g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee die diarree is geen uitweg, het boeit me niet eens, heb het net zo hard weer teruggevreten.
7 kg trouwens..
Thanks marcj
Dankje Loca, 1 reppers doe ik niet meer aan. Alles 6 of hoger, liefst gewoon 10. Foto's posten doe ik enkel @ 60 kg, en 65 kg.

+1 een foto met minder dan 2kg verschil tussen als 'progress' is BS, je zal het verschil echt niet zien. op 65kg valt er al iets meer te zien, nog niet zoveel meer maar toch al beter, gewoon wachten tot 65kg met een nieuwe pic!Klein advies: wacht met posten van foto's tot je de 65kg hebt gehaald.
Tussen nu en 60kg zal het zichtbare verschil nihil zijn.
Wat waarschijnlijk weer een hoop gebash uitlokt.
Remember Luppie?
Plaats gewoon een goede foto als je 65 kg weegt. Dan valt er meer te beoordelen en bewijs je ook aan dit forum dat je aan kan komen.
Die trend moet uiteraard worden doorgezet, maar 65 kg is een mooi begin. GL.
+1 een foto met minder dan 2kg verschil tussen als 'progress' is BS, je zal het verschil echt niet zien.
dude..je stelt je tot doel om 7kg aan te komenbrute goals

succes anyway

In principe niet verkeerd.
Stel je hebt een einddoel om 90 kg te wegen.
Dan is het toch veel bevredigender om dat op te delen in korte termijn doelen,
daar een tijdsplanning aan te verbinden die haalbaar is,
om zo jezelf gemotiveerd te houden?
Zoals ik het nu omschrijf is misschien niet exact de gedachtengang van sniper
Maar de meesten willen toch altijd meer en beter eens ze hun doel bereiken.
Niets mis met realistische korte termijn doelen.
Nu moet ie het alleen nog waarmaken.![]()
succes anyway
Wat is dat nou weer voor een nutteloze reply? Hij heeft het over een korte periode, hij is jong, hij weegt al niet veel en heeft weinig ervaring.
58 + 7 kg is een gewichtstoename van 13-14%, dat is veel.
Sniper het is vooral van belang bij beginnende sporters om een goede neurale ontwikkeling door te maken. Zowel "mentaal" als daadwerkelijk je motorneuronen zullen zich ontwikkelen, dit is een belangrijke stap waar je de tijd voor moet nemen op ingewikkeldere oefeningen (compounds). Techniek -> gewicht.
Deze kleine dbb'er praat alsof die de waarheid in pacht heeft...wie zn billetjes brand moet op de blaren zitten.65 voor 2010? wat een doel. Ga toch eens serieus aan de gang man.