AndroidHealthClinic

Snepke1990 Bigger, stronger faster logger

• Topic Starter Topic Starter
Training Dinsdag 22 Januari 2013:

Setjes van 12-10-8-6

Rug:
Deadlift:
12x60kg
10x75kg
8x90kg
6x100kg

T-bar lat pulldown:
12x40kg
10x50kg
8x56kg
6x63kg (kon bij de laatste 2 mn borst niet aantikken)

Weighted back extensions:
12xBW+10kg
10xBW+15kg
8xBW+20kg
6xBW+25kg

Seated row machine
12x54kg
10x63kg
8x72kg
6x81kg

triceps:
Seated dumbbell extensions:
12x14kg
10x17kg
8x20kg
6x22kg

Rope pulldown:
12x30kg
10x40kg
8x45kg
6x50kg

Lying Skullcrushers:
12x15kg
10x20kg
8x25kg
6x30kg

Seated machine dips:
12x46kg
10x54kg
8x63kg
6x72kg

Na de training kwartiertje sauna gezeten.

Nu dus 3/4 weken geen pre workout en creatine, ben benieuwd. Vind megagrow hele fijne creatine, toen ik met de kerst hem 4 dagen niet had ingenomen, merkte ik zichtbaar dat mijn spieren minder vol waren, pakte ook minder gewicht.

Jack3d (nieuwe formule zonder dmaa)vond ik de eerste keren echt duidelijk aanwezig maar daarna vind ik het tegenvallen. Geen tinteling meer, wel zin om te knallen maar dat heb ik altijd al voor een training. Wel handig dat als ik het opdrink ik erna, ongeacht de omstandigheden, direct moet schijten. Is lekker sporten vind ik zelf:o

Volgende training Donderdag 24 Januari borst biceps.

Laatst bewerkt:
Training Donderdag 25 Januari 2013:

Setjes van 12-10-8-6

Borst:
Decline Smith Benchpress:
12x25kg
10x30kg
8x35kg
6x40kg

Benchpress:
12x40kg
10x45kg
8x55kg
5x60kg
(fail na 5e rep)

Cable cross-over:
12x15kg
10x20kg
8x25kg
7x30kg

Peck deck:
12x35kg
10x42,5kg
8x53kg
6x63kg

Biceps:

Barbell curl:
12x20kg
10x25kg
8x30kg
6x32kg

Alternate hammer curl:
12x8kg
10x10kg
8x12kg
6x14kg

Overhead cable curl:
12x12,5kg
10x17,5kg
8x22,5kg
6x25kg

Daarna buik wat Ab-wheels planks /side planks en weighted situps.

Ging iets minder dan normaal, was al moe voor de training en had nu geen pre-workout en pak al aantal dagen geen creatine meer. Misschien dat dit wel het placebo effect is, maar het werkt voor mij wel als ik een pre-workout op heb en crea pak.

Wil binnenkort echt die 60kg 6x bp gaan pakken. blijft een struikelblok:mad:

Volgende training Vrijdag, Benen/schouders.

Mijn complex carb gainer van XXLnutrition is op, heb hier in 6 weken 4 kilo mee gepakt. Stap nu tot 1 maart over op Lean Gain van Bodyenfitshop. en op 1 maart ga ik in de cut.

Neen :D ben er gewoon enorm tevreden van en deel dat graag :D

Haha snap ik, ga het een keer proberen beloofd. Maar lean gain is mij hiervoor ook goed bevallen. En zit nog maar 6 weekjes in de bulk. ga na mn cut leangain gewoon weer gebruiken als eiwitshake (cleanbulk) Dus vandaar mijn keuze voor lean gain.

Haha snap ik, ga het een keer proberen beloofd. Maar lean gain is mij hiervoor ook goed bevallen. En zit nog maar 6 weekjes in de bulk. ga na mn cut leangain gewoon weer gebruiken als eiwitshake (cleanbulk) Dus vandaar mijn keuze voor lean gain.
Je moet je niet verantwoorden hoor :D en je moet het ook niet proberen :D geef het je gewoon mee dat ik daar enorm tevreden van ben :D

Leuke tip; weight gainer met 300 ml melk en een banaan; alles mixen en opdrinken...heaven man :D

Hoe lang raad jij trouwens aan geen preworkout te gebruiken? Heb hem nu 6 weken wel gebruikt. zo'n 3/4 keer per week. en vond het gisteren echt k*t gaan:(.

Je moet je niet verantwoorden hoor :D en je moet het ook niet proberen :D geef het je gewoon mee dat ik daar enorm tevreden van ben :D

Leuke tip; weight gainer met 300 ml melk en een banaan; alles mixen en opdrinken...heaven man :D

Doe nu altijd 300 ml melk idd, zal is een banaantje erbij gooien in de blender. Will keep u updated:D

Eet nu altijd 2 bananen per dag.

waarom vermijd je pre workouts nu dan?

1 week geen? max 2 weken?

train je met of zonder muziek?

Normaal met, mits ik met een maatje ga dan zonder natuurlijk.

gisteren ipod vergeten, dus forever alone en zonder muziek.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 17:17 ----------

waarom vermijd je pre workouts nu dan?

Om gewenning te voorkomen. Als je die continue neemt schijnt de werking minder te worden. ervaar ik nu ook maar zonder pwo ging echt k*t gisteren.

Normaal met, mits ik met een maatje ga dan zonder natuurlijk.

gisteren ipod vergeten, dus forever alone en zonder muziek.

---------- Post toegevoegd Fri 25 Jan 2013 om 17:17 ----------

Om gewenning te voorkomen. Als je die continue neemt schijnt de werking minder te worden. ervaar ik nu ook maar zonder pwo ging echt k*t gisteren.
Muziek kan mij ook die energie geven (met momenten) veelal werkt een pwo ook mentaal, dus fok jezelf wat op voor je gaat trainen!

Even een update, had vrijdag een beknelde zenuw in mn onderarm dus heb het weekend niet kunnen trainen, is nu wel helemaal genezen. Gisteravond alleen slecht nieuws gekregen, mijn tante is helaas uitbehandeld (leverkanker) en heeft nog maar 2 weken te leven. Weet niet of ik deze week nog op de sportschool kom. Toch fijn om het even van je af te kunnen schrijven.

Even een update, had vrijdag een beknelde zenuw in mn onderarm dus heb het weekend niet kunnen trainen, is nu wel helemaal genezen. Gisteravond alleen slecht nieuws gekregen, mijn tante is helaas uitbehandeld (leverkanker) en heeft nog maar 2 weken te leven. Weet niet of ik deze week nog op de sportschool kom. Toch fijn om het even van je af te kunnen schrijven.
Hey man, k*t om te horen :( veel sterkte alvast en we zien het wel als je terug gaat trainen!

Terug
Naar boven