- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 20%
Oke top ik stuur je ff een dm en die ken ik zekerIk ben er echt heel goed in, ken je greg doucette? Die heeft het geleerd van mij!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke top ik stuur je ff een dm en die ken ik zekerIk ben er echt heel goed in, ken je greg doucette? Die heeft het geleerd van mij!
Doe mij! Ben benieuwdIk ben er echt heel goed in, ken je greg doucette? Die heeft het geleerd van mij!

Drop je gewicht, schaam je niet voor hoeveel slapper je nu bent. In 6 week ben ik van 400kg legpress naar 170kg gegaan, techniek, range of motion is veel belangrijker en gebruik maken van momentum is tijd verspilling beter iets teveel time under tension dan te weinig.Had echt rond bijna een jaar niks gedaan he en erna nog steeds maanden dat ik helaas niet consistent was ermee.
dus voor mij was het geen korte pauze dus zeker niet voordelig voor me progessie
sinds ik hoop massa ben verloren.
Kwa intensiteit is beetje een probleem
want vroeger vondt ik keihard trainen leuk en sinds ik weer back in de gym ben heb ik de drive gewoon niet meer om hard te trainen weet niet wat er is gebeurd maar of het gewoon niet meer in me zit….
dus nu doe ik 2 setjes per oefening tot ik het gewicht niet meer omhoog gaat
en hiermee gaat het wel weer goed.
is ongv 10 setjes per spiergroep per week
Wat bedoel je hier precies mee?
Tussen de 10 en 12%
Ik focus me sowieso niet super erg op gewicht hoorDrop je gewicht, schaam je niet voor hoeveel slapper je nu bent. In 6 week ben ik van 400kg legpress naar 170kg gegaan, techniek, range of motion is veel belangrijker en gebruik maken van momentum is tijd verspilling beter iets teveel time under tension dan te weinig.
Powerlifters hoeven zich niet te richten op vet laag sterker nog ze hebben die nodig, maar wil je bodybuilden dan is meer sets noodzakelijk dit kweekt meer spieren en verbrandt daarnaast meer kcal. Ga er vanuit dat je zoveel kcal per kg totaal gewicht verbrand; 13x 40kg benchpress is 520kg, 6x 70kg is maar 420kg

Ik heb wel wat vraagtekens bij wat je hierboven allemaal beweert.Powerlifters hoeven zich niet te richten op vet laag sterker nog ze hebben die nodig, maar wil je bodybuilden dan is meer sets noodzakelijk dit kweekt meer spieren en verbrandt daarnaast meer kcal. Ga er vanuit dat je zoveel kcal per kg totaal gewicht verbrand; 13x 40kg benchpress is 520kg, 6x 70kg is maar 420kg
Tis een voorbeeld, theoretisch verbrand je meer bij meer sets. Het moet wel moeilijk blijven maar tegelijkertijd moet je genoeg repetities maken, wanneer je op piek bent kun je meer intensiteit aan dan je net opnieuw begint na lange tijd dit is ook geestelijk meer stimulerend dan in 15min amper iets gedaan te hebben bek af te zijn.Ik heb wel wat vraagtekens bij wat je hierboven allemaal beweert.
Powerlifers zitten in gewichtsklasses, die kunnen zich heus geen speklaag veroorloven.?
Bij bodybuilden kan je, als de intensiteit hoger is af met minder sets?
Zoveel extra kcals verbranden extra setjes niet?
dus minder intensiteit meer sets?Tis een voorbeeld, theoretisch verbrand je meer bij meer sets. Het moet wel moeilijk blijven maar tegelijkertijd moet je genoeg repetities maken, wanneer je op piek bent kun je meer intensiteit aan dan je net opnieuw begint na lange tijd dit is ook geestelijk meer stimulerend dan in 15min amper iets gedaan te hebben bek af te zijn.
Je kan ook gewicht omhoog gooien wanneer 13 reps makkelijker is dan de laatste keer ipv het gewicht omhoog gooien zodra 6 reps makkelijker is dan de laatste keer
Bedoel ook niet houd altijd reps in de tank maar wees economisch met je energie, maak het pas helemaal op voor je rustdag zodat je energie hebt om hele trainingen te doen de rest van de tijd
Meer sets lager gewicht is kortere hersteltijd krijg je meer gedaan totaal, werkt voor mij en vele anderen, kun je poging geven maar uiteindelijk kun je beste gewoon doen wat voor jou goed voelt. Vet verliezen doe je op elke manier wel als je meer verbrand dan eet, plezier in gym is ook heel belangrijk
Wat had jij gister gesnoven dan ?Ik ben er echt heel goed in, ken je greg doucette? Die heeft het geleerd van mij!
Het was eigenlijk een grapje, maar de meeste begrepen dit niet
Kreeg ineens allemaal DM'sKon je in elk geval lekker slapenHet was eigenlijk een grapje, maar de meeste begrepen dit nietKreeg ineens allemaal DM's

Als “meer” sets het geheim was deden we allemaal wel 327 sets voor armen wekelijks he.Meer sets lager gewicht is kortere hersteltijd krijg je meer gedaan totaal,
Mocht je niet begrijpen wat ik bedoel dan probeer ik het opnieuw; verlaag gewicht en pas aantal sets en reps aan range of motion & gebruik grote rom en genoeg tut om dit lager gewicht net zo zwaar te laten aanvoelen als wanneer je meer gewicht kleine rom weinig tut traint.Als “meer” sets het geheim was deden we allemaal wel 327 sets voor armen wekelijks he.
Intensiviteit is nr1 wat men ook beweerd of zegt je groeit niet door volume als de intensiviteit laag is. Dit is tevens ook reden nummer 1 dat men na een jaar vaak stagneert aangezien de beginner gains dan voorbij zijn.
Maar dat is eigenlijk al wat ik nu doeMeer sets lager gewicht is kortere hersteltijd krijg je meer gedaan totaal, werkt voor mij en vele anderen, kun je poging geven maar uiteindelijk kun je beste gewoon doen wat voor jou goed voelt. Vet verliezen doe je op elke manier wel als je meer verbrand dan eet, plezier in gym is ook heel belangrijk
Dat is wat ik allemaalJe maakt het allemaal veel te ingewikkeld.
Track je voeding, track je gewicht en buikomtrek en pas daarop aan. Meer is het niet.
En train hard.
Met al het gedoe eromheen dat je post in dit topic schiet je niks op.
Dat is wat ik nu ook doe minder volume meer intensiteitAls “meer” sets het geheim was deden we allemaal wel 327 sets voor armen wekelijks he.
Intensiviteit is nr1 wat men ook beweerd of zegt je groeit niet door volume als de intensiviteit laag is. Dit is tevens ook reden nummer 1 dat men na een jaar vaak stagneert aangezien de beginner gains dan voorbij zijn.