XXL Nutrition

Snow Cut Log 2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Nette training!

Welke airdyne gebruike je en hoe bevalt die?

We overwegen hier ook een airdyne van fitnesseller of de echo bike van rogue te kopen. Lijkt me ideaal voor fullbody warmup voor een lift sessie alsook voor General cardio.

Alex gebruikt hem altijd als warming up, voor iedereen! Ik WILDE conditioning erop doen vandaag (was zelfs al onderweg) maar mijn auto ging stuk :( Dus sessie moeten skippen...

Alex gebruikt hem altijd als warming up, voor iedereen! Ik WILDE conditioning erop doen vandaag (was zelfs al onderweg) maar mijn auto ging stuk :( Dus sessie moeten skippen...
Balen man!

Weet je welke airdyne versie heeft Alex staan?
En hoe bevalt die?
Overweeg er zelf ook een aan te schaffen en ben mij aan het oriënteren naar gebruikservaringen

Geen idee man, staat op "HIIT BIKE", maar betwijfel of je daar wat aan hebt...

Hoe is het trouwens met de auto afgelopen?

@Stijneke : nou dat viel wel mee, want zou alleen maar cardio/conditioning doen, maar had wel 2 judoka's bij me die hun (enige in de week) gym training moesten doen. Gelukkig is 1 van de ouders hun komen halen, dus zij hebben wel getraind maar zonder mij... Dit gaat alleen geen wonderen doen voor mijn weging maandag denk ik...

@Misaa : koppelingsplaat is stuk. Gaan nu kijken of het het waard is om hem te repareren of dat ik beter op zoek kan naar nieuwe waggoe. Op zich heeft deze zijn werk wel gedaan (265.000+ km gelopen) maar gezien er een LPG tank in ligt, zou ik hem liever nog even hebben. Het liefst tot het Corona geneuzel een beetje langs is, want rijd nu toch geen lange stukken...

Even die bikes bekeken, ik denk dat de keuze al voor je is gemaakt, gezien de 1e is uitverkocht en de 2e niet XD

@Stijneke : nou dat viel wel mee, want zou alleen maar cardio/conditioning doen, maar had wel 2 judoka's bij me die hun (enige in de week) gym training moesten doen. Gelukkig is 1 van de ouders hun komen halen, dus zij hebben wel getraind maar zonder mij... Dit gaat alleen geen wonderen doen voor mijn weging maandag denk ik...

@Misaa : koppelingsplaat is stuk. Gaan nu kijken of het het waard is om hem te repareren of dat ik beter op zoek kan naar nieuwe waggoe. Op zich heeft deze zijn werk wel gedaan (265.000+ km gelopen) maar gezien er een LPG tank in ligt, zou ik hem liever nog even hebben. Het liefst tot het Corona geneuzel een beetje langs is, want rijd nu toch geen lange stukken...

Even die bikes bekeken, ik denk dat de keuze al voor je is gemaakt, gezien de 1e is uitverkocht en de 2e niet XD
Koppelingsplaat is een duur geintje.

Met de bikes. ...De eerste is binnenkort weer op voorraad 😉

07-11-2020

- 2 duitse biefstukjes + cheddar kaas
- 2 sneden volkoren brood + kaas
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey + brinta
- 1 bord slagers rundergehakt + mais
- 1 bakje bevroren bosvruchten
- 1 kop zwarte koffie
Comment: wat een pokkedag :P ook nog wat verhoging gehad vandaag, wel nergens boven de 38 graden gegaan maar zet me toch weer aan het denken... als ik morgen okay ben, ga ik morgen wel lekker thuis trainen

07-11-2020

- 2 duitse biefstukjes + cheddar kaas
- 2 sneden volkoren brood + kaas
- 1 bord slagers rundergehakt + mais
- 1 bakje bevroren bosvruchten
- 1 kop zwarte koffie
Comment: wat een pokkedag :P ook nog wat verhoging gehad vandaag, wel nergens boven de 38 graden gegaan maar zet me toch weer aan het denken... als ik morgen okay ben, ga ik morgen wel lekker thuis trainen
Beterschap Snowke! En dat ook nog met die auto van jou.....snel vandaag vergeten!

thnx holmes, temp blijft beetje hoger maar voel me verder wel okay...

08-11-2020

w.u:
- 4 way hips: 10x each x R + L
- subscalp. act.: 10 sec. each x R + L
- elbow stretch: 10 sec. each x R + L

flat db press (30 sec. rest)
8x 22kg
8x 22kg
8x 22kg
8x 22kg
8x 22kg
8x 22kg
8x 22kg
8x 22kg

swiss ball glute bridges (30 sec. rest)
8x
8x
8x
8x
8x
8x
8x
8x

band pull aparts (30 sec. rest)
20x red
20x red
20x red
20x red
20x red
20x red
20x red
20x red

Comment: opzich prima. Tijdens mijn 3e of 4e set db press merkte ik direct dat ik thuis trainde; bij het "gaan liggen met de dumbells" vol de barbell (geen idee waar die anders heen moet op mijn kleine zolder) teruggekopt met mijn achterhoofd... zal wel een fijne bult opleveren :D

Ai ai ai man :p

In ieder geval weer een training achter de rug....

08-11-2020

- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- 1 appel
- cheatmeal:
* 1 potie frites + mayo
* 6 stokjes saté + satesaus + kroepoek
* 1 fricandel
* 3 mini loempias
* 1 cornetto
- 2 koppen zwarte koffie

Comment: dit lijkt chill die cheat meal, maar ik voel me steeds slechter door dit soort dagen. Het "vasten" ervoor lijkt lastiger te worden nu ik van "walgelijk dik" naar "dik"begin te gaan... Het is ook helemaal niet zo dat ik er echt naar uitkijk steeds, het is meer dat mijn ouders en vriendin het als een soort "gezellig momentje" beschouwen om samen te bestellen... Tbh denk ik dat het meer mijn gezondheid schaad als per sé mijn cut, want die kan dit 1x per week wel hebben lijkt het...

09-11-2020

BW Update:

- start: 113.5kg
- week 1: 111.6kg
- week 2: 110.8kg
- week 3: 110.2kg
- week 4: 110.2kg
- week 5: 109.3kg
- week 6: 108.3kg
- week 7: 107.2kg !!

Comment: kleine kanttekening; na het vasten + cheat meal gister, heb ik probably weinig vocht/maaginhoud, dus daardoor zal ik ook nog wat lichter zijn...

- Wandelen + hill sprints
* wandelen naar Putterberg (+-20 min.)
* 3 hill sprints/jogs
* terug wandelen
Comment: geboren uit noodzaak (auto stuk) maar op zich is dit beter denk ik (meer kcal, goede warming up en cooling down)... Tijdens het rennen voelde het ook wel okay, maar nu zijn benen toch wel leeg. Grote nadelen zijn wel dat het verre van chill is in slecht weer en vooral dat het veel tijd kost. De hele "operatie" duurde een dik uur, die tijd heb ik gewoon lang niet altijd en al helemaal niet altijd ervoor over.

Snowke: temperatuur weer ok?en griepigheid inmiddels weer over?

Temperatuur blijft wat hoog, maar nog altijd sub 38 dus voorlopig geen koorts :)

09-11-2020

- 1 banaan
- 1 bord pangasius filet + mais + sambal
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1 groot bord aardappels + snijbonen + spekjes + gepaneerde karbonade + just
- 2 koppen zwarte koffie

10-11-2020

w.u:
4 way hips: 10x each x R + L

band assisted hammer grip pull ups (b2b met trainingsmaat)
6x blue
6x blue
6x blue
4x blue
4x blue
4x blue
4x blue
4x blue

belt squats (b2b met trainingsmaat)
8x 50kg
8x 50kg
8x 50kg
8x 50kg
8x 50kg
8x 50kg
8x 50kg
8x 50kg

koklov press (b2b met trainingsmaat)
8x 32.5kg
8x 32.5kg
8x 32.5kg
8x 32.5kg
8x 32.5kg
8x 32.5kg
8x 32.5kg
8x 32.5kg

Comment: maat meegenomen, dus rust was niet getimed maar back 2 back :) fijne training :)

10-11-2020

- 1 banaan
- 2x 330ml. aquarius
- 1 proteine bar
- 2 sneden volkoren brood + pindakaas
- 500gr. magere kwark + yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1 bord rundertartaar + 1 gebakken ei + chili bonen
- 1 bord aardappels + rode kool + suddervlees + saus
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- 2 koppen zwarte koffie
Comment: te veel, lange dag.... Die Aquarius waren noodzaak, had geen drinken en het water was op in de gym.

Aquarius :) Hebben ze dat nog ja? Vroeger ook veel gedronken.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven