Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed, toch maar weer loggen, met dit maal het accepteren van zoveel mogelijk adviezen, voor zoverre ik ze uiteraard KAN accepteren m.b.t. ouders e.d.
FAIL
Qua aankomen ben ik nu bloedserieus bezig, geen voedingsschema
maar gewoon vreten & melk + yoghi (ja, daar zit ook veel in!)
FAIL
Elke zaterdag weeg ik en ZAL ik het gewicht plaatsen. Tegenvallend of niet, ik moet die 65 kg halen.
FAIL
Qua trainingen, p*ssy weights totdat ik goedkeuring heb van die instructeur m.b.t. weer zwaarder gaan.
FAIL
Immers, ik wil m'n lichaam niet kapot maken, of wel?
FAIL
Goed, geen gebash in dit topic s.v.p., imo nergens voor nodig met de instelling van mij van nu.
FAIL
Rot toch op man, je zal nooit aankomen stomme k*t ecto.
hahahahaha genieten dit!!!!!!!
btw waarom 3x trainen als je niet wil groeien ga dan gewoon 4 keer trainen en maby zelfs 5x je hebt toch vakantie.. en op 5000 kcal zitten, zoveel mogelijk schoon eten(omdat je een p*ssy bent die bang is voor wat vet) dan heb je in 2 weken zeker 5 kilo te pakken en als dat niet lukt echt wel in een maand.............................................................. en als je sommigen oefeningen niet kunt, doe dan gewoon alles wat je wel kunt en ga als je niet meer zo'n heel erg satéstokje bent die oefeningen onder de knie krijgen want zo ken het niet langer