Fitness Seller

Snoob's log

• Topic Starter Topic Starter
Simon is een homo en denkt vooral dat ie slap is. Hij is teveel bezig met 'slapper worden door de cut' in z'n hoofd dat het ook echt zo is. Je valt niet ineens bijna 120+kg terug op je totaal als je 15kg (hoofdzakelijk vet, stront en vocht) afvalt.
Nja men totaal 155 / 240 / 300 waren allemaal lelijke geforceerde lifts waarvan ik een week krom liep en dat @ 130kg +. Ik weeg nu 20+kg lichter en heb blessures gehad. Al men lifts nu zijn gewoon strikt en met goeie vorm.
Ik kan ook nog 200kg goodmorning squatten en 260kg roundback deadliften maar daar heb ik op dit moment geen zak aan.
wat een gelul ook

laat em toch zijn zin doen
thx

Ja +1.. ik ben het ook niet altijd met je eens Simon, maar toch denk ik dat dit voor je gezondheid een flinke stap vooruit is. In korte tijd geforceerd sterker en zwaarder! worden is gewoon niet goed voor je lichaam. Nu gewoon lekker wat spiermassa pakken en straks gaat het toch weer kriebelen.. dan doe je je oude lifts ook weer met een nette vorm op een lager bw en met meer spiermassa.

Still looking good. Ben benieuwd waar je over een jaartje staat. Hopelijk niet alleen nog beetje thai boksen.

Still looking good. Ben benieuwd waar je over een jaartje staat. Hopelijk niet alleen nog beetje thai boksen.

Thx, ik ben gisteren naar MMA-gym gegaan, ff weest kijken. Ga wrs 2x per week MMA doen en 1-2x (thai-)boksen. Dit combineren met 2x fullbody training in de gym. Ik ga in maart beginnen denk ik, zal wel droog komen dan ... :)

oei met 2x MMA in de week en enkel 2x fullbody moet je wel vrezen voor je massa..
droger zal zeker lukken maar je zal miss zelfs wel massa nog inleveren..

Thx, ik ben gisteren naar MMA-gym gegaan, ff weest kijken. Ga wrs 2x per week MMA doen en 1-2x (thai-)boksen. Dit combineren met 2x fullbody training in de gym. Ik ga in maart beginnen denk ik, zal wel droog komen dan ... :)

waarom zou je MMA èn thaiboksen doen? Is dat niet een beetje teveel van het goede?
Massa ga je sowieso inleveren, maar als je een vechtmachine wil worden heb je andere doelen denk ik. Tenzij je naam Jerome Le Banner is.

omdat MMA daar maar 2x 1,5u per week is en ze vooral focussen op worpen / grondtechnieken. Met hetzelfde abonnement kan ik boksen en thaiboks etc bijvolgen. Ideaal voor techniek te leren.

Denk dat jij je nog ferm vergist in de intensiteit van een grond gevecht...

Denk dat jij je nog ferm vergist in de intensiteit van een grond gevecht...

Hoezo ? Ik heb judo in competitie gedaan ...

19/02/10

incline db benchpress
10*20, 10*30, 10*40, 9*40 ( 10F )

barbell curl
10*30, 3*8*40

dippen
3*10*BW

face pulls
2*15*20

incline db flyes
10*12, 10*16, 3*10*20

db curl
6*20, 4*6*18

db overhead extention
15*24, 3*10*32

prone incline db shrugs
4*10*24

Kracht in borst is al minstens terug op niveau van vroeger, mss sterk. Schouders en triceps komen nog wat achter maar dat trekt wel bij.

Hoe doe je je facepulls? Met een rope op de lat en een back double bicep beweging maken?

24/02/10

bent-over-row
10*50, 10*70, 10*100, 10*120

dippen
3*10*BW

front-pulldown
10*50, 10*70, 10*90

dumbbell overhead extention
10*26, 10*32, 10*38, 10*46

one arm dumbbell row
3*10*34

tricep cable pulldown
15*20, 15*30, 15*40

core: decline sit-up+leg tucks + DB side bends + hyper extention
3*(10*BW + 10*BW + 10*30 + 10*BW)

Laatst bewerkt:
24/02/10

military press
10*30, 10*50, 8*70, 7*70(8F), 6*70(7F)

squat
10*50, 10*80, 6*110 rechterknie deed heel vies opeens, gekapt

dumbbell shrug
3*20*40

lying leg curl
4*15*15

db side raise
3*10*14

one leg leg extention
4*10*15

upright row
3*10*40, 10*50

calve toe press
4*10*250

****ing knie ..

Het zit niet mee precies ... en dan doe je toch nog leg extensions met die knie? :finger:

Het zit niet mee precies ... en dan doe je toch nog leg extensions met die knie? :finger:

Leg extentions zijn prima. Ik ben minder stijf geworden in men kuiten / hamstrings en heupen en kan dus men benen houden zoals het moet tijdens squat maar men niet alle spieren zijn relatief even sterk. Dus de voel voelt nogal onstabiel aan. Zelfde gedoe als ik met men schouders had maar dat gaat nu ook al beter dus het is een kwestie van tijd hoop ik.

http://www.youtube.com/watch?v=VIfYVwoooz0
Zoals je hier kan zien was mijn heupflexibiliteit slecht en men bovenbenen zwak waardoor men knieen naar binnen vallen. Dit heb ik nu dus niet meer maar de boel is instabiel / zwak, kwestie van terug alles opbouwen dus.

De leg extentions bvb zien er licht uit maar het is een oud zwaar toestel. Op de nieuwere nautilus shit doe ik one leg extentions met 50-60kg zogezegd, 15kg op dit apparaat voelt zwaarder aan.

26/02/10

incline db benchpress
10*20, 10*30, 4*8*36

incline db flyes ( handen naar benen toebrengen )
5*10*12

peck deck
5*15*70

ezbar curl
4*10*30, 2*8*50

hammer curl
5*10*18

dumbbell shrug
20*40

decline sit-up
3*20*BW

Zomaar een gedacht hoor, want ik heb niet ver terug in je log gelezen, maar zou je je niet liever beperken tot alleen de grote/belangrijke compound oefeningen icm je mma en thaiboxen training?
Word wel heftige sh.. man, 6x/week zo bezig zijn. :bow:

Nice full squat!

Zomaar een gedacht hoor, want ik heb niet ver terug in je log gelezen, maar zou je je niet liever beperken tot alleen de grote/belangrijke compound oefeningen icm je mma en thaiboxen training?
Word wel heftige sh.. man, 6x/week zo bezig zijn. :bow:
Ik ben er nog niet mee bezig en ben aant twijfelen om het te doen, die mma-gym is 30min rijden en de hoofdtrainer is net zen kruisbanden afgescheurd dus het ligt ff stil denk ik.
hmm sarcast? :)

Terug
Naar boven