XXL Nutrition

Snoeiharde metal/rock...

Ik vind het een goed plan. Vorige jaar kleine meeting gehad met Frietbakker en Spike. Zou lachen zijn als er dit jaar wat meer headbangende DBB'ers bij zijn :)

Headbangen is een groot woord hoor :P... Vond de bandlist van vorig jaar aantrekkelijker :( Nu eigenlijk alleen Lacuna Coil die mijn interesse wekt!

Jaja Chewie, de bandlijst is heus nog niet klaar hoor! :p

En anders ga je toch naar Fury Fest, daar komt alle harde shit van Graspop + nog meer death en grind.

Ook wel koel natuurlijk alleen wel een stukje verder en bovendien kom ik ook op een festival om te lachen, hele dag serieus gaan doen bij death metal enzo wordt ook saai! Een beetje die meisjesmetal bands afzeiken is altijd leuk! :D

Jah de lijst zal nog aan gevuld worden tot meer dan 50 bands dus ik heb nog wel hoge verwachtingen. Hoop dat system of a down nog komt, die zijn ook weer bezig met een nieuwe tour en brengen dit jaar 2 nieuwe cd's op de markt. Maar tot nu toe zie ik al wat leuke namen. In flames heb ik nog niet gezien en dat vind ik toch echt wel een klassa A band!

frietbakker zei:
Jaja Chewie, de bandlijst is heus nog niet klaar hoor! :p

En anders ga je toch naar Fury Fest, daar komt alle harde shit van Graspop + nog meer death en grind.

Ook wel koel natuurlijk alleen wel een stukje verder en bovendien kom ik ook op een festival om te lachen, hele dag serieus gaan doen bij death metal enzo wordt ook saai! Een beetje die meisjesmetal bands afzeiken is altijd leuk! :D
True true :)

Maar wtf is er mis met meisjes metalbands :P ....word alleen maar vet agressief van die metalmuziek :D :D Dus vandaar dat ik bands als epica,AF, WT, NW, LC erg waardeer :)
Maruh system of down, disturbed, drowning pool, ouwe slipknot (duality album vind ik murf), pod etc zijn ook ok!

Wat vinden jullie eigenlijk van groepen als twizted en icp? (tis geen metal, maar tis ook geen popmuziek)

ik ben dit jaar ook van de partij op graspop gasten :D Iron Maiden en Dream Theater wil ik zekers aan het werk zien! :D

System Of A Down Is Ook Bevestigd!!!

Wohoooo!!! :D:D:D

Bevestigde artiesten:
Accept
Amon Amarth
Axel Rudi Pell
Behemoth
Bullet For My Valentine
Dio
Dream Theater
Ensiferum
Enslaved
Grave Digger
In Flames
Iron Maiden
Lacuna Coil
Nevermore
Nuclear Assault
Oceans of Sadness
Suicidal Tendencies
System Of A Down
Twisted Sister

Laatst bewerkt:
Chewie zei:
Wat vinden jullie eigenlijk van groepen als twizted en icp? (tis geen metal, maar tis ook geen popmuziek)

ICP was in hun tijd van The Great Milenko nog wel vet vind ik, maar daarna hebben ze eigenlijk grotendeels bagger gemaakt. Maar ze hebben zeker wel wat leuke nummertjes!

Rob G zei:
System Of A Down Is Ook Bevestigd!!!

Wohoooo!!! :D:D:D

Bevestigde artiesten:
Accept
Amon Amarth
Axel Rudi Pell
Behemoth
Bullet For My Valentine
Dio
Dream Theater
Ensiferum
Enslaved
Grave Digger
In Flames
Iron Maiden
Lacuna Coil
Nevermore
Nuclear Assault
Oceans of Sadness
Suicidal Tendencies
System Of A Down
Twisted Sister

Twisted ****ing Sister!! Hoe vet!! Dat wordt weer lachen! Net als met Judas Priest en Alice Cooper vorige keer! :D

mm jammer dat ik niet bij graspop kan zijn..zitten idd wel wat leuke bands tussen :)

oh rob btw, ik heb net het taste of insanity album binnen en geript, als je em wilt moet je ff op msn komen ;

