MuscleMeat

Sniper's road to 65 kg.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
65 Kg WIL ik voor 2010 SOWIESO, liefst meer. Geen foto's tot 65Kg! Ik train nog thuis. Bedankt allemaal, greetz

Kort samengevat, je traint nog steeds niet. Je oefent de bewegingspatronen met een lege of bijna lege stang wat op zich heel verstandig is gezien je eerdere trainingsfilmpjes.

De "gains" die je gaat maken zijn het resultaat van natuurlijk groei als bij elke puber en hebben verder niks met bodybuilden te maken. Beter wacht je nog even tot je daadwerkelijk klaar bent om te buffelen. Dan valt er tenminste wat te loggen.

Goed, toch maar weer loggen, met dit maal het accepteren van zoveel mogelijk adviezen, voor zoverre ik ze uiteraard KAN accepteren m.b.t. ouders e.d.

FAIL

Qua aankomen ben ik nu bloedserieus bezig, geen voedingsschema
maar gewoon vreten & melk + yoghi (ja, daar zit ook veel in!)

FAIL

Elke zaterdag weeg ik en ZAL ik het gewicht plaatsen. Tegenvallend of niet, ik moet die 65 kg halen.

FAIL

Qua trainingen, p*ssy weights totdat ik goedkeuring heb van die instructeur m.b.t. weer zwaarder gaan.

FAIL

Immers, ik wil m'n lichaam niet kapot maken, of wel?

FAIL

Goed, geen gebash in dit topic s.v.p., imo nergens voor nodig met de instelling van mij van nu.

FAIL

maar maakt niet uit junior, ga lekker trainen en loggen, doe waar je plezier in hebt.

succes

Rot toch op man, je zal nooit aankomen stomme k*t ecto.

Rot toch op man, je zal nooit aankomen stomme k*t ecto.

hahahahaha genieten dit!!!!!!!

btw waarom 3x trainen als je niet wil groeien ga dan gewoon 4 keer trainen en maby zelfs 5x je hebt toch vakantie.. en op 5000 kcal zitten, zoveel mogelijk schoon eten(omdat je een p*ssy bent die bang is voor wat vet) dan heb je in 2 weken zeker 5 kilo te pakken en als dat niet lukt echt wel in een maand.............................................................. en als je sommigen oefeningen niet kunt, doe dan gewoon alles wat je wel kunt en ga als je niet meer zo'n heel erg satéstokje bent die oefeningen onder de knie krijgen want zo ken het niet langer

Hij houdt ons gewoon voor de gek. Kijk hoelang hij actief is op dbb de topics die hij heeft gestart, de foto's die hij heeft gepost. Hij weet precies wat je moet doen om wat te bereiken. En dan kijk je naar z'n eerste foto's en dan naar de huidige foto's. Dan zie je gewoon dat er niets aan hem veranderd is. SniperX stop aub.

Ik hoopte toen ik deze topicnaam zag dat je ons misschien ging verbazen.

Na het lezen zakte die hoop al weer snel weg :/

1 ding is zeker, hij heeft niet gepoept op 1 augustus. Die 57,3kg is gewoon ongeladen.

hahahahaha genieten dit!!!!!!!

btw waarom 3x trainen als je niet wil groeien ga dan gewoon 4 keer trainen en maby zelfs 5x je hebt toch vakantie.. en op 5000 kcal zitten, zoveel mogelijk schoon eten(omdat je een p*ssy bent die bang is voor wat vet) dan heb je in 2 weken zeker 5 kilo te pakken en als dat niet lukt echt wel in een maand.............................................................. en als je sommigen oefeningen niet kunt, doe dan gewoon alles wat je wel kunt en ga als je niet meer zo'n heel erg satéstokje bent die oefeningen onder de knie krijgen want zo ken het niet langer

op de manier waarop hij traint verandert hij van een skinny ecto in een skinny fat guy, zie ik niet echt als een verbetering.
Ik raad hem gewoon aan niet meer op zn voeding te letten zolang hij traint met, zoals hij al zelf zei, 'p*ssy weights'.

heb net hetzelfde probleem gehad toen ik voor de eerste keer begon, mijn trainingsschema was k*t en verhoogde bijna nooit/heel beperkt de gewichten, maar tegelijkertijd at ik wel 3500+kcal.

resultaat na 6 maanden: op de 10kg die ik gegaind had, was misschien 2 of 3kg spiermassa met als gevolg dat ik er 5x erger uit zag als toen ik begon.
toen maar een maandje of 2 gecut tot alles er weer vanaf was en ik zag er weer exact hetzelfde uit als toen ik begon, met zelfs een beetje meer vet. 8 maanden verspilt:)

dus sniper, ofwel HARD trainen en vreten, ofwel trainen als een p*ssy, maar dan niet teveel eten;)

Sniper's road to 165 kg.

Succes, je hebt nog een lange weg te gaan.

Toch weer een logje? Kan je niet meer adviezen meegeven als ik al gedaan heb.
Welk schema hanteer je nu? Je zult met die gewichten echt 12 sets per spiergroep moeten doen en splitten met die hap.
Full-body zonder medleys te hanteren en matig eten is zinloos.
Suc6:)

Succes, maar het wordt toch niks.

Ik snap dat je het niet kon laten om een log te openen, al die reacties en aandacht is immers prachtig.
Maar ik had nét het gevoel dat sniper verstandig werd door een jaar gewoon niet op DBB te posten, en gewoon rustig had doorgetraint en stiekem richting de gym fietste elke week.

Maar dit log is gedoemd om te falen. Je zult alleen de meeste reply's krijgen van alle log's.
Wat je moet doen is een BLOG bijhouden of anders niks.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven