- Waardering
- 11.404
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Als student in de horeca deed ik heel wat ‘keg walks’. Best zwaar herinner ik me. Die dingen wogen 58 kilo ofzo (vol). En fucking onhandelbaar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijf je nu steken met je DL, zit daar nog rek in, of anders periodiseren?Vrijdag, aardig verrot. Mezelf naar de gym gesleept.
dl
3x5x137,5
ohp
5-5-3x57,5
5-5x55
bor
5x5x97,5
cable crossover
3x12x35
toen was het wel klaar. Assistance verder maar overgeslagen.
Zit in kcal tekort en een mindere dag. In de vakantie at ik meer en sliep ik vooral ook meer. Dus nu is het even wat lastiger, druk op werk ook. Dus gewoon blijven gaan, komt wel goed.Blijf je nu steken met je DL, zit daar nog rek in, of anders periodiseren?
Helaas. Geen kegs. Al jaren niet meer. Onhandelbare klotedingen, de handvatten snijden in je handen, diagonaal beetpakken is ook lastig.Beetje teleurgesteld omdat ik terug zocht naar een keg training.
15 min en daarna koude douche
Lijkt er wel op hè?Mijn armen en schouders passen niet meer in de overhemden en jasje dat ik vorig jaar september kocht. Zou ik dan toch wel spieren hebben opgebouwd?
Nog nooit zo’n goede gym in een hotel gehad. Echt volledige outfit. Wel veel apparaten en geen pakte liadef. Enige wat nog miste waren zware dumbells en die gebruik ik toch niet. Ze hadden ook weinig 5cm? Plates. Maar genoeg voor een leuke sessie squats.Lijkt er wel op hè?
Is het nog wat? Ik zat vorige week in een hotel waar alleen wat loopband en step apparaten stonden....