen.
Hoop dan veelal ca 3 reps in de tank houd zodat je extra setjes kan doen, dit verband ook meer over algemeen. Ik zou in ieder geval wachten met kracht krachttraining tot je weer op jezelf lijkt want extra setjes maakt makkelijk je spieren weer in geval van muscle memory maar verbrand over algemeen meer kcal dus hoef je iets minder op cardio te focussen

Muscle memory kick wel in duurde bij mij maar een week voordat weer goed voelde in gym en na 3 week eerst pr alweer gezet (korte pauzes kunnen soms voordelig zijn voor lange termijn progressie durven sommige te beweren omdat je lichaam dan een de kans gekregen heeft volledig te herstellen) maar een jaar is lang. Des ondanks denk ik dat in 1.5-2 maand je wel weer op je top bent, miss nogsteeds vetter dan voorheen maar instaat met zelfde intensiteit te trainen als voorheen.
Hoop dan veelal ca 3 reps in de tank houd zodat je extra setjes kan doen, dit verband ook meer over algemeen. Ik zou in ieder geval wachten met kracht krachttraining tot je weer op jezelf lijkt want extra setjes maakt makkelijk je spieren weer in geval van muscle memory maar verbrand over algemeen meer kcal dus hoef je iets minder op cardio te focussen
Had echt rond bijna een jaar niks gedaan he en erna nog steeds maanden dat ik helaas niet consistent was ermee.
dus voor mij was het geen korte pauze dus zeker niet voordelig voor me progessie
sinds ik hoop massa ben verloren.

Kwa intensiteit is beetje een probleem
want vroeger vondt ik keihard trainen leuk en sinds ik weer back in de gym ben heb ik de drive gewoon niet meer om hard te trainen weet niet wat er is gebeurd maar of het gewoon niet meer in me zit….
dus nu doe ik 2 setjes per oefening tot ik het gewicht niet meer omhoog gaat
en hiermee gaat het wel weer goed.
is ongv 10 setjes per spiergroep per week
Ik zou in ieder geval wachten met kracht krachttraining tot je weer op jezelf lijkt
Wat bedoel je hier precies mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven