AndroidHealthClinic

Snakeman's Roaccutane-Log

Gefeliciteerd man. Ben nog steeds wel een beetje bang...zal het terugkomen? voel ook geregeld mn gezicht.... nog steeds helemaal glad :D Ik besef nu pas hoe mind****ing het was de afgelopen jaren.

@Snakeman: thanks voor al je karma en steun, kan helaas geen karma geven (kom hier bijna niet meer). Maar ben je dankbaar!

kusjes

Gefeliciteerd man. Ben nog steeds wel een beetje bang...zal het terugkomen? voel ook geregeld mn gezicht.... nog steeds helemaal glad :D Ik besef nu pas hoe mind****ing het was de afgelopen jaren.

Jij ook gefeliciteerd. Ik ben daar ook bang voor, maar ik blijf nog roa nemen, tot dat de dermatoloog zegt dat ik er helemaal mee kan stoppen.

En gefeliciteerd klinkt voor andere mensen misschien vreemd, maar geloof me dat het geweldig is, als je der eindelijk vanaf bent;)

Jij ook gefeliciteerd. Ik ben daar ook bang voor, maar ik blijf nog roa nemen, tot dat de dermatoloog zegt dat ik er helemaal mee kan stoppen.

En gefeliciteerd klinkt voor andere mensen misschien vreemd, maar geloof me dat het geweldig is, als je der eindelijk vanaf bent;)

Ja het is zeker geweldig. Je voelt je zelfverzekerder en je kijkt ook minder naar de spiegel voor je huid.

• Topic Starter Topic Starter

@Snakeman: thanks voor al je karma en steun, kan helaas geen karma geven (kom hier bijna niet meer). Maar ben je dankbaar!

kusjes

Mooi man, gefeliciteerd, doet me goed te horen! Ik bedank jou ook hartelijk voor je bijdrage en doorzetting. Het was voor mij ook nuttig en motiverend te praten met jullie in dit log. Er staat nu heel wat informatie dacht ik zo.

Dat dacht ik ook!

Nog steeds helemaal glad trouwens. Wel een paar lelijke rode vlekjes die echt heeeel langzaam verdwijnen. Kwestie van maanden, zoniet een half jaar. Dat is wel vervelend.

Inmiddels een week verwijderd van de 120 mg in totaal, maar heb een afspraak voor over een maandje ongeveer. Heb nauwelijks nog puistjes, en als ze komen zijn het, inderdaad, puistjes. Dat is dan na een weekend stappen en kebap eten als een wildeman. Prima dus.

De huid droogt met 1x per dag insmeren niet meer uit, alleen de lippen zijn nog steeds vervel(l)end. Maar het is niets vergeleken met de rode vlekjes. Ze gaan maar niet weg, ook foundation helpt niet. Zonnebank is niet verstandig en helpt trouwens toch niet, mijn hoofd is en blijft nog wel even bleek helaas.

Wat dat betreft word ik dus nogal moe van dat gezeur van n*gers en marokkanen (en vice versa). Met een tintje zie je gewoonweg veel minder.

Maar zoals ik al eerder stelde, nog een maand te gaan. Dat zal betekenen dat ik een maand later wel weer een gezond kleurtje zal hebben en 3 maanden verder de rode plekjes wel weg zullen zijn - fingers crossed. En laat dat nou net het moment zijn dat ik in Turkieturkiestan land om de meest beestachtige coïtusuele avonturen te beleven.

Ik kan niet wachten. Hoe gaat het met jullie perzikenhuidjes?

Peeling vlak na die ROA is GEEN goed idee. RoAccutane moet volstaan.

ben nu bij dag 113. Heeel langzaam gaat het nu beter. Met name de rode vlekjes maken mn gezicht lelijk, maar een beetje foundation helpt wel. Het is een lange, zware weg, maar als het zo doorgaat zeker de moeite waard.

Hou jullie op de hoogte!

ga ik er niet vlak na doen. maand of 2 wachten ofzo :p Ben net begonnen met mijn roaccutane. Dag 5 en de uitbraak is begonnen sinds vandaag. Kwam gisteren al een beetje op. Hoop dat het snel wegtrekt want het is niet om aan te zien en ik moet gaan werken :s 30mg/dag voor 6 maand. Uitduwen is miserie want ze komen toch allemaal terug in een paar uur :o Groeiden mijn spieren maar zo snel...

edit: ik hoor dat er hier gesteund wordt met karma? :D

Laatst bewerkt:
Het gaat hier nog steeds goed, huid is weer ****ing droog. Maar alles is wel weg, op de rode plekjes na inderdaad. Dat is wel klote.

Ik heb soms weer mini-puistjes...
Durf het bijna niet te typen want het gaat super zonder Roa, maar toch heb ze wel weer gezien. Maar gelukkig mini:)

Keep us posted.

Heb de dosis eigenhandig opgeschroefd naar 80mg zodat ik binnen 3 weken 150mg per kg lichaamsgewicht bereikt heb. Dan is het sprookje eindelijk voorbij hoop ik.

Keep us posted.

Heb de dosis eigenhandig opgeschroefd naar 80mg zodat ik binnen 3 weken 150mg per kg lichaamsgewicht bereikt heb. Dan is het sprookje eindelijk voorbij hoop ik.

hoeveel weeg jij? ik neem maar 30 mg en voor 6 maand dus kom ik nog lang niet aan die 120mg/kg lichaamsgewicht aangezien ik 70 weeg. Moet ik toch maar eens vragen aan de dermatoloog of ik naar 40 mg mag en zelfs dat is niet echt veel. Heb al 3 dagen een enorme uitbraak in mn gezicht. Ik schaam me kapot en durf amper gaan trainen vandaag. Kga toch gaan maar wrs minder setjes maken dan normaal en er echt doorvliegen zodat ik zo snel mogelijk weer thuis ben :D Uitbraak is te zot voor woorden gewoon!! Wat een kakaboel. Khoop dat mn haar er niet van uitvalt :p gelukkig is het bijna weekend.

Hoort erbij jongen. En idd gewoon omhoog die dosis als het kan.

NOG 3 weken te gaan :) :)

Suc6 iedereen, ben nog steeds tevreden met de resultaten!!
Houdt de moed erin...

ben er ook mee bezig , maar wat ik me afvraag als jullie die dosis zelf verhogen kommie toch niet meer goed uit me je pillen dat je van de dokter heb gekregen

ben er ook mee bezig , maar wat ik me afvraag als jullie die dosis zelf verhogen kommie toch niet meer goed uit me je pillen dat je van de dokter heb gekregen

Ik adviseer die dosis echt niet zelf te gaan bepalen, mits hij lager is dan voorgeschreven, luister gewoon naar je arts en bloedbeeld...Dit kan narigheden voorkomen...Het is geen speelgoed;)

Nee, moetje ook niet doen. Maar ik heb nog extra pillen liggen, die maak ik liever even op. Zodoende behaal ik een hoge cumulatieve dosis, ten einde nieuwe acne in de toekomst tot een minimum te reduceren.

1 week left BITCHES!

En hoe gaat het?

Ik ben gister officieel gestopt, omdat ik over 3 weken een operatie heb. Het is zogoed als weg, maar misschien doe ik na de operatie nog een paar weekjes.

Bij mij is het ook nog steeds weg, alleen heb ik wel ontzettend veel littekens waardoor
het lijkt alsof ik nog steeds puistjes heb :(
Maar goed die laat ik dan wel allemaal weglaseren wanneer ik er het geld voor heb, voor de
rest nog steeds blij dat ik aan de ROA ben gegaan. Ook ik heb een getinte huid maar je kan
de littekens wel zien, niet echt rood maar bruinachtig alsof je pigment vlekken hebt.

Zou dat misschien kunnen komen door het zonnen? Heb namelijk wel eens wat acne op mn triceps gehad en in die periode ging vrij veel onder de zonnebank, zijn nu nog steeds kleine donkere plekjes.

Wat dat betreft een goede waarschuwing, zal dus ook rustig aan doen met zonnen na mn kuur. Want oeps, wanneer was dat ook alweer? Precies inderdaad boogie, je bent ****ing klaar met die scheisse!!!

Binnenkort geen droge lippen meer en afgelopen met dat smeren, heerlijk. Nu hopen met heel mijn hart dat het wegblijft.

Succes allemaal bro's! Ik hou jullie op de hoogte.

Terug
Naar boven