Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
AquariusHebben ze dat nog ja? Vroeger ook veel gedronken.
.
Maar het is voor een goed doel 
Ik heb wel vaker @ 95kg gestaan, maar dat was dan na een "judo crash cut"... Dan was ik wel relatief droog (beginnende abs) maar 0 spier over... Dit keer, met een langzame cut, ben ik ook benieuwd inderdaad!
ik zag dat je uit de buurt kwam
succes met het behalen van je doelen!

@Stijneke : thnxIk heb wel vaker @ 95kg gestaan, maar dat was dan na een "judo crash cut"... Dan was ik wel relatief droog (beginnende abs) maar 0 spier over... Dit keer, met een langzame cut, ben ik ook benieuwd inderdaad!
@Brab0 : ook jij bedankt. Ben het wel voor het grootste gedeelte met je eens. Het enige (en nu wil ik niet arrogant doen) verschil tussen ons is wel dat ik een stuk sterker was. Ik heb best wel op niveau sport gedaan. Er kan absoluut nog veeeeeel vet vanaf (en jou fysiek is 10x beter dan het mijne) maar ik denk dat het krachtverlies niet is te vergelijken. Een 110kg bench is makkelijker vast te houden dan een 160kg bench (of een 250+ deadlift). Echter, daar zit ik momenteel zelf ook bij lange na niet, dus boeiend, ik ben toch weak as phuck nu, dan maar goed cutten, gezond worden en weer bouwen !![]()