- Waardering
- 2.690
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net 130kg

maar je ziet duidelijk verschil tussen de linker en rechterkant van je lichaam. Vanuit je wervelkolom kun je stellen dat je linkerzijde naar voren geroteerd staat en aan de rechterkant naar achteren.Eigenlijk niet, men rechterkant staat meer naar voren... ik sta wat gedraaid om de bloeduitstortingen beter in beeld te krijgen. Hetgeen je zegt is eigenlijk net het omgekeerde, rechts is men schouderblad het probleem.Goed te zien waar myofasciale verstoringen zitten in je lichaam, buiten de beschadiging die zijn veroorzaakt tijdens de behandeling. Je linker schouder staat verder naar voren en daardoor komt je schouderblad ook meer los te staan van je ribbenkast wat de stabiliteit nadeling beïnvloed. Het is wat lastig te zien met een hoog vet%maar je ziet duidelijk verschil tussen de linker en rechterkant van je lichaam. Vanuit je wervelkolom kun je stellen dat je linkerzijde naar voren geroteerd staat en aan de rechterkant naar achteren.
Behandeld je fysio niet je buikspieren en dan met name de zijkanten en de seratus posterior en anterior? Ik weet dat hier veel restricties moeten zitten met de achtergrond van krachtsporter/strongman maar zie daar nauwelijks bloeduitstortingen.
Haha thx, geef op dit moment niet veel over BF% enkel over men kracht, na SM van Vlaanderen ga ik terug meer conditie trainen en proberen afvallen. Heb op dit moment niet de luxe van de prinses te spelen en me te bekommeren over het esthetisch aspect van men fysiek daar ik maar een paar maand heb om van 0 naar 2009 niveau te raken.Ja dat is mc chick.
Weer lekker bol ouwe. Welcome back to the fat side![]()
Zeker niet, maar ga echt niet meedoen aan een strongman wedstrijd met 100kg overhead en 200kg deadlift, dan maak ik mezelf belachelijk.Je kan je afvragen of van 0 naar 2009 niveau in een paar maanden handig is.
Bedoel jouw lichaam is gevoelig voor enige disbalans, dat is gebleken. Daarom ben je toen ook gaan c(k)utten.
Aan de andere kant je pakt het nu wel beter aan dan toen de sleur en pleur.

Training was vrij moeizaam, mss niet ideaal na zo'n behandeling om zo zwaar te belasten. Bedoeling was 5*10*117,5kg trap bar ( BBB ) maar men onderrug zat na 2 sets al verzuurd. Opbouwen dus.