MuscleMeat

Snoeiharde metal/rock...

Nee, ik ben er een paar jaar geleden geweest met een groep van veertig man of zo. Echt super alleen maar vet gelachen, echt een van de best georganiseerde festivals gewoon lekker normaal ontbijtje enzo. Ook veel goede vreettentjes voor avondeten (i.t.t. Dynamo patat patat ennuh...patat), ze hadden zelfs surinaams, mexicaans en een NY pizza. Maar ik heb het niet meer zo op meerdaagse festivals met een camping, daarom zit ik eraan te denken om wel naar Dynamo te gaan dit jaar.

deadmanwalkin zei:
Nee, ik ben er een paar jaar geleden geweest met een groep van veertig man of zo. Echt super alleen maar vet gelachen, echt een van de best georganiseerde festivals gewoon lekker normaal ontbijtje enzo. Ook veel goede vreettentjes voor avondeten (i.t.t. Dynamo patat patat ennuh...patat), ze hadden zelfs surinaams, mexicaans en een NY pizza. Maar ik heb het niet meer zo op meerdaagse festivals met een camping, daarom zit ik eraan te denken om wel naar Dynamo te gaan dit jaar.

Jah lowlands is echt super geregeld!!! Super veel verschillende soorten eten, en het is allemaal even lekker! Warme douches, echt super gewoon! En heel veel leuke dingen te doen op hetfestival terrijn waar ook alles r even mooi en verzorgt tot in de puntjes uit ziet.

Maaruh, wat vind je dan niet relaxed aan camperen. Ik vind dat nou juist het fijne aan een 3daags festivals. Je kan altijd ff terugnaar je tentje om een paar blikken bier te tanken (of een proteine shake te maken :)) en eventjes op je stoeltje te zitten. En vooral dat je na je 1e dag festival weet dat je diep in de nacht je tentje in kruipt en de volgende dag het feest weer opnieuw begind!!! We vertekken op donderdagmorgen en komen maandagavond thuis :D

Vorig jaar op fields of rock ook, metallica was af om een uur of 12 en de stemming zat r super in! Tja als je dan weer naar huis moet dat vind ik echt balen. Op lowlands ga je dan gewoon nog ff tot een uur of 4 feesten op het festival terrijn en daarna nog ff doorzakken in de 24uurs-tent. Heerlijk!!! :)

Lowlands is alleen súperduur, en die hoge entreeprijs wordt mijns inziens niet gerechtvaardigd door de bands die er spelen.
Meerwaarde die het festival wél heeft zijn de talloze alternatieve meisjes van een jaar of 15/16 die toch meestal vrij paalbaar zijn.

Ik denk dat ik gewoon een beetje een ouwe lul word, de eerste 24 uur ga ik zo naar de klote dat ik daarna steeds minder zin heb om nog van me luchtbedje te rotten om de moeite te nemen om een band te gaan kijken. Soms een hele dag niet onder de partytent vandaan te krijgen :D
Maar je hebt toch ook wel gelijk geen beter feest dan eentje van vier dagen!

Rasputin zei:
Lowlands is alleen súperduur, en die hoge entreeprijs wordt mijns inziens niet gerechtvaardigd door de bands die er spelen.
Meerwaarde die het festival wél heeft zijn de talloze alternatieve meisjes van een jaar of 15/16 die toch meestal vrij paalbaar zijn.

Jah ok, het is wel redelijk prijzig. Maar je krijgt daar ook wel wat voor terug. Niet in de vorm van denderende bands, maar gewoon de gemakken van het festival zelf. Ik neem gewoon een lading wei, weight gainer en blikjes tonijn mee. En dan gewoon zelf drank en wat stackers mee nemen. Dan kom ik dat weekend goed door, zonder extreem hoge kosten.
Ik vind het ook leuk dat r op lowlands ook snachts wat te doen is. Bij de meeste metal festivals eindigd de laatste band om 1 uur en is r verder niet meer veel te doen. Op lowlands gaat het feest tot dik 4 uur door waardoor je dat weekend veel meer doet dan alleen bandjes kijken.

deadmanwalkin zei:
Ik denk dat ik gewoon een beetje een ouwe lul word, de eerste 24 uur ga ik zo naar de klote dat ik daarna steeds minder zin heb om nog van me luchtbedje te rotten om de moeite te nemen om een band te gaan kijken. Soms een hele dag niet onder de partytent vandaan te krijgen :D
Maar je hebt toch ook wel gelijk geen beter feest dan eentje van vier dagen!

