Fitness Seller

Snoeiharde metal/rock...

Wakaera zei:
wel van die tent, ik ging hetzelfde vragen, want ik ga alleen, dus zou wel tof zijn om anders een grote tent op te zetten om met een hele gang in te slapen :D
Hier uit concludeer ik dus dat diksmuide een takke eind van het festival afligt.
Ok nu dus een giant tent regelen om met de roedel te kunnen crashen, dan moeten we weten wie er gaan, wie wat thuis heeft liggen en wat we dus moeten regelen/lenen van elkaar en op tijd kaarten kopen!!
cq concrete plannen

Maar ik ging zoiezo een groepstraining hier doen, met champ en frietbakker enzo, dus wie nog wil afkomen mag gerust, met de anderen kunnen we dan wel een plek afspreken nabij de festival weide :)

dat weten we nu wel :P tis alleen makkelijk dus dat die groepstraining aansluit op het festival...En willen we als groep op de camping staan of als ??aantal individuen?!

groep gorilla's natuurlijk :D

iedereen zo afschrikken dat ze niet eens durven in de mosh pit te komen :D

*kijkt alvast hoe duur kistjes met kevlarneuzen zijn*

*scheendekkers - check
*bitje - check
*Helm - check
*forearm guards - check
*tok - check

I am ready to rumble :P
(nu eerst schijten)

Als je extreem wilt: bijvoorbeeld The Dillinger Escape Plan. :cool:
Niet toegankelijk, dat zeg ik er meteen bij...

Dillinger stond vorig jaar op graspop! Stonden er een beetje ongeinspireerd bij... Klonk wel ubervet en strak natuurlijk maar de podium prestatie was minimaal, die gasten stonden er een beetje zo bij van: wat doen we hier... Jammer maar wel genoten van de Muziek! :D

Heren over de tenten ik vermoed dat er bij ons wel wat plaatsen vrij zijn. Was vorig jaar ook zo. Het is alleen nog wel redelijk vroeg om dat nu al zeker te weten... Wat ook ubertof is als we met zijn allen op de camping bij elkaar kunnen staan. Dus dat zou wel betekenen dat we voor de ingang ergens met elkaar afspreken en dan samen met zijn allen de camping veroveren! :D

Idee?

Ohw ik ga uiteraard 3 dagen!

Laatst bewerkt:
Friet wie zijn "bij ons"?

Ja pcies samen een tent of bij elkaar met de tenten.
Zal wel een tof weekje zijn...eerst een joined practice (ik mag toch ook komen :P ?) en dan graspoppen :D

Nu eerst van de week vrij vragen op me werk :)

leuk dat kampeerweekend met de jongens!

DEP staat normaal gegarandeerd voor een waanzinnige show. Vooral de gitaris gaat helemaal door het lint en blijft bovendien retestrak spelen!
Voor de rest luister ik wat zware shit betreft de laatste tijd veel Killswitch Engage, God Forbid, Arch Enemy, Resprisal, Throwdown, Poison The Well.....

en daarbij natuurlijk nog veel jazz, soul en andere wat relaxtere muziek, maar dat gaat deze topic niet over.....

Mwaaha Heb vrij gekregen, voor de joined practice en GP!!!

nice George! :thumb:

ok ik heb ff gechecked, blijkt die camping car vorig jaar verkocht te zijn :( Mss als iemand een grote tent heeft om hier op te zetten?

Ghehe aangezien ik toch naar graspop ga dat weekend erop zal ik wel een tent bij me hebben he of niet :P

Denk dat iedereen die komt en naar graspop meegaat en naar de JP gaat een tent bij zich heeft. Dries zal er leuk uit zien 6 tenten in je achtertuin opgezet. Alsof we 10jr zijn en gaan survivelen in je achtertuin :P

probleem is dat het mijn tuin niet is, maar een brede slag (weet het ABN woord niet ;)), dus zo'n 12m breed vol met keien :D

Anders in de woonkamer met zijn allen indiaantje spelen :P

Ik heb me graspop ticket vandaag gekocht :D:D

Terug
Naar boven