Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Gadver hahahaaVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gadver hahahaaJullie kunnen beter gaan oefenen met je blaas ophouden. Elke keer als je moet plassen zo lang mogelijk uitstellen, dan went je lichaam er vanzelf aan. Minder plassen resulteert ook in een betere slaap.
Ik pis me overdag het leplazerus, maar snachts nergens last van. Slaap als een roosje.![]()

Haha, nee joh. Maar het idee is wel hetzelfde. Maar als het niets voor jou is, is het niets voor jou.![]()
Het is waarschijnlijk geen diabetes, maar het is een ontzettend goedkope test om te doen dus is het standaard om deze te doen bij 's nachts veel moeten plassen. Maar leuk dat jij het beter weet natuurlijk.Ja en laat gelijk checken op een chronisch nierdisfunctie.
Wat is dat toch met testen bij gezonde lichaamsfuncties.
TS:
Kwark bestaat voor 80% uit vocht, waardoor je dus logischerwijs meer vocht binnenkrijgt en vaker naar de wc moet. Ik had dit met de kwark van de Jumbo ook, maar met kwark van de Albert Heijn niet. Probeer eens een week een ander merk of neem geen kwark.
Da's net hetgeen dat afgeraden wordt omdat je later met een blaas zit die niet goed meer afsluit door het steeds ophouden en dan zit je met een incontinentieprobleem. Bekkenbodemspieren trainen, dat is hetgeen je moet doen.Jullie kunnen beter gaan oefenen met je blaas ophouden. Elke keer als je moet plassen zo lang mogelijk uitstellen, dan went je lichaam er vanzelf aan. Minder plassen resulteert ook in een betere slaap.
Ik pis me overdag het leplazerus, maar snachts nergens last van. Slaap als een roosje.![]()