Whahaha, dat herken ik wel een beetje. Ik ga meestal ook de 1e dag al iets te hard los zodat ik op vrijdag middag meestal redelijk gaar zit te kijken. Maarja, dan gewoon ff een goede shake en wat brinta, warme douche en een paar blikken bier en dan kan ik r meestal weer goed tegenaan :)

Rob G zei:
Whahaha, dat herken ik wel een beetje. Ik ga meestal ook de 1e dag al iets te hard los zodat ik op vrijdag middag meestal redelijk gaar zit te kijken. Maarja, dan gewoon ff een goede shake en wat brinta, warme douche en een paar blikken bier en dan kan ik r meestal weer goed tegenaan :)

The breakfast of champions :D

Haha, ja vorig jaar op wacken heb ik het toch net íets te bont gemaakt.

Veel te weinig gegeten (wist ik veel, ik snapte toen nog geen donder van voeding) en paar dag joeg ik er een fles ouzo, en een pakje sigaretten doorheen.

Maar ik heb het licht gezien!!
Dit jaar doe ik het wat drank betreft rustig aan (een flesje wijn per dag ofzo, omdat bier niet koel te houden valt) en ik ben zeker van plan goed te eten daar. :)

Rasputin zei:
Haha, ja vorig jaar op wacken heb ik het toch net íets te bont gemaakt.

Veel te weinig gegeten (wist ik veel, ik snapte toen nog geen donder van voeding) en paar dag joeg ik er een fles ouzo, en een pakje sigaretten doorheen.

Maar ik heb het licht gezien!!
Dit jaar doe ik het wat drank betreft rustig aan (een flesje wijn per dag ofzo, omdat bier niet koel te houden valt) en ik ben zeker van plan goed te eten daar. :)

Jah ik neem gewoon wat blikjes tonijn, weight gainer, paar pakken brinta en whey mee. Dan nog flink wat vitaminen en wat stackers. Gaat helemaal goed komen. Nadeel is dat ik dan zo'n beetje net klaar ben met cutten. Dus dan 3 dagen festival komt in dat opzicht een beetje slecht uit.

Zijn er eigenlijk nog mensen van hier naar Dynamo geweest?
En zo ja, hoe was Slayer?

Rob G zei:
Niewe van hatebreed is super vet.

Nieuwe CD van Dream Theater al gehoord? Niet snoeihard, wel echt super vette riffs en gewoon een zwaar goede CD.

Dream Theater, heeft de beste drummer in de wereld, MIKE PORTNOY!!

Heb zelf ook heeeel lang gedrumd

Zal dit topic ook weereens een schopje geven.

Ik heb laatst de DVD van Dio in mijn bezit gekregen, en ik moet zeggen, voor een ouwe lul van 62 geeft die nog steeds een wereldshow.
IMO zeker een aanrader, en als je Dio fan bent, een must-have. :)

hehehe, ik heb enkel Holy Diver van Dio, is wel erg goed vind ik

Woohoooo, over 2 dagen zit ik op graspop bier te zuipen met Spike en Frietbakker :D

nou, er zijn nu 3 mensen hier waarvan ik weet dat ze naar graspop gaan, zijnde Rob G, Frietbakker en mezelf,

WIE NOG ?

Ik denk dat het iets TE metal is voor de meesten! :D

frietbakker zei:
Ik denk dat het iets TE metal is voor de meesten! :D

Té duur vooral. :(

Gelukkig maar dat we wacken hebben, voor de metalliefhebber met de krappere beurs.
Dus, nee, ik ga niet naar Graspop, wat ik zeer betreur, want ik wil nog steeds The Priest een keer live zien.

Had ik het eerder geweten ging ik zeker komen, twee dagen is wat weinig om geld bij elkaar te krijgen :(

Rasputin zei:
Té duur vooral. :(

Gelukkig maar dat we wacken hebben, voor de metalliefhebber met de krappere beurs.
Dus, nee, ik ga niet naar Graspop, wat ik zeer betreur, want ik wil nog steeds The Priest een keer live zien.

Te duur? nog geen €100 voor 3 dagen met echt wel een superline up... kweet natuurlijk niet wat wacken kost en dat is 4 dagen niet?

90 euro voor 3 dagen. en het is idd een super line-up

wacken is wel goedkoper, voor 3 dagen ook, is iets van een 55 of 60 euro.

Terug
Naar boven