Fitness Seller

Snow Cut Log 2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
21-11-2020

- 1 bak rode druiven
- 1 appel
- 300gr. pangasius filet + sambal
- Chinees afhaal fest:
* kuluyuk
* foe yong hai
* babi pang hang
* gewokte kip
* kipsate
* mini loempias
* witte rijst
- 3 koppen zwarte koffie

Comment: food frenzy s'avonds dus de rest semi-vasten, beetje mijn standaard weekend dag :P

Chinees jawel! 😉 Ff lekker losgaan

Herkenbaar, de combinatie van vasten en flinke cheatmeals in het weekend haha.

22-11-2020

w.u:
* 4 way hips: 1 set
* bench press: paar easy sets

flat db press (30 sec. rest)
8x 32kg
8x 32kg
6x 32kg
5x 32kg
3x 32kg
3x 32kg
3x 32kg
3x 32kg

swiss ball glute bridges (30 sec. rest)
8x 6.25kg
8x 6.25kg
8x 6.25kg
8x 6.25kg
8x 6.25kg
8x 6.25kg
8x 6.25kg
8x 6.25kg

band pull aparts (30 sec. rest)
16x black
16x black
16x black
16x black
16x black
16x black
16x black
16x black

Comment: wel echt "ghetto 32kg dumbells", eigenlijk ook te zwaar voor 8 sets met deze rust tijd, maar wilde weer eens ietsje zwaarder trainen :)

- 1 bakje rode druiven
- 2 duitse biefstukjes + 1 gebakken ei
- 2 sneden volkoren brood + pindakaas
- 1 groot broodje kipkrokant + gekookt ei + samurai saus
- 400ml. halfvolle melk + 1 scoop whey
- 3 koppen zwarte koffie

Comment: een "broodje Bruno's" als avondeten gehad... zeer waarschijnlijk de definitieve doodsteek voor mijn weging morgen, maar dat zijn toekomstproblemen :roflol:

Bijlagen

• 125956051_3388559144546774_7228859253258381407_n.jpg
    125956051_3388559144546774_7228859253258381407_n.jpg
    123,8 KB · Weergaven: 57
Flink volume voor de db presses!

Flink volume voor de db presses!

Ja volg in principe "8x8" van Vince Gironda (met dus steeds 30 sec. rust) maar gezien de dumbells bij mij thuis is dat niet zo gemakkelijk. Denk dat ik om de week ga doen; de ene week 22kg maar dan de rust nog korter, de tweede week 32kg en accepteren dat het bij lange na geen 8x8 gaat zijn :) Die dumbells zijn best lastig, heel eerlijk, vind ik het gaan liggen en weer opkomen (zeker als je steeds maar 30 sec. rust hebt, die 30 sec. is inclusief het omhoog komen en weer gaan liggen met de dumbells) bijna even zwaar als het pressen. Daarnaast is het ook 8 sets een "1e rep" vanuit helemaal deadstop.

Anderzijds, niet b**chen! Ik vind het best een leuke oefening :) Ben aan het zoeken naar schijfjes voor erbij, maar die zijn behoorlijk duur. Als ik dalijk op target weight ben en weer op kracht ga trainen (waarbij rust tijden minder belangrijk zijn), kan ik één voor één pressen en dan wordt het een heel ander verhaal, dan kan ik in ene ipv tot 32kg tot 47kg! :)

Mooi man. Ja, die dumbbells op en af krijgen met 30 sec. rust is pittig, vooral als je zwaar gaat.

Lekker bezig jij. Hoe gaat de ‘cut’?

@Brab0 : voila, uw antwoord :)

23-11-2020

BW Update:

- start: 113.5kg
- week 1: 111.6kg
- week 2: 110.8kg
- week 3: 110.2kg
- week 4: 110.2kg
- week 5: 109.3kg
- week 6: 108.3kg
- week 7: 107.2kg
- week 8: 106.7kg
- week 9: 105.9kg !!

Comment: jeej :)

- hill sprints
3 runs x Putterberg

Comment: en weeral, deze lange "hill" is een hilljog, maar / care, helpt prima voor conditioning :)

Stabiel, goed bezig

Gaat goed die cut!!

@Brab0 : voila, uw antwoord :)

23-11-2020

BW Update:

- start: 113.5kg
- week 1: 111.6kg
- week 2: 110.8kg
- week 3: 110.2kg
- week 4: 110.2kg
- week 5: 109.3kg
- week 6: 108.3kg
- week 7: 107.2kg
- week 8: 106.7kg
- week 9: 105.9kg !!

