STyX
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
frietbakker zei:
:coolnana:idd, blind guardian schopt kont!Deejay_Spike zei:wanneer komt blind guardian nu eindelijk eens op graspop?? of manowar opnieuw...
I want MANOWAR !!!
jopiepoekie zei:Percies dude, echte metal zoals Gamma ray enzo....
Damn ik zou hun wel eens in het echt willen zien.

):
) eind juni, en mss dat spike en rob g enzo ook zouden afkomen, en dan gaan we gewoon samen met alle festival gangers samen door naar graspop 

Lijkt me wel stoer ja...mits ik vrij krijg van me werk dus laat dan zo spoedig mogelijk de data weten!Wakaera zei:kijk wat ik in gedachte had (samen met frietbakker, thx m8):
eind juni komen champ, frietbakker, ... (mss nog een paar, geïnteresseerden laat het weten) trainen bij mij in diksmuide voor een weekendje of meer (logeren in hotel in de buurt, er kan wel bij mij geslapen worden op de grond) eind juni, en mss dat spike en rob g enzo ook zouden afkomen, en dan gaan we gewoon samen met alle festival gangers samen door naar graspop
one hell of a week dus![]()
Wakaera zei:kijk wat ik in gedachte had (samen met frietbakker, thx m8):
eind juni komen champ, frietbakker, ... (mss nog een paar, geïnteresseerden laat het weten) trainen bij mij in diksmuide voor een weekendje of meer (logeren in hotel in de buurt, er kan wel bij mij geslapen worden op de grond) eind juni, en mss dat spike en rob g enzo ook zouden afkomen, en dan gaan we gewoon samen met alle festival gangers samen door naar graspop
one hell of a week dus![]()