XXL Nutrition

snachts/smorgens wakker van prikkels

Bezoekers in dit topic

Vocht ...... hoe meer vocht je vast houd hoe erger het word .
 
Persoonlijk slaap ik op mijn buik en hangt mijn arm buiten het bed . Scheelt een hoop
 
heb totaal geen opgezette handen ofzo.

heb er iets minder last van sinds ik gestopt ben, maar nog wel wakker erdoor.

Het was zo erg dat ik mijn hand niet meer kon bewegen toen ik wakker werd, moest em langs het bed laten hangen voordat er weer beweging in kwam :D

hoop dat het deze week weg is en ik weer op kan bouwen, heeft zon handschoen echt zin?

Zit er niet op te wachten om nog meer geld uit te geven, heb net een hoop geld uitgegeven aan hgh die ik momenteel niet kan gebruiken.

:mad:
 
Hgh minimaal 6 maanden maar beter 1 jaar of langer

heb totaal geen opgezette handen ofzo.

heb er iets minder last van sinds ik gestopt ben, maar nog wel wakker erdoor.

Het was zo erg dat ik mijn hand niet meer kon bewegen toen ik wakker werd, moest em langs het bed laten hangen voordat er weer beweging in kwam :D

hoop dat het deze week weg is en ik weer op kan bouwen, heeft zon handschoen echt zin?

Zit er niet op te wachten om nog meer geld uit te geven, heb net een hoop geld uitgegeven aan hgh die ik momenteel niet kan gebruiken.

:mad:

Je dosis terug brengen naar laag niveau.
Stoppen is niet nodig , het word nu wel minder ..... maar helemaal weg kan best een tijdje duren .
Langzaam opschroeven en de klachten worden geleidelijk minder .
 
Je dosis terug brengen naar laag niveau.
Stoppen is niet nodig , het word nu wel minder ..... maar helemaal weg kan best een tijdje duren .
Langzaam opschroeven en de klachten worden geleidelijk minder .


Op hoeveel iu moet ik gaan zitten denk je.
 
Afhankelijk van welke hgh natuurlijk .

Ik ging te snel en daarna terug . Klachten werden minder . Maar ben wel doorgegaan .
Opbouwen vanaf 1 IU tot je gewenste IU in enkele weken .
Dus in dit geval zou ik zelf terug gaan naar 1 en dan per week een IU er bij.
 
ik denk dan dat ik 5 dagen op 2 iu ga, en dan naar 3.
 
heb totaal geen opgezette handen ofzo.

heb er iets minder last van sinds ik gestopt ben, maar nog wel wakker erdoor.

Het was zo erg dat ik mijn hand niet meer kon bewegen toen ik wakker werd, moest em langs het bed laten hangen voordat er weer beweging in kwam :D

hoop dat het deze week weg is en ik weer op kan bouwen, heeft zon handschoen echt zin?

Zit er niet op te wachten om nog meer geld uit te geven, heb net een hoop geld uitgegeven aan hgh die ik momenteel niet kan gebruiken.

:mad:
Brace heeft wel nut als het aanhoud.. zo blijft je pols gefixeerd als je slaapt.
 
hoelang blijft het dan in je bloed zitten?
 
Je dosis terug brengen naar laag niveau.
Stoppen is niet nodig , het word nu wel minder ..... maar helemaal weg kan best een tijdje duren .
Langzaam opschroeven en de klachten worden geleidelijk minder .

dus als ik nu met 1 of 2 iu begin moet het alsnog langzaam minder worden?

Heb net 2 iu gezet
 
Laatst bewerkt:
Geen stress.

Je opbouw is gewoon te snel geweest .
 
Gewoon ermee stoppen tot dat je geen last meer van hebt en dan kan je weer starten. Bij mij is het niet meer teruggekomen.
 
ik denk dan dat ik 5 dagen op 2 iu ga, en dan naar 3.
Probeer het eens per week te doen beter!
Zit nu wk 17 va de geno.. 4iu pd. 2 om 2. Ga als de brandweer. Alleen wat opgezette vingers en voeten
 
Probeer het eens per week te doen beter!
Zit nu wk 17 va de geno.. 4iu pd. 2 om 2. Ga als de brandweer. Alleen wat opgezette vingers en voeten

geen last van vermoeidheid op deze manier?
 
geen last van vermoeidheid op deze manier?
Ik heb dit gedaan

Week 1. 1iu(0.3) ochtends
Week 2. 2,iu per dag. (1iu per keer. 0,3 ochtends 0,3 middag rond 16.00 )

Week 3 zelfde als week 2
Week 4 zelfde als week 2

Week 5. 3iu per dag Streepje tussen 0,3 en 0,6. (1tikje verder). Ochtends 1x en voor het slapen 1x

Week 6 zelfde als week 5
Week 7 zelfde als week 5
Week 8 zelfde als week 5

Week 9 4iu per dag. 0.6. 2iu ochtends 1x.en rond 16.00 1x



1 uur voor het zetten geen eten en 1 uur na het zetten geen eten. ( water drinken kan wel)

Persoonlijk doe ik zelf. 05.00 ochtend zetten.. Uurtje wachten en ontbijt eten..

En rond 16.00

Je kunt het ook voor het slapen zetten maar dat beviel me niet ivm kwark eten en onrustig slapen. Plus nachts maak je zelf hgh aan
 
Ik heb dit gedaan

Week 1. 1iu(0.3) ochtends
Week 2. 2,iu per dag. (1iu per keer. 0,3 ochtends 0,3 middag rond 16.00 )

Week 3 zelfde als week 2
Week 4 zelfde als week 2

Week 5. 3iu per dag Streepje tussen 0,3 en 0,6. (1tikje verder). Ochtends 1x en voor het slapen 1x

Week 6 zelfde als week 5
Week 7 zelfde als week 5
Week 8 zelfde als week 5

Week 9 4iu per dag. 0.6. 2iu ochtends 1x.en rond 16.00 1x



1 uur voor het zetten geen eten en 1 uur na het zetten geen eten. ( water drinken kan wel)

Persoonlijk doe ik zelf. 05.00 ochtend zetten.. Uurtje wachten en ontbijt eten..

En rond 16.00

Je kunt het ook voor het slapen zetten maar dat beviel me niet ivm kwark eten en onrustig slapen. Plus nachts maak je zelf hgh aan

ok,maar je geeft nog geen antwoord op me vraag,heb je geen last van vermoeidheid? ik zit op 4,5 iu per dag,zet die snachts voor slapen maar ben hele dag oververmoeid
 
Oh sorry, nee ik kan gewoon naar behoren functioneren.

Natuurlijk wel lui als je van dag werken terug komt maar dan moet je gewoon doorgaan naar de gym

Wat zet je naast je gh ? Test bold? Tren
 
Vermoeidheid heb ik niet, niet meer dan het normale voor iemand in de ploegendienst en lichamelijk werk.

de prikkels zijn minder.

Dus voor nu mogen jullie mijn topic wel even kapen .
 
Oh sorry, nee ik kan gewoon naar behoren functioneren.

Natuurlijk wel lui als je van dag werken terug komt maar dan moet je gewoon doorgaan naar de gym

Wat zet je naast je gh ? Test bold? Tren

test,primo,npp en mast en regelmatig winstrol , maar is van de hgh dat ik zo moe ben,ben er zeker van,T4 ook al geprobeerd maar helpt ook niks
 
Laatst bewerkt:
Heb je het dan over t4?

Ik slik 100mcg euthyrox voor mijn trage schildklier maar dit is op doktersrecept en dat is al jaren zo, mijn schildklier werkt niet zoals het hoort.
 
Back
Naar boven