AndroidHealthClinic

snachts/smorgens wakker van prikkels

ja T4 bedoelde ik

eerste 6 weken ging alles goed,voelde me super goed,heel scherp en gefocused,me voetblessure en rug was beter ,was gans fit hele dag,ik kon alles eten wat ik tegen kwam,continue honger maar daarna ineens gans vermoeid en hele dag slaperig ,nooit eerder voorgehad. gewicht bleef maar stijgen ,op 8 weken was ik al 15 kilo bijgekomen,bloeddruk was ietsje hoger maar toch nog goed,14 op 8 ,toen T4 genomen erbij maar dat maakte niks uit

eerste 6 weken ging alles goed,voelde me super goed,heel scherp en gefocused,me voetblessure en rug was beter ,was gans fit hele dag,ik kon alles eten wat ik tegen kwam,continue honger maar daarna ineens gans vermoeid en hele dag slaperig ,nooit eerder voorgehad. gewicht bleef maar stijgen ,op 8 weken was ik al 15 kilo bijgekomen,bloeddruk was ietsje hoger maar toch nog goed,14 op 8 ,toen T4 genomen erbij maar dat maakte niks uit

Dus je vrat jezelf vol en komt 15 kilo aan in 8 weken en dat vind je gek?
Dan neem je t4 en denkt dat moet het oplossen?

Wat denk je wat het met je lichaam doet als je 2 kilo per week aankomt? Dat kost een energie van heb ik jou daar, geen wonder dat je moe bent. Heb je wel je schildklierwaarden gecheckt voor je met T4 begon te kloten?

Maar ondanks dat alles, sommige mensen zijn gewoon hele dagen doodmoe op HGH. Een maat van me heeft 3 of 4 weken op 1 IU gezeten, is toen naar 1.5 IU gegaan en na een week of 2 naar 2 IU en kon op 2 IU absoluut niet functioneren. Ook na 2 weken nog niet.

werd vanochtend wakker alsof me duim bekneld zat in iemands reet ongelofelijk.....

• Topic Starter Topic Starter
zit nu 4 dagen weer op 2 iu en begin weer pijn te krijgen in de gewrichten , en kramp in de handen door cts.

gaan gewoon door... of alles verkopen voor een prikkie.

Niet allemaal tegelijk :D

Gaat de goede kant op.
Persoonlijk merk ik als ik 5-2 doe dat ik op maandag meer last heb. Ook al de tijd in dosis veranderd. Bijv ipv 16.00 voor het slapen. Zit nu op 4 iu en is prima te doen.

Ga nu ook even 2 dagen off.

en misschien de priktijd ook veranderen.

Gaat de goede kant op.
Persoonlijk merk ik als ik 5-2 doe dat ik op maandag meer last heb. Ook al de tijd in dosis veranderd. Bijv ipv 16.00 voor het slapen. Zit nu op 4 iu en is prima te doen.

Das toch logisch? In die 2 dagen niet zetten neemt de concentratie in je bloed af en die bouwt weer op zodra je maandag begint.

Hoe gaat het nu?

Deed eerst 2 iu per dag, veel minder sides.

Doe nu 3.3333 iu per dag, dus een vial van 10 iu verdelen over 3 dagen.

Merk nu ná 1 week dat de slapende handen wel terugkomen maar misschien blijft het ergste weg.

smorgen ook flinke pijn in de voeten.

En snachts drink ik een liter of meer water en word door de dorst vaak wakker.

Dacht misschien diabetes achtige symptonen maar deze dorst valt overdags mee.

Stom dat jullie er geen insuline bij gebruiken, bij iedere hgh i ject laat je je suikerspiegel schommelen ;) good job

Dat vroeg ik mij pas eigelijk af of er mensen zijn die hun insulinegevoeligheid en bloedsuikerwaardes meten na langere tijd aan hgh.

de prikkels zijn bijna weg, ook de dorst is minder.

Merk verder geen hypo verschijnselen.

ik ben alleen al 2 weken flink verkouden en daar is een voorhoofdholteontsteking bijgekomen
:mad:

De neus zit ook echt potdicht waardoor ik eigenlijk alleen nog door de mond kan ademen.

Maar door de slijm in de keel droogt het uit en moet ik soms kotsen.

heb al 4 dagen gesprayed in de neus en dan komt het lekker los, met het sprayen ben ik weer gestopt maar nog steeds slecht.

Heeft hgh nog enige invloed.

Kan niet fatsoenlijk eten dus het trainen is ook minder, wil mijn hgh niet verspillen in zon periode, beter even kappen?

Terug
Naar boven