RobG zei:
Maaruh, eigenlijk kick ik dit topic om ff een flinke metal update te posten. Ik heb flink wat shit zitten downen en dit zijn wel een beetje de beste albums vind ik persoonlijk (met special thnx aan Adema en Frietbakker voor wat goede tips ):

np, en kom nu als de donder online om dat ToI album te halen, b*ch!
een maat van mij heeft btw een hatesphere album besteld, zodra ik em heb krijg je die ook! slikken zul je! :D

Laatst bewerkt:
Ok bro, ik ben online, kom maar op met dat metaal! :)

Trouwens, zojuist is ook Soilwork en Samael (???) bevestigd. Soilwork kicks ass!!! :)

Rob G zei:
Ok bro, ik ben online, kom maar op met dat metaal! :)

Trouwens, zojuist is ook Soilwork en Samael (???) bevestigd. Soilwork kicks ass!!! :)

Ah h**r!! Dat wilde ik net posten!

Nou ja, soilwork kicked inderdaad ass, vooral die eerste 2 cd's zijn lekker grof. Dat latere werk is iets melodieuzer... zover je dat melodieus kan noemen :D

Verder Kicked ook Samael Ass! En dan met name Rites of Ceremony! Verder zijn de meningen een beetje verdeeld of het latere of het eerdere werk beter is.... Find out peeps!

Ik heb nu ook de nieuwe CD van Soilwork, stabbing the drama. Vind hem tot nu toe ook erg vet, weer iets lomper dan de voorgaande CD die voor soilwork begrippen toch erg melodisch was. De CD is beetje richting metalcore gekropen, iets waar ik persoonlijk niets op tegen heb (maar volgens mij fans van het oude soilwork werk wel :)). Het beukt iig weer lekker! :)

joepie, wééral maiden op graspop, reden te meer om weer niet te gaan.
no mercy binnenkort, dat is n affiche! dark funeral, necrophagist..

Dark Funeral vnd ik persoonlijk niet zo, maar Dying Fetus & Nile schoppen kont! Six Feet Under wil ik wel eens zien en Anvil is weer lachen geblazen! Of eten natuurlijk :D

Als menne maten ook gaan ben ik ook van de partij! Nog meer mensen, houden we daar vast een pre-graspop meeting :p

wanneer komt blind guardian nu eindelijk eens op graspop?? of manowar opnieuw...

I want MANOWAR !!!

**** The Commerce Festival 2005 in Duitsland, dat word 3 keiharde death / grind voor 30 euro :cool:

SUFFOCATION (US)
ENTOMBED (S)
CATASTROPHIC (US)
ABSCESS (US) – first and exclusiv show in Europe 2005
IMPALED NAZARENE (FIN)
JUNGLE ROT (US)
BLOOD RED THRONE (NOR)
VOMITORY (S)
LIVIDITY (US) – exclusiv show in Europe 2005
GOREROTTED (UK)
DIVINE EMPIRE (US)
AVULSED (ESP)
CENTINEX (S)
HATESPHERE (DK)
VIU DRAKH (GER)
OBSCENITY (GER) – Release Party
DESASTER (GER)
DESECRATION(UK)
GODHATE (S)
NOMINON (S)
ANATA (S)
YYRKOON (FR)
FEARER (GER)
VENERAL DISEASE (GER)
DISPARAGED (CH)
DICKLESS TRACY (SLO)
DEBAUCHERY (GER)
PLEURISY (NL)
PERVERSE (POL)
CENOTAPH (TÜR)

Deejay_Spike zei:
wanneer komt blind guardian nu eindelijk eens op graspop?? of manowar opnieuw...

I want MANOWAR !!!

Percies dude, echte metal zoals Gamma ray enzo....
Damn ik zou hun wel eens in het echt willen zien.

Terug
Naar boven