XXL Nutrition

Sparks log, do you even lift bro? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vandaag getest of de blessure aan mijn voet al een beetje hersteld. 6km gerend in Zone 2 - ging eigenlijk prima. Weinig pijn en gaat echt de goede kant op. 20km durf ik niet aan, maar ik ga volgende week nog wel een keer 10 doen.
 
Zo. Zaterdag trainingsdag. Het kcal tekort voel ik best. En hardlopen gisteren helpt niet mee het tekort te verkleinen. Afzien dus. dl en ohp kreeg ik niet echt overloaded deze keer. De rest wel.

dl
3x5x137,5

ohp
5-3-5-4-2 x57,5

bor
5x5x97,5

Cable crossover
3x12x35

face pull
12x45
3x12x55

skullcrusher
3x12x40

pallof press
2x2x15 groen elastiek

sauna en nu nog even een uurtje wandelen ergens om nog wat kcals te verbranden.voeding: 2900 en een beetje.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren 11km gerend over de duinen en strand, fucking warm, 27 graden ofzo. Hitte training. Met hoge duinen en diep zand.

Vandaag trainen. Ik kwam met squatten toch niet zo makkelijk diep. Deed wel mijn best. Ook fucking warm weer.

bp
5-5-5-4-3x 80 blijft beetje hangen.
20x50
20x40

assisted pull-up
3x8xbw-15

sq
5x5x125

standing calf raise
3x12x140

Hanging leg raise (toes to bar zolangvdat
3x20

hyperextension
3x12x45

cable curl (rope)
3x12x45
 
Rondje uitlopen: 6km in 32minuten. Was nog steeds wel warm en ook aardig benauwd. Wel lekker om de boel even los te lopen - gisteren was de training pittig en vandaag was ik echt een beetje stijf en had wat spierpijn. Sowieso laatste tijd vaker spierpijn gehad, heel apart. Nu doms in mijn pecs, terwijl ik maar minimaal heb kunnen overloaden (gaat allemaal nietvan harte met die schouder). Nouja, ik moet maar geen powerlifter worden.
 
Vrijdag, aardig verrot. Mezelf naar de gym gesleept.

dl
3x5x137,5

ohp
5-5-3x57,5
5-5x55

bor
5x5x97,5

cable crossover
3x12x35

toen was het wel klaar. Assistance verder maar overgeslagen.
 
Vrijdag, aardig verrot. Mezelf naar de gym gesleept.

dl
3x5x137,5

ohp
5-5-3x57,5
5-5x55

bor
5x5x97,5

cable crossover
3x12x35

toen was het wel klaar. Assistance verder maar overgeslagen.
Blijf je nu steken met je DL, zit daar nog rek in, of anders periodiseren?
 
Blijf je nu steken met je DL, zit daar nog rek in, of anders periodiseren?
Zit in kcal tekort en een mindere dag. In de vakantie at ik meer en sliep ik vooral ook meer. Dus nu is het even wat lastiger, druk op werk ook. Dus gewoon blijven gaan, komt wel goed.

Ik ben daarnaast ontevreden over vorm. Daar focus ik op. Kan wel 140 kg doen volgende keer trouwens. Maar liever verbeter ik dan mijn techniek toch wat.

ohp was nu ook lastig trouwens.
 
Beetje teleurgesteld omdat ik terug zocht naar een keg training.
 
P. S.
Beetje teleurgesteld omdat ik terug zocht naar een keg training.
Helaas. Geen kegs. Al jaren niet meer. Onhandelbare klotedingen, de handvatten snijden in je handen, diagonaal beetpakken is ook lastig.

Echt iets voor jou wel.
 
zojuist nog even rondje gerend. 9km in 50m , 5:30/km. Tempo is best ok na de deadlifts en moeheid van gisteren.

Morgen hopelijk wat meer energie om te trainen. Om dat wat te helpen maak ik vandaag falafel (de kikkererwten staan al te weken!)
 
Zondagse training:

bp
5-5-4-4x80 au. Voelde niet goed in de derde set, vierde toch nog geprobeerd en het leek wel of er iets ging scheuren/kramp. Dus maar gestopt. Lager gewicht ging wel maar duidelijk minder kracht rechts. Maar geen pijn.
21x50
20x40
12x40

assisted pull-up
3x8xbw-15

sq
5x5x127,5

standing calf raise
3x12x142,5

hyperextension
3x12x45

cable curl
15x40
3x12x45

sauna er na was erg relaxed. Paar dagen op reis voor werk (wel
Gym in het hotel). Dus zal maar even rustig aan doen.
 
Twee dagen getraind in hotel. Geen schema, gisteren benen en rug, vanochtend borst en schouders en wat armen.

Mijn armen en schouders passen niet meer in de overhemden en jasje dat ik vorig jaar september kocht. Zou ik dan toch wel spieren hebben opgebouwd?


vrijdag weer verder
 
Mijn armen en schouders passen niet meer in de overhemden en jasje dat ik vorig jaar september kocht. Zou ik dan toch wel spieren hebben opgebouwd?
Lijkt er wel op hè?
Is het nog wat? Ik zat vorige week in een hotel waar alleen wat loopband en step apparaten stonden....
 
Lijkt er wel op hè?
Is het nog wat? Ik zat vorige week in een hotel waar alleen wat loopband en step apparaten stonden....
Nog nooit zo’n goede gym in een hotel gehad. Echt volledige outfit. Wel veel apparaten en geen pakte liadef. Enige wat nog miste waren zware dumbells en die gebruik ik toch niet. Ze hadden ook weinig 5cm? Plates. Maar genoeg voor een leuke sessie squats.
 
Zo. Dagje rust gehad en vandaag getraind.

Had toch wat lichte zeurderige pijn in mijn rug en mijn dl form was niet goed genoeg. Dus ik ga eerst een tijdje rack pulls doen want ik denk dat mijn rug misschien niet sterk genoeg is. Dus dat maar eens op pawn uitbouwen. In ieder geval voelt het nu wel goed. Voelt goed getraind maar geen zeurderig pijntje of wat ook.

Was ook de skullcrushers zat, dus een andere triceps oefening gekozen. In totaal is zo de training net wat minder zwaar en kn ik wat beter herstellen. Nu was de assistance soms echt te veel na de compounds.

Rp
3x5x150

Ohp
5x5x55 (tikje gedeload omdat ik steeds last had de laatste reps bij 57,5, dus nu 55 maar superstructuur wn zo netjes mogelijk)

Bor
5x5x97,5

CAble crossover
3x12x35

Face pull
3x13x55

Triceps push down (rope)
3x12x50

Pallof press
4x15 (elastiek)
 
Je kunt ook blijven deadliften maar even flink deloaden zodat je je beter op uitvoering kan focussen. Of sumo stance. Doe je wel eens hyperextensions en hoe voelen die?
 
Back
Naar boven