Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vrees dat ik wellicht wat te lui ben (lees; ik heb wat minder tijd/zin te besteden aan eigen cardio (naast 4x Kracht van het Zuiden en 4 extra workouts met pap), zeker nu ik weer (deels) judo en krachttraining geef. Nu heb ik wel voorgenomen om "quality time" met mijn vriendin/ouders ook cardio/NEAT te laten zijn (buiten wandelen, naar speeltuin met neefjes/nichtjes, etc.) maar dat laat het weer de laatste tijd niet zo toe. Wellicht dat ik nu dus te veel eet, maar dat zie ik maandag. Ik heb ook appel azijn tabs binnen gekregen, maar daar begin ik maandag mee 

Heb beslist dat ik één training per week minder ga doen. Dinsdag lower, vrijdag circuit, zondag upper. Ik heb elke week het echt zwaar vrijdag/zaterdag en overal pijn. Nu lijk ik wel zondag steeds redelijk hersteld op de training, maar kan niet blijven goed gaan. Daarnaast heb ik ook geen zin om elke vrije zaterdag moe en brak te zijn met allerlei pijntjes. Dus die 2 dagen achter elkaar halen we eruit. Betekent dat ik gewoon (low volume) speed werk doe VOOR max werk. Dus 5-3 sets van 5 reps op een plyometric of een speed lift.Dat was normale bar, cambered bar was 80
ja

Binnenkort een shredded mofo
Bij Alex trok ik toen een foeilelijke single met 220, met alle gevolgen van dien. Dit was dus alweer een stap voorwaarts en dat met veeeeel minder bw!
Wat pittigere warming up gedaan dit keer met die arm bike erbij 

Dan weet je dat het de rest van de dag hongerlijden wordt 
Komende week wordt minder, paaszondag ga ik cheaten op onze traditionele paasbrunch