- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 20%
Het was vooral om maar aan te geven dat je er vooraf geen gewicht aan kan hangen.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was vooral om maar aan te geven dat je er vooraf geen gewicht aan kan hangen.
Niet sporten en teveel eten.Heb je cut log eens bekeken en woow knap gedaan bro!
alleen 1 vraag niet gemeen bedoelt maar hoe kwam je op 20% + vp terecht op maar 71 kg terwijl je 1.81 bent?
Track een aantal dagen wat je nu eet, en verlaag dat met 250/300kcals. weeg je ED(naakt bij opstaan, na wc-bezoek) en neem je buikomtrek elke 3 dagen op ruimste plek. als je gewoon ontspannen staat.Jaa afgelopen maanden ben ik aan het maintainen maar denk toch beter is om een rustige cut te doen
Dat is dan iets voor mij om nog eens naar te kijkenDat is een theorie gebaseerd op niet trainende populatie. Met training en degelijke proteïne inname zien we dit niet gebeuren. Er zijn ook nog wel opmerkingen over die studies te plaatsen maar hoe dan ook is er geen data die het wel aantoont.
En inderdaad we hebben het in dit geval niet over absurde vet% zelfs niet ver voorbij 20. Wat in de meeste data/sporten een heel normaal % is.
Control+C, Control+VTrack een aantal dagen wat je nu eet, en verlaag dat met 250/300kcals. weeg je ED(naakt bij opstaan, na wc-bezoek) en neem je buikomtrek elke 3 dagen op ruimste plek. als je gewoon ontspannen staat.

Dat is dan iets voor mij om nog eens naar te kijken
Werkt dat op iPad Pro ?
Track een aantal dagen wat je nu eet, en verlaag dat met 250/300kcals. weeg je ED(naakt bij opstaan, na wc-bezoek) en neem je buikomtrek elke 3 dagen op ruimste plek. als je gewoon ontspannen staat.
Track een aantal dagen wat je nu eet, en verlaag dat met 250/300kcals. weeg je ED(naakt bij opstaan, na wc-bezoek) en neem je buikomtrek elke 3 dagen op ruimste plek. als je gewoon ontspannen staat.
200g eiwit(800)Top ga ik doen!
Is het oke om carbs hoog / moderate te houden als me protein maar hoog blijft?
Zonder carbs heb ik echt geen energie en is iedereen me vijand 😂
Nou kijk dit krijg je dus!
De 1 zegt dit en de andere dat.
Niemand hier kan jou zeggen met 100% wat je moet doen.
Je kan 1 van de adviezen aannemen, kijken of dat
2 x doel gewicht toch?2x je lichaamsgewicht proteine en 1x vet zeggen zovelen dat het eigenlijk de standaard is die je hier kunt vinden. En met onderbouwing, die hopelijk niet steeds herhaald hoeft te worden.
Dat mag bij afwijkend advies wel.
Die 8-12 gram gaat echt verschil maken ?2x je lichaamsgewicht proteine en 1x vet zeggen zovelen dat het eigenlijk de standaard is die je hier kunt vinden. En met onderbouwing, die hopelijk niet steeds herhaald hoeft te worden.
Dat mag bij afwijkend advies wel.
Als je fitness dude bent dan is 150g eiwit voldoende. Dan 80g vet en rest carbs2 x doel gewicht toch?
want anders zit ik +300 proteïne en daar heb ik helaas niet het budget voor momenteel voor als uitwonende student
en ik weet bodybuilding is geen goedkope sport haha maar ik zit meer richting fitness aan dan bodybuilding
Ik noem doelgewicht omdat ik het zelf een beetje raar vind om wanneer je 10kg afwijkt van wat je wilt bereiken, of bijvoorbeeld 10kg ondergewicht hebt, je proteine inname op je huidige gewicht te baseren. Terwijl het uiteindelijk moet dienen om spiermassa bij dat doelgewicht van 10 kg extra weer te behalen en ondersteunen.2 x doel gewicht toch?
want anders zit ik +300 proteïne en daar heb ik helaas niet het budget voor momenteel voorals als uitwonende student