XXL Nutrition

Sniper's road to 65 kg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
NEE, waarom weer zon pic dude...

dat soort dingen zijn juist aanleiding tot gebash

• Topic Starter Topic Starter
NEE, waarom weer zon pic dude...

dat soort dingen zijn juist aanleiding tot gebash

Ik zei ook; geen nieuwe foto's tot 60 kg, maar leek me wel leuk om te laten zien hoe benen erbij staan. Daar hoeft niemand om te bashen imo, zolang ik geen 500 foto's plaats of wel?

K*t pas een nieuwe foto na 1.9kg dat kan jaren duren :(

Succes met loggen! Ook al vermoed ik het ergste weer.

K*t pas een nieuwe foto na 1.9kg dat kan jaren duren :(

Als ik me blijf inzetten voor September. En 65 voor 2010 sowieso. Het moet gewoon. Ik ben het zat om een Ecto te zijn, ik wil groeien!

@ Kraft: Thanks. Hoop van niet, gewoon inzetten.

Als ik me blijf inzetten voor September. En 65 voor 2010 sowieso. Het moet gewoon. Ik ben het zat om een Ecto te zijn, ik wil groeien!

je doet net alsof het moeilijk is om van 60 naar 65 te gaan :P

ga gewoon elke avond langs een all you can eat shoarmatent ofzo... dan heb je het in 2 weken voor elkaar

Sniper waarom ga je veel eten je spieren krijgen helemaal geen prikkel en komt alleen maar vet aan. (geen bash)

je doet net alsof het moeilijk is om van 60 naar 65 te gaan :P

ga gewoon elke avond langs een all you can eat shoarmatent ofzo... dan heb je het in 2 weken voor elkaar

Haha met m'n metabolisme is het wel moeilijk hoor. Vanmiddag net flink warm gegeten en melk enz, en ja hoor diarree :roflol:.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Sniper waarom ga je veel eten je spieren krijgen helemaal geen prikkel en komt alleen maar vet aan. (geen bash)

M'n spieren krijgen wel degelijk een prikkel, 3x per week. Als ik merk dat het qua vet uit de hand loopt, tja, dan kap ik met 'veel' eten, maar, ik eet best clean dus moet goed gaan met mijn lichaamsbouw.

pik, sterkte met je doelen. En hoop dat we ze nog in dit leven gaan meemaken. Maak ons trots. Succes ermee.

Je bent nog steeds een ecto als je 65 kg weegt hoor :D
Die foto is trouwens :gay:

maar succes

en je weet: metabolisme zijn allemaal uitvluchten jonge :)

succes kerel:cool::cool:

Haha met m'n metabolisme is het wel moeilijk hoor. Vanmiddag net flink warm gegeten en melk enz, en ja hoor diarree :roflol:.

man hou toch op... dan drink je gewoon geen melk als je daar van gaat scheiten. je maakt jezelf wijs dat het moeilijk is, dat is het probleem. gewoon ordinair freten. die 5 kilo heb je er zo opgeplakt

Je bent nog steeds een ecto als je 65 kg weegt hoor :D
Die foto is trouwens :gay:

maar succes

en je weet: metabolisme zijn allemaal uitvluchten jonge :)

Wat is er mis met die foto? Ik heb alleen ondergoed weggepaint, so what? Verder gewoon legs hoor..

Thanks

Als harder gaat trainen (niet meer alleen 1 reppers) en daadwerkelijk dagelijks voldoende kcals en eiwitten binnenkrijgt moet je toch echt wel betere resultaten gaan zien.

Blijf je in voeding verdiepen, probeer advies aan te nemen (zeker als het goed onderbouwd wordt) en houd het foto's posten tot een minimum.
In jouw geval zal je met 2kg extra waarschijnlijk nauwelijks verschil zien op een benenfoto. ;)

Als je doet wat je nu zegt te gaan doen, zul je sneller je doelen bereiken. Succes. :)

man hou toch op... dan drink je gewoon geen melk als je daar van gaat scheiten. je maakt jezelf wijs dat het moeilijk is, dat is het probleem. gewoon ordinair freten. die 5 kilo heb je er zo opgeplakt

Nee die diarree is geen uitweg, het boeit me niet eens, heb het net zo hard weer teruggevreten. :o
7 kg trouwens..

Thanks marcj

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Als harder gaat trainen (niet meer alleen 1 reppers) en daadwerkelijk dagelijks voldoende kcals en eiwitten binnenkrijgt moet je toch echt wel betere resultaten gaan zien.

Blijf je in voeding verdiepen, probeer advies aan te nemen (zeker als het goed onderbouwd wordt) en houd het foto's posten tot een minimum.
In jouw geval zal je met 2kg extra waarschijnlijk nauwelijks verschil zien op een benenfoto. ;)

Als je doet wat je nu zegt te gaan doen, zul je sneller je doelen bereiken. Succes. :)

Dankje Loca :), 1 reppers doe ik niet meer aan. Alles 6 of hoger, liefst gewoon 10. Foto's posten doe ik enkel @ 60 kg, en 65 kg.

ja die foto had ik niet neergezet, of in ieder geval een andere foto.. :D

Als je het uitschijt betekent niet dat je de voedingsstoffen niet hebt opgenomen hé ...
Je zal misschien wel ff minder gewogen hebben, maar dat is gewoon je maaginhoud. Post pas terug een foto als je 65 weegt en misschien zullen we dan verschil zien.

ja die foto had ik niet neergezet, of in ieder geval een andere foto.. :D

Heb hem maar weggehaald, @ 60 kg is sowieso beter. En @ 65 natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Als je het uitschijt betekent niet dat je de voedingsstoffen niet hebt opgenomen hé ...
Je zal misschien wel ff minder gewogen hebben, maar dat is gewoon je maaginhoud. Post pas terug een foto als je 65 weegt en misschien zullen we dan verschil zien.

Haha klopt, was ook al direct na warm eten dus onmogelijk :).
Zoals ik al zei, foto's @ 60 en 65 kg. Om de 5 kg dus vanaf nu. Ook geen irritaties meer daar aan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven