sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
Oke, het kan dus gewoon niet.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NEE, waarom weer zon pic dude...
dat soort dingen zijn juist aanleiding tot gebash
K*t pas een nieuwe foto na 1.9kg dat kan jaren duren![]()
Als ik me blijf inzetten voor September. En 65 voor 2010 sowieso. Het moet gewoon. Ik ben het zat om een Ecto te zijn, ik wil groeien!

Als ik me blijf inzetten voor September. En 65 voor 2010 sowieso. Het moet gewoon. Ik ben het zat om een Ecto te zijn, ik wil groeien!
@ Kraft: Thanks. Hoop van niet, gewoon inzetten.
je doet net alsof het moeilijk is om van 60 naar 65 te gaan
ga gewoon elke avond langs een all you can eat shoarmatent ofzo... dan heb je het in 2 weken voor elkaar
.Sniper waarom ga je veel eten je spieren krijgen helemaal geen prikkel en komt alleen maar vet aan. (geen bash)
Haha met m'n metabolisme is het wel moeilijk hoor. Vanmiddag net flink warm gegeten en melk enz, en ja hoor diarree.
Je bent nog steeds een ecto als je 65 kg weegt hoor
Die foto is trouwens
maar succes
en je weet: metabolisme zijn allemaal uitvluchten jonge![]()

man hou toch op... dan drink je gewoon geen melk als je daar van gaat scheiten. je maakt jezelf wijs dat het moeilijk is, dat is het probleem. gewoon ordinair freten. die 5 kilo heb je er zo opgeplakt

Als harder gaat trainen (niet meer alleen 1 reppers) en daadwerkelijk dagelijks voldoende kcals en eiwitten binnenkrijgt moet je toch echt wel betere resultaten gaan zien.
Blijf je in voeding verdiepen, probeer advies aan te nemen (zeker als het goed onderbouwd wordt) en houd het foto's posten tot een minimum.
In jouw geval zal je met 2kg extra waarschijnlijk nauwelijks verschil zien op een benenfoto.
Als je doet wat je nu zegt te gaan doen, zul je sneller je doelen bereiken. Succes.![]()
, 1 reppers doe ik niet meer aan. Alles 6 of hoger, liefst gewoon 10. Foto's posten doe ik enkel @ 60 kg, en 65 kg.ja die foto had ik niet neergezet, of in ieder geval een andere foto..![]()
Als je het uitschijt betekent niet dat je de voedingsstoffen niet hebt opgenomen hé ...
Je zal misschien wel ff minder gewogen hebben, maar dat is gewoon je maaginhoud. Post pas terug een foto als je 65 weegt en misschien zullen we dan verschil zien.
.