Comment: jeej :)

- hill sprints
3 runs x Putterberg

Comment: en weeral, deze lange "hill" is een hilljog, maar / care, helpt prima voor conditioning :)
Nice, je doel was toch tussen 100 en 105 wegen hee? Dan ben je er bijna :)

Mja, op lange termijn, maar blijf voorlopig sws nog cutten... zolang mn rug niet gefixed is kan ik toch nog niet "echt" voor strongman trainen, dus beter wat langer cutten en er dan echt mee klaar zijn voorlopig dan half half :)

Mja, op lange termijn, maar blijf voorlopig sws nog cutten... zolang mn rug niet gefixed is kan ik toch nog niet "echt" voor strongman trainen, dus beter wat langer cutten en er dan echt mee klaar zijn voorlopig dan half half :)

gewoon aan de kant met strongmen en gaan bodybuilden :p

gewoon aan de kant met strongmen en gaan bodybuilden :p

Tuurlijk niet :P Iedereen moet doen wat ze leuk vinden, maar ik ben graag enigszins goed in wat ik doe... Ik ben 30, met 15 jaar judo en 12 jaar strongman achter me. Zelfs als ik (wat ik als natty niet eens per sé mogelijk acht) een echt impressive fysiek zou kunnen bouwen (ondanks mijn 1m90 frame) dan zou ik nog altijd shit als overtollig vel, wijde romp (nu is het vet ja, maar 400+ yoke loop je niet met kleine obliques, om nog maar te zwijgen over judo), wijde heupen, etc. etc.

Ik heb veel respect voor bodybuilders, maar ik ga niet "mijn leven indelen" op een "sport" waarbij een kurende gast met goede genen van 20 direct beter is dan ik.

23-11-2020

- 1 banaan
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1 bord pangasius filet + kidney bonen + sambal
- 1 groot bord aardappels + spruiten + rundergehakt + kaas (ovenschotel)
- 2 koppen zwarte koffie

Voeding blijft goed doenbaar op deze manier! Volgens mij is die sambal 'the key' tot :p

is zeker goed te doen! Het is ook geen heel heftig "dieet", al ben ik wel trots op mezelf dat ik al 9+ weken echt zo goed als geen "lege kcal" heb ingenomen. Misschien één keer per week "semi junk", maar 0 chips, frisdrank, snoep, etc. Als ik dan al "semi junk" eet, dan vast ik de rest van de dag zo goed als en dat doe ik meestal maar 1x per week max :) Dus gaat best okay :)

24-11-2020

- 1 bord gemarineerde kipfilet + erwten + wortels
- 500gr. magere kwark/yoghurt aardbeien + framboos smaak
- 1 bord aardappels + varkensfilet + witte bonen en tomatensaus + roomsaus
- 3 koppen zwarte koffie

Comment: korte dag, tot 12u geslapen (met tussenpozen, maar toch) en geen bijzondere plannen s'avonds (behalve dalijk even thuis trainen) en dat maakt de wereld van verschil. Op een korte dag (met lange slaap en buiten werk geen echte activiteiten) is dit template easy as phuck (je voelt je juist best wel "dik", omdat je soms zelfs meer eet dan wat je voelt dat je nodig hebt). Op langere dagen (zoals bijv. de vrijdag, waar ik buiten werk ook nog circuit training bij Alex en judoles geven heb zitten) is het echt honger lijden, ondanks dat het hetzelfde is.

Zero frisdrank kan toch gewoon? Wij drinken niet meer anders.

Zero frisdrank kan toch gewoon? Wij drinken niet meer anders.

In mijn geval; nee! Ik dronk op een gegeven moment 3+ liter pepsi max per dag. Light producten (zeker frisdrank) zijn gewoon pure troep man. Het zal best dat je er niet "dik" van wordt, maar gezond is het zeker niet. Let maar eens op je hartslag, bloeddruk, etc. nadat je (veel) zero frisdrank hebt gedronken!

Kan een glaasje zo nu en dan kwaad? Probably niet, maar ik ben geen man van "een glaasje", dus daarom helemaal gestopt! Heb ik wetenschappelijk bewijs van hoe slecht het is; nee. Maar wel dit; toen ik in 2017 cutte naar 90kg, dronk ik ook 3l + cola light per dag. Tegelijkertijd verscheen er een (gelukkig goedaardige) tumor in mijn nek, de size van een pingpong bal. Die moest geopereerd worden en heeft me veel ellende opgeleverd. Toeval? Misschien, maar ik gok het toch liever niet erop, het kan nooit goed zijn!

In mijn geval; nee! Ik dronk op een gegeven moment 3+ liter pepsi max per dag. Light producten (zeker frisdrank) zijn gewoon pure troep man. Het zal best dat je er niet "dik" van wordt, maar gezond is het zeker niet. Let maar eens op je hartslag, bloeddruk, etc. nadat je (veel) zero frisdrank hebt gedronken!

Kan een glaasje zo nu en dan kwaad? Probably niet, maar ik ben geen man van "een glaasje", dus daarom helemaal gestopt! Heb ik wetenschappelijk bewijs van hoe slecht het is; nee. Maar wel dit; toen ik in 2017 cutte naar 90kg, dronk ik ook 3l + cola light per dag. Tegelijkertijd verscheen er een (gelukkig goedaardige) tumor in mijn nek, de size van een pingpong bal. Die moest geopereerd worden en heeft me veel ellende opgeleverd. Toeval? Misschien, maar ik gok het toch liever niet erop, het kan nooit goed zijn!

er is natuurlijk een verschil tussen 3+L en 1-2 blikjes per dag.
Maar als het voor jou niet werkt, niet doen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven