Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eerste 6 weken ging alles goed,voelde me super goed,heel scherp en gefocused,me voetblessure en rug was beter ,was gans fit hele dag,ik kon alles eten wat ik tegen kwam,continue honger maar daarna ineens gans vermoeid en hele dag slaperig ,nooit eerder voorgehad. gewicht bleef maar stijgen ,op 8 weken was ik al 15 kilo bijgekomen,bloeddruk was ietsje hoger maar toch nog goed,14 op 8 ,toen T4 genomen erbij maar dat maakte niks uit
Dus je vrat jezelf vol en komt 15 kilo aan in 8 weken en dat vind je gek?
Dan neem je t4 en denkt dat moet het oplossen?
eerste 6 weken ging alles goed,voelde me super goed,heel scherp en gefocused,me voetblessure en rug was beter ,was gans fit hele dag,ik kon alles eten wat ik tegen kwam,continue honger maar daarna ineens gans vermoeid en hele dag slaperig ,nooit eerder voorgehad. gewicht bleef maar stijgen ,op 8 weken was ik al 15 kilo bijgekomen,bloeddruk was ietsje hoger maar toch nog goed,14 op 8 ,toen T4 genomen erbij maar dat maakte niks uit
werd vanochtend wakker alsof me duim bekneld zat in iemands reet ongelofelijk.....
Gaat de goede kant op.
Persoonlijk merk ik als ik 5-2 doe dat ik op maandag meer last heb. Ook al de tijd in dosis veranderd. Bijv ipv 16.00 voor het slapen. Zit nu op 4 iu en is prima te doen.