XXL Nutrition

Snoob's log

Leef je nog of lig je ergens in een leglock waar je niet uit geraakt?

ik denk dat onze Simon wilt hij het wel de Belgische titel amateur-mma bij de zwaargewichten of open klasse kan nemen. Eerst alle techniek onder de knie krijgen natuurlijk, maar judo is geen slechte basis.

ik denk dat onze Simon wilt hij het wel de Belgische titel amateur-mma bij de zwaargewichten of open klasse kan nemen. Eerst alle techniek onder de knie krijgen natuurlijk, maar judo is geen slechte basis.

Dan had hij tenminste afscheid mogen nemen van zijn 'bodybuildingvrienden' :mad:
En vooraleer je eender welke titel kan nemen zal er toch een paar jaar nodig zijn. Judo is inderdaad een mooie basis, heb het zelf ook 8 jaar gedaan. Maar klappen geven en incasseren duurt ook wel ff voor je dat onder de spreekwoordelijke knie hebt.

Dan had hij tenminste afscheid mogen nemen van zijn 'bodybuildingvrienden' :mad:
En vooraleer je eender welke titel kan nemen zal er toch een paar jaar nodig zijn. Judo is inderdaad een mooie basis, heb het zelf ook 8 jaar gedaan. Maar klappen geven en incasseren duurt ook wel ff voor je dat onder de spreekwoordelijke knie hebt.

Ik zal wel zijn sparringspartner zijn :D Dat hebben we eens op een training afgesproken als mijn geheugen het nog goed doet. Dan moet ik wel zelf terug beginnen...

En ik heb met de vroegere/ms nog huidige Belgisch kampioen in die klasses getraint, eens ik terug in België ben ga ik ws lessen volgen onder hem. Hij is relatief gezien een haalbare kaart.

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe (nog) geen mma, is te ver weg + uren liggen nogal k*t.

heel mooi keep it going

Terug
Naar boven