Fitness Seller

Snoeiharde metal/rock...

Morbid Angel treedt in April op dacht ik...in de Effenaar...ook wel leuk :cool:

Jammer dat Vader dit jaar niet op No Mercy speelt...

Weer 2 nieuwe artiesten voor op Graspop:

Cephalic Carnage (Woei :D)
Murphy's Law

Twisted sister is weer onbevistigd? ??? Naja zal wel goed komen hopelijk...

Jah ik las een stuk over die travestieten in de aardschok. Naja, lijkt me niet echt heftig of zo.

Ghehe, dude Twisted Sister is ook niet 'heftig' Twisted Sister is om dronken voor te gaan staan en die kerels uitlachen :D Lekker swingen op die muziek :p

Weer veel nieuwe namen bekend voor graspop! Hier het complete prgramma tot nu toe:

Bevestigde artiesten:
Accept
Amon Amarth
Axel Rudi Pell
Behemoth
Bullet For My Valentine
Caliban
Cephalic Carnage
Chimaira
Dark Tranquillity
Dio
Dream Theater
Ensiferum
Enslaved
Grave Digger
H20
Immolation
In Flames
Iron Maiden
Lacuna Coil
Metal Church
Murphy's Law
Nevermore
Nuclear Assault
Oceans of Sadness
Primal Fear
Samael
Slayer
Soilwork
Suicidal Tendencies
System Of A Down
Within Temptation
Yngwie Malmsteen

Wel wat flexe namen bij gekomen, ben vooral blij met Chimaira, Caliban en Dark Tranquillity.

En slayer dan!? ??? :p

Kicked ass!

Maar ik wil TWISTED SISTER!

Chimaira
Dream Theater
Iron Maiden
Murphy's Law
Slayer
Within Temptation
Yngwie Malmsteen

alright!! :thumb::D

ik ben dit jaar weer van de partij :D

maiden
god dethroned
malmsteen
dio
accept
oceans of sadness
amon amarth

daaaar ga ik voor heren :D

Spike.... Waar staat God Dethroned? Dat is wel weer een vette band namelijk,,, nederlandse bodem ook nog eens :D Maar komen die op graspop?

Wie gaat de meet regelen :P ?

kijk wat ik in gedachte had (samen met frietbakker, thx m8 ;)):

eind juni komen champ, frietbakker, ... (mss nog een paar, geïnteresseerden laat het weten) trainen bij mij in diksmuide voor een weekendje of meer (logeren in hotel in de buurt, er kan wel bij mij geslapen worden op de grond ;)) eind juni, en mss dat spike en rob g enzo ook zouden afkomen, en dan gaan we gewoon samen met alle festival gangers samen door naar graspop :D

one hell of a week dus :D

Wakaera zei:

eind juni komen champ, frietbakker, ... (mss nog een paar, geïnteresseerden laat het weten) trainen bij mij in diksmuide voor een weekendje of meer (logeren in hotel in de buurt, er kan wel bij mij geslapen worden op de grond ;)) eind juni, en mss dat spike en rob g enzo ook zouden afkomen, en dan gaan we gewoon samen met alle festival gangers samen door naar graspop :D

Lijkt me wel stoer ja...mits ik vrij krijg van me werk dus laat dan zo spoedig mogelijk de data weten!
Graspop is dus 24/25/26juni, dat weekend ervoor is het trainen, stel dat je mee wilt trainen en naar het festival, kunne nwe dan een die 4doordeweekse nachten ook bij jouw crashen?

En gaat die groep die naar graspop gaat, naar alle 3 de dagen of naar een 1 dag? En hoever is diksmuide van het festival af?

Laatst bewerkt:
Wakaera zei:

zou wel kunne, ma ik heb spijtig genoeg afgesproken met een paar ander maten van met de auto te rijden, ik rijd dus :D

ik zoek WEL iemand met een tent, dus als jij martijn (of rob of dries) plaats over hebt in jouw tent voor 2 of 3 personen extra, dat zou dan tof zijn :D

ik zeg jullie wel, vertrek goed genoeg, dan hoef je niet te lang aan te schuiven want 2 jaar geleden heb ik 3 uur moeten wachten... vorig jaar was ik vroeger en stond ik binnen het kwartier al op de camping

wel van die tent, ik ging hetzelfde vragen, want ik ga alleen, dus zou wel tof zijn om anders een grote tent op te zetten om met een hele gang in te slapen :D

Terug
Naar boven